ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 27 آذر 1390     |     کد : 29893

افتتاح شبكه جهاني اسپانيايي زبان

شبكه جهاني اسپانیایی صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران با نام هیسپان تی وی (Hispan TV) از 30 آذر ماه (21 دسامبر) فعالیت خود را بطور رسمی آغاز می كند.

جام جم آنلاين: شبكه جهاني اسپانیایی صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران با نام 'هیسپان تی وی' (Hispan TV) از 30 آذر ماه (21 دسامبر) فعالیت خود را بطور رسمی آغاز می كند.
به گزارش معاونت برون مرزی صدا وسیما، این شبكه تلویزیونی با هدف تقویت پیوندهای فرهنگی و نزدیكی با مردم كشورهای اسپانیایی زبان و نیز معرفی آداب، رسوم و سنن ایران زمین به صورت 24 ساعته برای مخاطبان اسپانیایی زبان پخش می شود.

'هیسپان تی وی' با بهره مندی از متخصصان برجسته ایرانی و خارجی در امر رسانه، پخش برنامه های خود را در زمینه های خبری، فیلم و سریال، برنامه های مستند، گزارش، مصاحبه های اختصاصی و برنامه های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی از تهران آغاز می كند.

'هیسپان تی وی'‌ با رویكردی مبنی بر دقت و امانت داری در موضوع، به جذب و استخدام گزارشگران متعدد در خارج از ایران برای پوشش بهتر خبری و نیز انتقال صحیح اطلاعات به مخاطبان بین المللی خود اقدام كرده است.

اخبار این شبكه اسپانیایی زبان با 16 ساعت كار روزانه آغاز بكار می كند و بزودی به پخش 24 ساعته خبر خواهد پرداخت.

تمامی اخبار، مطالب و مصاحبه های گردآوری شده توسط روزنامه نگاران و خبرنگاران بین المللی این شبكه و مقالاتی كه توسط همكاران این شبكه تهیه می شود، در وبسایت این شبكه موجود و قابل دسترسی است.

پایگاه اینترنتی این شبكه تلویزیونی به نشانی www.hispantv.com و www.hispantv.ir و پسوندهای محلی كشورهای آمریكای لاتین قابل دسترسی است و امكان پخش زنده برنامه های شبكه در آن فراهم شده است.

برنامه های هفتگی نقد مسایل روز اروپا، برنامه مستند اندلس(Al-Andalus)، برنامه مصاحبه با شخصیت های مهم اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی آمریكای لاتین، اسپانیا و ایران با عنوان 'Cara a Cara' و برنامه ویژه تاكسی (Taxi) با رویكرد گفتمان با سیاستمداران، نویسندگان و فیلمسازان معروف جهان، از دیگر برنامه های شبكه تلویزیونی اسپانیایی برون مرزی صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران است.

تلاش مدیریت این شبكه در تولید مجموعه های مستند، بر این اصل استوار است كه چه تولیدات انحصاری و چه آن دسته از تولیدات كه با همكاری فیلمسازان حرفه ای تهیه می شوند، در برگیرنده موضوعاتی باشند كه كمتر در رسانه ها مورد بررسی قرار می گیرند.

بیش از دو هزار فیلم و سریال در قالب های متفاوت نظیر تاریخی، ماجرایی، درام و كمدی و مجموعه ای منتخب از آثار ایرانی ارایه شده به جشنواره های بین المللی نیز برای پخش در این شبكه تدارك دیده شده است.

برنامه های شبكه تلویزیونی 'هیسپان تی وی' از طریق ماهواره در اروپا، آمریكا و آمریكای لاتین قابل دریافت است.(ايرنا)


نوشته شده در   يکشنبه 27 آذر 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode