ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 26 آذر 1390     |     کد : 29863

پرونده تراکتورسازی با 29 امتیاز بسته شد

با تساوی تیم تراکتورسازی مقابل ملوان در انزلی پرونده این تیم در نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال کشور بسته شد.

 با تساوی تیم تراکتورسازی مقابل ملوان در انزلی پرونده این تیم در نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال کشور بسته شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تیم تراکتورسازی در نیم فصل نخست لیگ برتر با کسب هشت پیروزی، پنج تساوی و چهار شکست و 29 امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفت.

بازی‌های خانگی
تراکتورسازی در نیم فصل نخست هشت بازی میزبان بود که مقابل تیم‌های شاهین بوشهر، شهرداری تبریز و مس کرمان به پیروزی دست یافته، در مصاف با تیم‌های راه آهن شهرری، سایپای البرز و مس سرچشمه به تساوی رضایت داده و از تیم‌های صبای قم و نفت تهران شکست خانگی متحمل شده است، در مجموع هشت بازی تراکتورسازی 12 امتیاز به دست آورده که میانگین 1.5 امتیاز در هر بازی است.

بازی‌های خارج از خانه
تراکتورسازی 9 بازی در خارج از تبریز برگزار کرده پنج برد، دو تساوی و دو شکست آمار این بازی‌های است.
تراکتورسازی تیم‌های ذوب آهن، استقلال تهران، فجر سپاسی شیراز، پرسپولیس تهران و داماش گیلان را در خانه‌شان مغلوب کرده، مقابل نفت آبادان و ملوان بندرانزلی مساوی کرده و از تیم‌های سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان شکست خورده است تا 17 امتیاز بیرون از خانه در کارنامه تراکتورسازان ثبت شود که میانگین تقریبا 1.9 امتیاز در هر بازی ثبت شود.

دومین تساوی بدون گل
تراکتورسازی با 30 گل زده پیش از بازی استقلال با نفت تهران بهترین خط حمله لیگ را به خود اختصاص داده است، این در حالی است تراکتورسازی در دو هفته اخیر مقابل تیم‌های مس سرچشمه و ملوان بندرانزلی گلی وارد دروازه حریف نکرده و با تساوی بدون گل به کار خود خاتمه بخشیدند.

تساوی در بیست و پنجمین بازی
تراکتورسازی تبریز و ملوان بندرانزلی در بیست و پنجمین بازی خود به تساوی رضایت دادند.
تیم‌های تراکتورسازی و ملوان تاکنون 25 بار به مصاف هم رفته‌اند که 9 بار تراکتورسازی مقابل ملوان به پیروزی رسیده است و هفت بار نیز ملوان فاتح این بازی‌ها بوده است و 9 بازی نیز با تساوی به اتمام رسیده است.
سابقه بازی دو تیم در لیگ برتر هفت بازی است که دو بار تراکتور به پیروزی رسیده و دو بار نیز مغلوب شده و سه بازی نیز با تساوی به تمام رسیده است.


نوشته شده در   شنبه 26 آذر 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode