ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 20 خرداد 1388     |     کد : 3051

اسناد حمايت آل ‌سعود از تروريسم وهابيت

کیست که رسوایی بزرگی که نقطه ضعف نظام حاکمه مملکت آل سعود را آشکار نمود نشنیده باشد، آنهايي که ادّعا می کنند قربانی تروریسم هستند، شیوخ تکفیري وهابی را در پناه خود می گیرند تا عربستان سعودی بزرگترین پناهگاه و ماشین جوجه کشی تروریسم وهابیت در جهان باشد!..

کیست که رسوایی بزرگی که نقطه ضعف نظام حاکمه مملکت آل سعود را آشکار نمود نشنیده باشد، آنهايي که ادّعا می کنند قربانی تروریسم هستند، شیوخ تکفیري وهابی را در پناه خود می گیرند تا عربستان سعودی بزرگترین پناهگاه و ماشین جوجه کشی تروریسم وهابیت در جهان باشد!

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از شيعه آنلاين، چه كسي است که رسوایی اظهارات متناقض مسؤولان عربستانی در خصوص قضیه ابن جبرین را نشنیده باشد، آنگاه که وزیر کشور آنها (نایف آل سعود) در اثنای دیدار با وزیر خارجه آلمان (ولفگانگ شویبله) در روز پنجشنبه گذشته ادّعا کرد که؛ "ابن جبرین به هیچ وجه با دولت سعودي در ارتباط نیست"

کیست که سخنرانی عقبگرد معنی دار مسؤولان سعودي را از این ادّعا نشنیده باشد که؛ "این مساله اي عادّی است و تأثیری بر مراكز رسمی و دینی عربستان ندارد" حتي -به گمان خودشان- هیچ دادخواستی بر علیه ابن جبرین اقامه نشده است و این امر اصلاً صحت ندارد.

پایگاه سلام شیعه در ادامه این مطلب نوشته: حقیقت امر این است که عنصر غافلگیری که ما در رابطه با طرح دعوي علیه ابن جبرین به کار گرفتیم برای جامعه سعودی بسیار ناگهانی و سخت بود و باعث شد که آنها دچار سردرگمي شوند و ندانند كه چگونه از تنگنای اين پرونده خارج شوند، وليكن، ما از آنها می پرسیم که بر اساس چه منطقي آنچنان مطمئن بودند که هر جا كه بروند در امنیت و به دور از تعقیب قانون خواهند بود؟ با اینکه هر جنایتی را در عراق مرتکب شده اند و بر اثر فتاوای ابن جبرین و دیگر شیوخ وهابی با هزاران عملیات تروریستی رگ و ریشه حیاتی ملّتهاي مسلمان را قطع کرده اند.

آیا ندیدند که ما در سال 2007 وقتی پادشاهشان به سرزمین آلمان قدم گذاشت، چگونه با او برخورد کردیم؟ و چگونه او و نقش مملکت حامی تروریستش را در مقابل رسانه های غربی که به جهت کنفرانس مطبوعاتی جمع شده بودند، رسوا نموديم؟

همه مي دانند که فرار ذلیلانه قهرمان فتاوای مرگ (ابن جبرین) آن‌هم شبانه و با عجله، در نتیجه این دادخواست قضایی صورت گرفت تا مگر اينچنين خود را از معرکه رو در رو شدن با عدالت برهانند.

امّا قضیه دادخواست علیه ابن جبرین آنچنان محکم و مستند به اسناد موثق است که او و همه کسانی که در پشت سر وی اند را محکوم خواهد ساخت، زیرا ما هیچ چیزی از پیش خود ادّعا نکرده ایم، بلکه همه از سایت رسمی خود اوست، یعنی به هیچ وجه اين دعوي، ادّعایي تو خالی نیست.

ما در روز دوشنبه مصادف با 4/5/2009 در حضور گروهی از وکلاي آلماني دادخواستی (که نایف آل سعود می گوید صحّت ندارد و بی پایه و اساس است) اقامه کردیم و آنها نیز بعد از بررسی اسناد، در روز چهارشنبه 6/5/2009 اين اسناد را به مسؤولان قضایی آلمان ارائه دادند.

لدر روز جمعه 8/5/2009 یعنی دو روز بعد از ارائه ادلّه و مدارک توسط وکلا، به سبب اهمیّت اطلاعات مندرج در دادخواست مذکور، مقامات قضایی آلمان برای بحث پیرامون ادلّه ارائه شده خواستند تا ملاقاتی با ما داشته باشند، که نتیجه این ملاقات اقامه دعوي به دادگاه دعاوی عمومی آلمان بود.

ما فکر می کنیم در اینجا بود که مقامات سعودی احساس کردند قضیه جدّی است و باید وقت را از دست نداده و به سرعت ابن جبرین را از این مصیبت که به قوّت و قدرت هر چه تمامتر می رود که وی را بدست عدالت و قانون بدهد، نجات دهند، بخصوص که دستگاه قضایی آلمان به درستکاری و قاطعیتش معروف و شناخته شده است و بنابراین؛ هیچ مجالی برای چاره اندیشی و یا تأثیرگذاری بر آنها ندارند.

به این ترتیب کار برای هر دو طرف سعودی و آلماني به مرحله خطیری رسید، در مدّت اندکی قضیه ابن جبرین در رأس گفتگوهای بین وزیر کشور آلمان و همتای سعودی اش قرار گرفت، ولی ما نمی دانیم در آن دیدار چه اتفاقی افتاد که بعد از آن وزیر سعودی چنین اظهار داشت که؛ "موضوع ابن جبرين اهميتي براي ما ندارد" و به وزیر كشور آلمان تأکید کرد که؛ "ابن جبرین در هیچ دستگاه رسمی دولتی فعاليت نمی کند" و باز در اظهارات متناقض دیگری می‌گوید: "از مقامات آلمانی تضمین هایی برای عدم تعرّض به ابن جبرین گرفته است".

ادّعا می کنند که شیخشان حالش بهبود یافته و چون دوره درمان کمی طولانی شده، لذا آنها می خواهند وی را با هواپیمایی با تجهیزات پزشکی کامل و با همراهی گروهی از پزشکان آلمانی به ریاض منتقل سازند تا در بین خانواده و دوستان خود باشد، ولی به محض رسیدن به ریاض ابن جبرین در بیمارستان تخصصی فیصل بستری می‌شود!

حال سؤال ما از مقامات سعودي اين است كه؛ آیا ملاقات وزير كشور سعودي با همتاي آلماني آنهم در عرض 48 ساعت باعث شفاي زودهنگام شيخ شما گرديد؟!

نکته مضحک ديگر در این امر، این است که دفتر ابن جبرین بعد از رسیدن شیخشان به ریاض تأکید کرد که "شایعه اقامه دعوي بر ضدّ ابن جبرين در مدّت اقامت او در آلمان صحّت ندارد".

 

سؤال ديگر ما این است که اگر این ادّعای شما درست است، پس چرا نایف تأکید کرد که از طرف آلمانی برای عدم تعرّض به شیخ فراری شما تضمین گرفته است؟! ما داوری در مورد این امر را به شما مخاطب گرامي واگذار می‌کنیم. ما و همه کسانی که در جهان از این قضیه آگاهی دارند و جریانات آن را پيگيري می کنند، دلایل مستند پشت پرده فرار ابن جبرین از آلمان و قطع دوره درمانش که بر حسب گفته همراهان نزديكش مدّت زمانی طولانی را می‌طلبید، را می دانیم.

در پایان، جهت عدم اطاله این مقاله و شرح ابعاد قضیه در سطح بین المللی و بازتاب های مثبت و چشمگیر آن در همه سطوح مایلیم به همگان و از جمله ابن جبرین و پیروان تکفیری اش اطلاع دهیم که این دادخواست همچنان مطرح است و هنوز پایان نیافته و تنها چیزی که مانع دستگیری و بازجویی او شد، قانون آلمان بود که اجازه دستگیری یا زندان برای کسی که احضاریه اش صادر نشده را نمی دهد و از این رو؛ به محض اینکه پای اين شيخ به هر کشور اروپایی برسد، برای محاکمه به دستگاه قضایی آلمان تحویل داده خواهد شد و ما همچنان در انتظار نتیجه ایم.

در اینجا لازم می دانیم از دستگاه قضایی آلمان و مسؤولان آن مراتب تشکر و تقدیر خود را ابلاغ نماییم، زیرا این دستگاه قضایی درستکاری و استقلال رأی خود را ثابت کرد و قاطعیت آن باعث شد كه ابن جبرین قبل از صدور احضاریه برای دستگیری اش، فرار را بر قرار ترجیح دهد... زیرا در صورت صدور قرار احضاریه هیچ قدرتی نمی‌توانست مانع اجرای آن شود و این به ایجاد بحران در بین دو کشور کشیده می شد.

 در اینجا می خواهيم پیامی خطاب به تمام علمای تکفیر وهابی ارسال کنيم، اینکه؛ قسم می خوریم به خاطر هر قطره خون پاکی که از پيكر بی گناهاني که ظالمانه بدست تروریستهای آدمکش شما به زمین ریخته می‌شود، شما را بی هیچ درنگي تحت تعقیب قانونی و در مقابل دادگاه عدالت بین المللی قرار دهیم و روزی شما را خواهیم دید که در دنیا و آخرت خوار و رسوا شده اید و به خاطر فتاوای تروریستی تان که به قتل بشریت از مسلمان و غیر مسلمان دعوت می کند، دستبند ذلّت و نکبت بر دست و پایتان زده خواهد شد.

امروز باید همه بدانند که ما لیست اسامی بیش از 40 تن از علمای تکفیری و در رأس آنان کلبانی زشت سیرت و صورت را به اتهام تشویق به ترویسم نزد خود داریم و برادران ما در آمریکا و لندن دادخواستهای دیگری طرح کرده اند که بعداً به اطلاعتان خواهد رسید.

و می خواهيم به مراجع تکفیر و فتاوای حاضر و آماده به تکفیر شیعیان، قبل از سفر گوشزد کنم که هر جایی از اروپا که بروید، تحت تعقیب قانون خواهید بود.

سربلندی و افتخار و رحمت خداوندی برای قربانیان تروریسم هر جا که باشند و خصوصاً عراق مجروح و مظلوم... و ننگ و عار برای علمای تکفیر وهابی که به قتل آنان فتوا دادند.


نوشته شده در   چهارشنبه 20 خرداد 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode