ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 16 دي 1390     |     کد : 30880

برگزاری انتخابات در راستای تداوم انقلاب اسلامی ایران است

امام جمعه عجبشیر گفت: برگزاری انتخابات در كشور در حقیقت ایجاد انرژی در راستای تداوم انقلاب اسلامی است.

 امام جمعه عجبشیر گفت: برگزاری انتخابات در كشور در حقیقت ایجاد انرژی در راستای تداوم انقلاب اسلامی است.


حجت الاسلام محمود شربیانی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر افزود: انتخابات سبب گسترش فرهنگ انقلاب در جهان شده و در زمان حاضر آثار آنرا در دنیا مشاهده می‌كنیم.

وی گفت: دشمنان در صدد ایجاد توطئه به طرق مختلف بوده و نباید زمینه‌ای فراهم كنیم كه دشمن توطئه‌های خود را عملیاتی كند و نامزدها باید از این موضوع بطور جد اجتناب كنند.

وی با بیان اینكه ولایتمداری و تبعیت از ولایت از اصول اساسی در این زمینه است، اضافه كرد: تبعیت از ولی ‌امر مسلمین، ما را به سوی ساحل نجات هدایت می‌كند و نباید از این موضوع مهم غفلت كنیم.

وی گفت: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ازاهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و باید با مشاركت حداكثری مردم، شاهد یك انتخابات باشكوه با رعایت قانو‌نمداری و قانونمندی باشیم.

وی اظهار كرد: هر چه حضور مردم در انتخابات چشمگیر باشد، این موضوع خاری در چشم دشمنان نظام و ملت خواهد بود.

خطیب جمعه عجبشیر گفت: در زمان حاضر بیداری اسلامی در جهان ریشه دوانده و تمام كشورها را فرا می‌گیرد.

شربیانی، با بیان اینكه بیداری اسلامی به كشورهای اروپایی نیز كشیده شده، افزود: این بیداری ریشه در دهه‌ فجر و انقلاب اسلامی ایران دارد.

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه دهه‌فجر انقلاب اسلامی، ادامه داد: 22 بهمن ماه سال گذشته، مبارك دیكتاتور مصر سقوط كرد و 22 بهمن ماه امسال در انتظار سقوط دیگر دیكتاتورهای جهان هستیم.

وی خاطرنشان كرد: زمانی كه مردم ایران اسلامی به تبعیت از امام راحل توانستند ایران را از دست رژیم ستمشاهی نجات دهند دشمنان اسلام در تلاش برای بی نتیجه جلوه دادن این انقلاب در جهان بودند در حالی كه اكنون انقلاب نه تنها به ثمر نشسته بلكه شاخه‌های درخت انقلاب به سراسر كشورهای منطقه و جهان رسیده است.

وی گفت: در زمان حاضر مردم ایران مردمی ولایتمدار در جهان شناخته شده‌اند و هیچ زمانی در برابر بیگانگان گردن خم نخواهند كرد.

شربیانی با اشاره به قیام 19 دی سال 57 مردم قم، افزود: این قیام تاثیر شگرفی در پیروزی انقلاب داشت و منشا و سرچشمه قیام‌های بعدی برای شكل‌گیری نظام اسلامی شد.

وی، رزمایش ولایت 90 را اوج قدرت‌نمایی ایران اسلامی در آب‌های خلیج فارس خواند و اضافه كرد: در این رزمایش به دشمن فهمانده شد كه اگر ایران اسلامی اراده كند این منطقه جای امنی برای آن ها نخواهد بود.

شهرستان عجبشیر با حدود 80 هزار نفر جمعیت در جنوب غربی تبریز مركز آذربایجان شرقی واقع است.



نوشته شده در   جمعه 16 دي 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode