ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 7 بهمن 1390     |     کد : 31875

مردم با حضور حداكثری در انتخابات، دین خود را به انقلاب ادا كنند

امام جمعه عجب شیر گفت: در آستانه انتخابات فشار دشمنان به انقلاب بیشتر شده و مردم با حضور حداكثری در انتخابات، دین خود را به انقلاب ادا كنند.

 امام جمعه عجب شیر گفت: در آستانه انتخابات فشار دشمنان به انقلاب بیشتر شده و مردم با حضور حداكثری در انتخابات، دین خود را به انقلاب ادا كنند.


حجت الاسلام محمود شربیانی، در خطبه‌های نماز جمعه این شهرافزود: اقتدار نظام در گرو شركت پرشور مردم در انتخابات بوده و مردم نباید از آن غافل شوند.

وی گفت: روند بیداری اسلامی در منطقه باعث جوشش امت‌های مسلمان علیه حكام طاغوت شده است.

وی ادامه داد: بیداری اسلامی در منطقه نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران بوده و ملت‌هایی كه بیداری اسلامی در آنها به وقوع پیوسته الگوی خود را انقلاب سال 57 جمهوری اسلامی ایران می‌دانند.

وی اظهار كرد: اگر پیشرفت و اقتدار در كشوری نباشد دشمنان راه نفوذ در آن كشور را پیدا می‌كنند و حضور حداكثری مردم در انتخابات موجب افزایش اقتدار نظام و و رفع توطئه های دشمنان می شود.

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی، خاطرنشان كرد: امت مسلمان ایران اسلامی با تكیه بر سه وی‍ژگی معنویت، بصیرت و ولایت مداری در جریان انقلاب اسلامی به پیروزی دست یافت.

امام جمعه عجب شیر گفت: مسوولان و متولیان امور فرهنگی این شهرستان باید نسبت به دهه فجر و 22 بهمن برنامه‌ ریزی دقیق و مناسبی داشته باشند.

شربیانی، تحریم‏های اخیر استكبار جهانی علیه ایران را به زیان آن ها خواند و افزود: ضرر و زیان‏های بی‏شمار تحریم‏های اخیری كه پیرامون نفت و بانك مركزی ایران اعمال شد، بیش از هركس متوجه سلطه‏گران غرب است.

وی ادامه داد: جهان غرب آگاه باشد كه اگر اصول و ارزش‏های ما مورد حمله قرار گیرد، همه دنیای آنها از سوی ما قابل تهدید است.

وی با بیان اینكه تحریم نفتی ایران، كشورهای غربی و اروپایی بحران‌زده را فلج می‌كند، خاطرنشان كرد: قطع صادرات چهار هزار و 500 بشكه نفت ایران به اروپا ضربه ای سنگین برای جمهوری اسلامی نبوده بلكه سبب فلج شدن كشورهای اروپایی از جمله ایتالیا، اسپانیا، یونان و فرانسه می شود.

شهرستان عجب شیر با حدود 85 هزار نفر جمعیت درفاصله 98 كیلومتری جنوب غربی تبریز مركز آذربایجان شرقی واقع است.



نوشته شده در   جمعه 7 بهمن 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode