ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 15 تير 1403
جمعه 15 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 23 دي 1390     |     کد : 31243

امام جمعه تبریز: با حذف فیزیكی دانشمندان، اراده دیگرجوانان دانشمند ایرانی سست نمی شود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: با ترور و حذف فیزیكی دانشمندان، اراده دیگر جوانان دانشمند ایرانی در دستیابی به قله های رفیع علم و دانش سست نمی شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: با ترور و حذف فیزیكی دانشمندان، اراده دیگر جوانان دانشمند ایرانی در دستیابی به قله های رفیع علم و دانش سست نمی شود.


آیت الله ' محسن مجتهدشبستری ' در خطبه های نمازجمعه تبریز، ترور شهید مصطفی احمدی روشن را عمق خباثت دشمنان دانست و افزود: امریكا و رژیم صهیونیستی تحمل استقلال و خودكفایی علمی ایران را ندارند.

وی اظهاركرد: دشمنان گمان می كنند با زور و ارعاب می توانند از پیشرفتهای علمی ایران جلوگیری كنند، در صورتی كه اشتباه می كنند، چرا كه راه شهدای علمی ادامه دارد و ملت ایران عزم خود را برای پیشرفت علمی جزم كرده است.

امام جمعه تبریز به بیانات رهبر معظم انقلاب درخصوص وضعیت كنونی ایران اسلامی اشاره كرد و گفت: اكنون ما در شرایط اقتدار مسلمانان در زمان جنگ بدر و خیبر هستیم و آثار استیصال دشمن مشهود است.

وی، پیشرفت و توسعه ایران اسلامی در شرایطی كه بحران اقتصادی جهان را فرا گرفته است نشانه اقتدار و عظمت دانست و اظهاركرد: هیمنه استكبار جای خود را به ناتوانی داده و جنگ روانی دشمن و تحریمها هیچ خللی در عزم ملت ایران ایجاد نمی كند.

آیت الله مجتهدشبستری در بخش دیگری از سخنان خود بر برگزاری انتخاباتی سالم و با حفظ امانت داری از آرای مردم تاكید كرد و گفت: چشم ملتهای انقلابی به این انتخابات است واز حضور گسترده ملت ایران در صحنه های عمومی قوت می گیرند.

وی خاطرنشان كرد: دشمنان درصدد كمرنگ جلوه دادن حضور مردم در عرصه انتخابات هستند، اما مردم با حضور گسترده پاسخ دشمنان را خواهند داد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با توجه به فرا رسیدن 27 دی ماه، سالروز شهادت نواب صفوی، طهماسبی، برادران واحدی و ذوالقدر، نقش فداییان اسلام در پیروزی انقلاب اسلامی را بارز دانست.

درپایان نمازجمعه تبریز، پیكرپاك دوشهید دوران دفاع مقدس توسط نمازگزاران تبریزی تشییع شد.



نوشته شده در   جمعه 23 دي 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode