ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 3 بهمن 1390     |     کد : 31689

سرنشينان خودرو در آتش سوختند

برخورد خودروي سواری با اتوبوس در حومه تهران منجر به آتش سوزی و مرگ دلخراش سرنشینان خودرو شد.

جام جم آنلاين: برخورد خودروي سواری با اتوبوس در حومه تهران منجر به آتش سوزی و مرگ دلخراش سرنشینان خودرو شد.
به گزارش جام جم آنلاين به نقل از پایگاه خبری 125، پس از اطلاع رسانی این حادثه مرگبار به سامانه 125 آتش نشانی تهران، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 44 در ساعت 14:50 دقیقه روز گذشته به محل حادثه در جاده اندیشه، جاده «زرنان» اعزام شدند.

معاون منطقه 4 عملیات آتش نشانی تهران که در همان لحظات اولیه در محل حادثه حضور یافته بود در این باره گفت: خودروی سواری با پنج سرنشین مرد در مسیر غرب به شرق جاده «زرنان» حرکت می کرد که ناگهان در حوالی بهزیستی از مسیر اصلی منحرف شد و با یک دستگاه اتوبوس که در مسیر مقابل در حال حرکت بود برخورد کرد.

مهدی داوری افزود: شدت تصادف به حدی بود که خودرو سواری تا شیشه جلو به زیر اتوبوس رفت و به یک باره آتش گرفت.

وي تصریح کرد: لحظاتی پس از این حادثه شعله های آتش به اتوبوس هم سرایت کرد و هر دو وسیله نقلیه یکپارچه در کام آتش فرو رفتند. متاسفانه در این حادثه ی دلخراش هر پنج سرنشین خودرو سواری جان خود را از دست دادند و در میان شعله های آتش سوختند.

معاون عملیات منطقه 4 آتش نشانی در باره وضعیت سرنشینان اتوبوس گفت: به دنبال وقوع این تصادف بلافاصله راننده و تمامی سرنشینان اتوبوس از آن خارج شده و هیچ یک از آنها آسیبی ندیدند ولی دقایقی بعد اتوبوس هم به طور کامل آتش گرفت و خسارت سنگینی به آن وارد شد.

وی با اعلام این که آتش نشانان ایستگاه 44 که در هنگام اعزام با ترافیک سنگین روبرو شده بودند و مجبور شدند برای رسیدن به محل حادثه مسافتی از مسیر را بدوند، اضافه کرد: آتش نشانان در مدت زمان کوتاهی موفق شدند شعله های سرکش آتش را خاموش کنند و خودروی سواری درهم پیچیده را از زیر اتوبوس بیرون بکشند.

داوری گفت: نیروهای آتش نشانی بعد از خاموش کردن کامل این آتش سوزی و نیز ایمن سازی کامل محل، اجساد سوخته هر پنج سرنشین سواری را از درون اتاقک کاملا سوخته این وسیله نقلیه خارج کردند و برای انتقال به پزشکی قانونی تحویل عوامل انتظامی دادند.

معاون منطقه 4 عملیات این سازمان در باره علت بروز این حادثه دلخراش، خاطرنشان کرد: علت وقوع این حادثه هم اکنون توسط عوامل راهنمایی و رانندگی منطقه شهریار تحت بررسی قرار دارد ولی بنا به گفته شاهدان عینی، سرعت زیاد خودرو باعث شدکه راننده آن نتواند هدایت خودرو را کنترل کند و متاسفانه این اتفاق تلخ و وحشتناک ایجاد شود.


نوشته شده در   دوشنبه 3 بهمن 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode