ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 15 تير 1403
جمعه 15 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 18 دي 1390     |     کد : 30977

سخنراني مديركل تبليغات اسلامي آذربايجان‌شرقي در جلسه ستاد عفاف و حجاب استان

مدير كل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي بر اسلامي سازي محيط هاي كار تاكيد كرد.

سخنراني مديركل تبليغات اسلامي آذربايجان‌شرقي در جلسه ستاد عفاف و حجاب استان
مدير كل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي بر اسلامي سازي محيط هاي كار تاكيد كرد.


به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي ، حجت الاسلام حميد عظيمي در جلسه ستاد عفاف و حجاب استان با اشاره به اين مطلب گفت: فرمايشات رهبر معظم انقلاب در بسياري از موارد براي مسوولان اجرايي راهگشاست و توجه و دقت به ظرايف فرمايشات ايشان بسياري از مشكلات را حل خواهد كرد.

وي اظهار داشت: هنگام ابلاغ فرمان هشت ماده اي ايشان براي مقابله با مفاسد اقتصادي در كشور اگر به تعبير ايشان جديت وجود داشت اتفاقات تلخ به وقوع نمي پيوست و اكنون كه دستور بر اسلامي كردن دانشگاه ها داده اند بايد با جديت به اجرايي كردن آن همت گمارد.

عظيمي افزود: نمود اين امر مي تواند در محيط هاي كاري در ادارات و كارخانجات باشد و دستگاه هاي اجرايي با هماهنگي هاي لازم با يكديگر نسبت به گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در اين امور اقدام نمايند.

مدير كل تبليغات اسلامي استان در ادامه گفت: نظارت ها و بازرسي ها بايد توام با تقوا و سعه صدر باشد تا مبادا باعث آبروريزي و ناراحتي شخصي باشد اما شناسايي افراد مورد دار كه در محيط كسب و كار خود با بد حجابي سعي در جذب مشتري يا ارائه خدمت به مردم هستند بايد با جديت پيگيري گردد.

عظيمي با اشاره به اهميت حفظ حجاب در آموزه هاي ديني و عرف جامعه ايراني بيان داشت: برگزاري نمايشگاه هاي بين المللي فرصتي براي فرهنگ سازي و صدور فرهنگ اسلامي و ايراني به كشورهاي شركت كننده در اين نمايشگاه هاست از اين رو غرفه داران بايد نماينده اسلام باشند و از انجام برخي كارهاي زننده پرهيز نمايند.

وي همچنين بر ضرورت آموزش بانوان اصناف در استان تاكيد كرد و افزود: در اين زمينه فضاي آموزشي براي برگزاري دوره هاي لازم در اختيار اين اداره كل قرار دارد كه مي تواند در اختيار ادارات كل متولي امر قرار بگيرد و اين دوره ها مي تواند بانوان را با ضرورت هاي ديني و عرفي در محيط كسب و كار آشنا نمايد. 


نوشته شده در   يکشنبه 18 دي 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode