ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 9 دي 1390     |     کد : 30478

عمق رابطه میان رهبر و مردم ایران در نهم دی ماه 88 روشن شد

امام جمعه هریس گفت: در روز نهم دیماه 88 عمق رابطه میان رهبر و مردم روشن شد و مردم پایبندی خود را به تبعیت از ولایت فقیه اثبات كردند.

 امام جمعه هریس گفت: در روز نهم دیماه 88 عمق رابطه میان رهبر و مردم روشن شد و مردم پایبندی خود را به تبعیت از ولایت فقیه اثبات كردند.


حجت الاسلام قهرمان احمدی در خطبه های نماز جمعه این شهر افزود: حماسه سازان 9 دی همان مردمی بودند كه انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند، هشت سال جنگ تحمیلی و دوران پرافتخار دفاع مقدس را با كمترین امكانات در برابر انبوه سلاح دشمن به پیش بردند و در نهایت در شرایط حساسی چون فتنه 88، طومار بیگانه و فتنه گران را به هم پیچیدند.

وی گفت: 9 دی یادآور روزهای انقلاب بود و نشان داد كه ملت آگاه ایران اسلامی همانند سال های انقلاب، هنوز در صحنه هستند و هوشیاری و بیداری آنهاست كه ایران اسلامی را در راه خدا نگه داشته است.

وی اضافه كرد: در 9 دی در پلاكاردهایی كه مردم با خود آورده بودند و شعارهایی كه میدادند، گرایشات حزبی و گروهی یا عكس و تصویر افراد وابسته به گروه ها و جناح ها دیده نمی شد و فقط یك شعار و یك هدف و آن دفاع از اسلام و حمایت از ولی فقیه بود.

حجت اسلام احمدی به برگزاری رزمایش ولایت اشاره كرده و گفت: در این رزمایش جدیدترین تجهیزات، دستاوردها و تاكتیك های نیروی دریایی به نمایش گذاشته می شود و هم زمان با برگزاری آن، رسانه های غربی به ذكر اهمیت تنگه هرمز پرداخته و اعلام كردند هرگونه ناامنی در این تنگه حیاتی، اقتصاد غرب را با چالش های جدی و اساسی مواجه خواهد ساخت.

وی یادآور شد: تنگه هرمز مهمترین نقطه عبور نفت در جهان بوده و شاید به همین خاطر است كه وزیر انرژی آمریكا در یكی از جلسه های كنگره این كشور مطرح كرده كه تا سال 2020 میلادی آمریكا باید 63 درصد انرژی خود را از خلیج فارس تامین كند.

امام جمعه هریس به پیام تاریخی امام خمینی (ره) به گورباچف اشاره و اضافه كرد: این نامه در شرایطی خطاب به رهبری شوروی سابق نگاشته شد كه تحلیلگران سیاسی نظاره گر تجدید نظر طلبی و آغاز تحولات دنیای كمونیسم بودند ولی قادر به اظهار نظر و یا اتخاذ موضعی روشن نسبت به رخدادهای در حال انجام در بلوك شرق نبودند.

وی افزود: ضروری است متفكران و اندیشمندان غرب و اروپا یك بار دیگر این نامه پر نغر را مطالعه كنند، چرا كه سرنوشت نظام كاپیتالیسم غیر از كمونیسم و ماركسیسم نخواهد بود. 



نوشته شده در   جمعه 9 دي 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode