ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 27 دي 1390     |     کد : 31448

توليد 100 تله فيلم در مراكز استاني سيما

رييس مركز سيماي استانها گفت: توليد100 تله فيلم با اعتبار 60 ميليارد ريال از ابتداي امسال تاكنون در سيماي استانها تصويب و برآورد شده است.

جام جم آنلاين: رييس مركز سيماي استانها گفت: توليد100 تله فيلم با اعتبار 60 ميليارد ريال از ابتداي امسال تاكنون در سيماي استانها تصويب و برآورد شده است.
حبیب الله مازندراني ،رييس مركز سيماي استانها در بازديد از پشت صحنه توليد تله فيلم كبوتر با كبوتر در مشهد افزود: البته با موافقت رييس سازمان صداوسيما بقيه تله فيلم‌ها پس از تصويب و برآورد، تامين بودجه مي‌شود.

حبیب الله مازندراني خاطر نشان كرد: از 100 تله فيلم تعهد سيماي استانها از ابتداي امسال تا كنون 60 تله فيلم توليد شده است كه تا پايان امسال نيز بقيه تله فيلم‌ها توليد خواهد شد.

او با اشاره به اين‌كه صدا و سيماي مركزخراسان رضوي جزء مراكز خوب در توليدكارهاي نمايشي و تله فيلم است، اعلام كرد: از ابتداي امسال تا كنون پنج تله فيلم با موضوعات اجتماعي و فرهنگي در اين مركز توليد شده است.

رييس مركز سيماي استانها افزود: تله فيلم‌هاي كوير و پير برنا كه امسال در اين مركز ساخته شده نمرات برتر را در ارزيابي توليدات استانها كسب كردند.

مديركل صدا وسيماي خراسان رضوي نيز در اين مراسم گفت: تا پايان سال آينده هشت تله فيلم به فضاي توليد آثار فاخر اين مركز افزوده مي‌شود.

حجت الاسلام نهاوندي اظهار كرد: تحكيم خانواده، مضامين اجتماعي و فرهنگي، بيان مشكلات و معضلات جامعه در قالب طنز از مهم‌ترين موضوعات اين تله فيلم‌ها است.

وي تاكيد كرد: تله فيلم كبوتر با كبوتر به كارگرداني و تهيه كنندگي علي خزايي فر كه داراي ژانر خانوادگي است معضلات اجتماعي را در قالب طنز بيان مي‌كند.

مديركل صدا و سيماي مركز خراسان رضوي افزود: 70 درصد اين تله فيلم داخلي تصويربرداري مي‌شود.

حجت الاسلام نهاوندي گفت: تله فيلم كبوتر با كبوتر 90 دقيقه است كه در ايام تعطيلات نوروز 1391 از سيماي مركز خراسان رضوي پخش مي‌شود.(واحد مركزي خبر)


نوشته شده در   سه شنبه 27 دي 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode