ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 5 بهمن 1390     |     کد : 31804

صدای تراکتور در لیگ برتر طنین‌انداز شد

از هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز در بازی با همشهری خود با یک گل به برتری دست یافت.

چهارمین پیروزی متوالی تراکتورسازان
صدای تراکتور در لیگ برتر طنین‌انداز شد
از هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز در بازی با همشهری خود با یک گل به برتری دست یافت.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عصر امروز تیم تراکتورسازی تبریز در هفته پنجم دور برگشت تیم تراکتورسازی مهمان تیم شهرداری تبریز بود که در نهایت با یک گل به پیروزی رسیده و روند بردهای خود را تداوم بخشید.
تراکتورسازی تبریز که در دور برگشت بعد از تساوی مقابل صبا در قم، تیم‌‌های ذوب‌آهن اصفهان، شاهین بوشهر و داماش گیلان را شکست داده بود، در مقابل شاگردان مدیر روستا نیز موفق ظاهر شده تا پیش از بازی استقلال تهران با فولاد خوزستان به صدر جدول صعود کند.
در نیمه نخست دو تیم بازی برابری از خود ارائه دادند، اما هرچه زمان بازی سپری می‌شد تراکتورسازی بر میدان بیشتر مسلط شده و در نهایت در اواخر نیمه اول نیز گل برتری خود را به ثمر رساندند. پاس امیرحسین صادقی به تیر به فرزاد حاتمی رسید تا وی نیز با یک ضربه سر گل تراکتورسازی را در دقیقه 39 به ثمر رساند.
در نیمه دوم تیم شهرداری برای جبران گل خورده وارد میدان شده و دو فرصت خوب را نیز توسط سعید دقیقی از دست داد تا در نهایت این بازی با همان گل نیمه نخست حاتمی به سود تراکتورسازی به اتمام برسد.
بازی تراکتورسازی با شهرداری تبریز در حضور 15 هزار تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام تبریز (ره) برگزار شد. تیم داوری این بازی متشکل از علیرضا فغانی، بابک داوری و سخاوت سلیمان‌نژاد بود. فغانی در این بازی داداش‌وند از تیم شهرداری تبریز و حاتمی از تراکتورسازی را با کارت زرد جریمه کرد.
تیم تراکتورسازی با این پیروزی مجموع امتیازات خود را به عدد 42 رساند. بازی رفت دو تیم نیز با نتیجه ۵ بر یک به سود تیم شهرداری تبریز به اتمام رسیده بود.
تیم شهرداری تبریز نیز با همان 24 امتیاز خود به رده چهاردهم سقوط کرد.

*‌اسامی بازیکنان تیم شهرداری تبریز:
ابراهیم میرزاپور، درگان زارکویچ، ابوالفضل حاجی‌زاده، بهنام داداش‌وند، وریا غفوری، محمد ایران پوریان (از دقیقه 73 یانوش)، مهرداد قنبری (از دقیقه 73 شهرام گودرزی)، کمال‌الدین کامیابی، حبیب گردانی، مهدی محمدزاده، سعید دقیقی
سرمربی: علی‌اصغر مدیر روستا

* اسامی بازیکنان تیم تراکتورسازی تبریز:
محسن فروزان، امیرحسین صادقی، احسان حاج‌صفی، میلاد فخرالدینی (از دقیقه 46 مهدی کیانی)، مرتضی اسدی، سیاوش اکبرپور، فلاویو لوپز، توزی رودریگو (از دقیقه 86 علی علیزاده)، محمد ابراهیمی(از دقیقه 77 مصطفی اکرامی)، فرزاد حاتمی
سرمربی: امیر قلعه‌نویی، سرپرست: حسن آذرنیا


نوشته شده در   چهارشنبه 5 بهمن 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode