ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 26 دي 1390     |     کد : 31390

براي حضور در المپيك نبايد ريسك كرد

رسول خادم با تاكيد بر اين‌كه محمد بنا و همكارانش با قدرت به كار خود در تيم ملي كشتي فرنگي ادامه خواهند داد، تصريح كرد: صلاح ديدم به منظور جمع و جور كردن بهتر تيم ملي كشتي آزاد، تغييراتي را در كادر فني اين تيم ايجاد كنم، چون المپيك شوخي‌بردار نيست و نمي‌توان براي حضور در آن ريسك كرد.

مدير تيم‌هاي ملي كشتي:
براي حضور در المپيك نبايد ريسك كرد
جام جم آنلاين: رسول خادم با تاكيد بر اين‌كه محمد بنا و همكارانش با قدرت به كار خود در تيم ملي كشتي فرنگي ادامه خواهند داد، تصريح كرد: صلاح ديدم به منظور جمع و جور كردن بهتر تيم ملي كشتي آزاد، تغييراتي را در كادر فني اين تيم ايجاد كنم، چون المپيك شوخي‌بردار نيست و نمي‌توان براي حضور در آن ريسك كرد.
مدير تيم‌هاي ملي كشتي كه در رابطه با تغيير و تحولات صورت گرفته با «جام‌جم» گفت‌و‌گو مي‌كرد، افزود: در حالي كه خيلي‌ها تلاش داشتند با القاي مسائل منفي، ذهنيت محمد بنا سرمربي تيم ملي كشتي فرنگي را تحت‌تاثير قرار دهند، اما در صحبتي كه با او داشتم همه چيز را بين خود روشن و شفاف كرديم و همين جا اعلام مي‌كنم كه كادر فني تيم ملي كشتي فرنگي با توجه به عملكرد مثبتش با قدرت به كار خود ادامه داده و من نيز هر كمكي كه از دستم برآيد براي اين تيم انجام خواهم داد.

وي در عين حال با بيان اين‌كه با توجه به شرايط و مسائل به وجود آمده، نياز به بازنگري در كادر فني تيم ملي كشتي آزاد را ضروري ديده است، گفت: با توجه به حساسيت و اهميت حضور در المپيك، بايد كادر فني تيم ملي تقويت مي‌شد و من نيز با توجه به شناختم از كار مربيان، تعدادي را برگزيده و معرفي كردم. ضمن آن‌كه صلاح ديدم مسووليت مستقيم اين تيم را به عنوان سرمربي عهده‌دار شوم.

در حالي كه غلامرضا محمدي، سرمربي مستعفي تيم ملي كشتي آزاد مي‌گويد مدير تيم‌هاي ملي در زمينه اين تغييرات با او صحبتي نكرده است،‌ رسول خادم اين مساله را رد كرد و گفت: در دو نوبت تلفني با محمدي صحبت كردم و به او گفتم كه مي‌خواهم از وجود او به عنوان مربي ارشد در تيم ملي استفاده كنم، اما خودش گفت كه تحت هر شرايطي مي‌خواهد نفر اول باشد و براي همين نيز در گفت‌وگو با شبكه‌هاي مختلف، استعفاي خويش را اعلام كرده و مسائلي را بيان كرده است كه من براي تفكرات او احترام قائل بوده و برايش آرزوي موفقيت دارم.

مربيان تيم ملي نبايد در ليگ تيمداري كنند

خادم با اشاره به اين‌كه تمركز بيش از حد به ليگ اين اجازه را نداده است كه برنامه‌هاي آماده‌سازي تيم ملي كشتي آزاد به موقع مورد توجه قرار گيرد، گفت: بديهي است ليگ ما بايد تغذيه‌كننده و كمك‌ حال تيم ملي باشد، نه آن‌كه عده‌اي صرفا نگاه مادي و منافع شخصي به آن داشته باشند. همين جا تاكيد مي‌كنم تا زماني كه مسووليتي در كشتي داشته باشم، اجازه نمي‌دهم مربيان تيم ملي در ليگ تيمداري كنند.

فراخوان 35 كشتي‌گير به اردو

اردوي تيم ملي كشتي آزاد بزرگسالان زير نظر رسول خادم، مدير تيم‌هاي ملي و مسوول فني تيم كشتي آزاد، از 29 دي‌ماه سال جاري تا 10 فروردين سال 91 در خانه كشتي برگزار خواهد شد.

اين اولين اردوي تيم ملي با كادر جديد است كه تا مسابقات گزينشي المپيك در فروردين‌ماه ادامه خواهد داشت.

تيم ملي كشتي آزاد بايد سه سهميه باقي مانده المپيك در وزن‌هاي 60، 84 و 120 كيلوگرم را از مسابقات گزينشي قزاقستان بگيرد.

55 كيلوگرم: حسن رحيمي ـ فرهاد جلالي (تهران) فرزاد جعفري (البرز) مهران شيخي (مازندران) و دانيال حجتي (گلستان)‌

60 كيــــلوگرم: مسعود اسماعيل‌پور ـ سيد احمد محمدي ـ عباس دباغي ـ بهنام احسان‌پور (مازندران) حسن مرادقلي (تهران) و علي‌اكبر جبرئيل

66 كيلوگرم: مهدي تقوي ـ محمدمهدي يگانه‌‌جعفري ــ ابراهيم نصيري ــ محمد يوسفي (مازندران) و مصطفي حسين‌خاني (تهران)‌

74 كيلوگرم: صادق گودرزي (همدان) رضا افضلي (كرمانشاه) امير شريعتي (تهران) و ايمان محمديان (مازندران)‌

84 كيلوگرم: جمال ميرزايي ـ ميثم مصطفي‌جوكار (همدان) احسان لشگري (قزوين) احسان اميني (كرمانشاه) و عليرضا گودرزي (تهران)‌

96 كيلوگرم: رضا يزداني ـ حامد طالبي‌زرين‌كمر (مازندران) عرفان اميري (كرمانشاه) مهدي مازندراني (گلستان) و اصغر عبدالملكي (البرز)‌

120 كيلوگرم: محمدرضا آذرشكيب (البرز) فردين معصومي (گيلان) كميل قاسمي ـ جابر صادق‌زاده (مازندران) و پرويز هادي (آذربايجان شرقي)‌

مربيان: عليرضا رضايي ـ محمد طلايي (تهران) و محمود اسماعيل‌پور (مازندران)‌

فيزيوتراپ: رايف بهايدينوف رفتوف


نوشته شده در   دوشنبه 26 دي 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode