ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 8 بهمن 1390     |     کد : 31901

«ششمين نفر» از امشب به شبكه 3 مي‌آيد

از امشب يك سريال حادثه‌اي كه بستري عاشقانه دارد، روي آنتن شبكه 3 سيما خواهد رفت.

اين سريال با حضور بازيگراني چون نرگس محمدي، پولاد کيميايي و کامران تفتي ساخته شده است
«ششمين نفر» از امشب به شبكه 3 مي‌آيد
از امشب يك سريال حادثه‌اي كه بستري عاشقانه دارد، روي آنتن شبكه 3 سيما خواهد رفت.

اين سريال «ششمين نفر» نام دارد و در آن نرگس محمدي بازيگر مجموعه پرمخاطب ستايش در يكي از نقش‌هاي اصلي آن ديده خواهد شد. داستان اين سريال كه در آستانه ايام دهه فجر پخش مي‌شود در حال و هواي روزهاي انقلاب مي‌گذرد. وقايع اين سريال در اواخر رژيم پهلوي روي مي‌دهد و قصه يك افسر آگاهي به نام اديب آسايش را روايت مي‌كند كه با دختري به نام مريم نامزد شده است و قصد دارد با او ازدواج كند اما با قتل پدرش كه از افسران ارتش است ،زندگي آرام او به ناگهان دستخوش حوادث بنيادين مي‌شود. او در موضوع قتل پدرش به چند نفر مظنون مي‌شود اما در اين ميان بيش از همه به برادر همسرش داوود مشكوك است. او داوود را دستگير مي‌كند اما دستگيري او زمينه‌ساز ماجراهاي پرفراز و نشيب بعدي مي‌شود.
در اين سريال پولاد كيميايي در نقش اديب آسايش ظاهر شده و نرگس محمدي هم ايفاگر نقش مريم، نامزد اوست. به جز اين دو بازيگر، هنرمندان ديگري هم در اين سريال در نقش‌هاي ديگر ظاهر شده‌اند. رحيم نوروزي، كامران تفتي، عسل بديعي، رضا اخلاقي، فرشيد نوابي، نادر فلاح، محمدباقر سيدي، مهدي تقي‌نيا، سعيد شريف، توران قادري، بهرام اميدي، زويا امامي، عباس موسوي، مجتبي مسكني، مجيد شهرياري، بهشاد شريفيان، مختار سائقي، منوچهر يكتاوثوق، خسرو خان‌محمدي، شاهين مومني، شاهين حسيني، امين آذر، قباد شاپوري و شكرالله حسني هم در اين سريال هنرنمايي مي‌كنند.

تصويربرداري اين سريال همزمان با عيد قربان آغاز شده و تا 10 روز ديگر نيز در لوكيشن‌هاي مختلفي در تهران ادامه خواهد داشت. تدوين قسمت‌هاي ابتدايي اين سريال توسط موحد شادرو به پايان رسيده و محمد فرشته‌نژاد هم ساخت موسيقي اين سريال را برعهده دارد.

كامبيز كاشفي، تهيه‌كننده اين سريال در گفت‌وگو با «جام‌جم» درباره ويژگي‌هاي سريال ششمين نفر گفت: اين سريال برخلاف ساير كارهاي مناسبتي كه در سال‌هاي گذشته ساخته شده، وجه تمايزش اين است كه مستقيما به وقايع انقلاب نمي‌پردازد، اما آدم‌هاي قصه ما به واسطه ماجراهايي كه رخ مي‌دهد، درگير حوادث انقلاب مي‌شوند.

كاشفي افزود: فكر مي‌‌كنم «ششمين نفر» به خاطر نوع داستان پرتعليق و چند لايه‌اي كه دارد مخاطب را با خود همراه خواهد كرد.نگارش فيلمنامه «ششمين نفر» برعهده سوسن موسوي‌كاشاني و بيژن موسوي‌كاشاني بوده است كه بعدها علي دلگشايي، علي دادرس و امين بهروز كار دوباره‌نويسي اين فيلمنامه را انجام داده‌اند.

در ساخت سريال «ششمين نفر» محمد افسري (مدير تصويربرداري)، بابك اردلان (مدير صدابرداري)، آيدين ظريف (طراح صحنه و لباس)، عليرضا جوادپور (طراح گريم) و حميد رسوليان (طراح جلوه‌هاي ويژه) همكاري كرده‌‌‌اند.

كارگرداني اين سريال را بهمن گودرزي برعهده داشته است. از گودرزي به جز چند فيلمي كه در شبكه نمايش خانگي عرضه شده است، امسال فيلم «شيش و بش» را با حضور بازيگراني چون محمدرضا گلزار و امين حيايي ديده‌ايم.

«ششمين نفر» كه محصول گروه فيلم و سريال شبكه 3 سيماست از امشب ساعت 45/20 به آنتن پخش سپرده مي‌شود. اين سريال در 13 قسمت 45 دقيقه‌اي پخش مي‌شود. 


نوشته شده در   شنبه 8 بهمن 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode