ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 29 آذر 1390     |     کد : 29988

آماده کسب سهمیه پارالمپیک هستیم

سرمربی تبریزی تیم فوتبال نابینایان در آستانه اعزام این تیم به ژاپن به منظور حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا، سطح آمادگی تیم را 80 درصد ذکر و بر توانایی کسب سهمیه پارالمپیک تاکید کرد.

سرمربی تبریزی تیم فوتبال نابینایان: آماده کسب سهمیه پارالمپیک هستیم 
سرمربی تبریزی تیم فوتبال نابینایان در آستانه اعزام این تیم به ژاپن به منظور حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا، سطح آمادگی تیم را 80 درصد ذکر و بر توانایی کسب سهمیه پارالمپیک تاکید کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی تربیت بدنی آذربایجان‌شرقی، سجاد حسین‌زاده با اشاره به اینکه مسابقات قهرمانی آسیا میدان رقابت‌های انتخابی سهمیه پارالمپیک 2012 لندن نیز محسوب می‌شود، افزود: تاکنون شش اردو شامل پنج اردو در تبریز و یک اردو در تهران برگزار شده است.
وی ادامه داد: بازیکنان به آمادگی خوبی به لحاظ روحی و جسمی دست یافته‌اند و امیدوارم بتوانیم پس از ثبت عنوان قهرمانی آسیا با کسب سهمیه پارالمپیک افتخاری دیگری در کارنامه خودمان ثبت کنیم.
حسین‌زاده با اشاره به تمرینات منظم و منسجم بدنسازی، گفت: در اردوی پایانی روی شناخت نقاط ضعف و قوت تیم‌های حریف کار شد و نکات لازم مورد بررسی و تمرین قرار گرفت.
وی با بیان اینکه بازیکنان به هماهنگی خوبی با یکدیگر رسیده‌اند، افزود: در این دوره از رقابت‌ها تیم‌هایی که شانس و امکان کسب سهمیه را داشته‌اند از جمله ژاپن، چین و کره جنوبی حضور دارند و نخستین بازی ما مقابل تیم کره جنوبی خواهد بود.
سرمربی تیم فوتبال نابینایان خاطرنشان کرد: چین سهمیه پارالمپیک خود را در رقابت‌های گوانگجو کسب کرده و در واقع رقابت اصلی برای کسب سهمیه میان تیم‌های کره، ژاپن و ایران است.
حسین رجب‌پور، امیر پوررضوی و بهزاد زادعلی اصغر سه فوتسالیست تبریزی تیم ملی در این رقابت‌ها هستند.
اعضای تیم اعزامی شامل دو دروازه‌بان به نام‌های میثم شجاعیان و مرتضی معبودی بوده که کاملاً بینا هستند و حسین رجب‌پور، امیر پوررضوی، بهزاد زادعلی اصغر، احمد شاه‌حسینی، محمد کشتکار، حجت‌الله مزارعی، حمید شل‌هاوی‌زاده و مقصود قلی‌زاده هستند.
سرمربیگری این تیم به عهده سجاد حسین‌زاده است و فرهاد امیریان و امیر حمزه‌زارع نیز به‌عنوان مربی، این تیم را همراهی خواهند کرد.



نوشته شده در   سه شنبه 29 آذر 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode