ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 28 دي 1390     |     کد : 31475

کی‌روش: بازی‌های کم اهمیت را در ورزشگاه آزادی برگزار نکنید

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: مجموعه آزادی باید از فدراسیون بخواهد مسابقات کم اهمیت در زمین دیگری به غیر از این ورزشگاه برگزار شود.

دیدار سرمربی تیم ملی و مدیر مجموعه ورزشی آزادی
کی‌روش: بازی‌های کم اهمیت را در ورزشگاه آزادی برگزار نکنید 
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: مجموعه آزادی باید از فدراسیون بخواهد مسابقات کم اهمیت در زمین دیگری به غیر از این ورزشگاه برگزار شود.
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت ورزشگاه آزادی، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی با دعوت اردشیر درویشی مدیر ورزشگاه آزادی، با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که قائم مقام و معاونین مجموعه نیز حضور داشتند، سرمربی تیم ملی ضمن بیان اینکه قانون چهار روز یک مسابقه در زمین شماره یک ورزشگاه که به پیشنهاد درویشی مطرح شده، به دلیل ریکاوری زمین، کاملاً منطقی است، افزود: مهندسین چمن ورزشگاه می‌توانند به مربی دروازه‌بان‌ها تذکر دهند که در درون دروازه با دروازه‌بانان کار نکنند و تمرینات پیش از مسابقه تیم‌های خارجی نباید بیش از یک ساعت باشد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحماتی که برای نگهداری چمن استادیوم یکصد هزارنفری به عمل می‌آید، تصریح کرد: در باشگاه منچستریونایتد انگلیس و کشور آفریقای جنوبی، قوانین خاصی برای استفاده از زمین چمن، منظور شده و فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ می‌بایست در خصوص این قوانین، مطالعه کرده و ترتیبی اتخاذ کنند تا به تنها چمن استاندارد ایران، آسیبی وارد نشود تا همواره زمینی با کیفیت و مطلوب در خدمت تیم‌های ملی فوتبال کشور، لیگ و جام باشگاه‌ها قرار گیرد.

کی‌روش در ادامه گفت : تمرین تیم‌ها حد‌الامکان می‌بایست توسط مربیان در کناره‌های زمین انجام شود و حتماً دروازه‌بان‌ها نباید در درون دروازه‌ها تمرین کنند مگر تمرین ارسال توپ از جناحین.

وی افزود: در شرایط حساس و زمانی که مسابقات کم اهمیت‌تری برگزار می‌شود، مجموعه باید از فدراسیون بخواهد تا مسابقات فوق در زمین دیگری برگزار شود و می‌بایست برای تمرین تیم‌ها دروازه‌های متحرک در استادیوم نیز مستقر شود.

سرمربی تیم ملی در خاتمه ضمن اظهار رضایت از نحوه نگهداری چمن استادیوم و تقدیر از میهمان نوازی مدیر و مسئولین ورزشگاه، از روند رو به رشد آماده سازی تیم ملی، اظهار رضایت کرد.

لازم به ذکر است که سرمربی تیم ملی به همراه مدیر ورزشگاه از قسمت‌های مختلف مجموعه ورزشی آزادی دیدار و در سایت تراپ اسکیت‌، مسابقه دونفری را با شلیک به اهداف پروازی با هم برگزار کردند.


نوشته شده در   چهارشنبه 28 دي 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode