ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 23 آذر 1390     |     کد : 29714

بازپخش در پناه تو پس‌از 15سال

سریال تلویزیونی در پناه تو کاری از گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما از 27 آذر پس از 15 سال دوباره از این شبکه روی آنتن می‌رود.

 
جام جم آنلاين: سریال تلویزیونی"در پناه تو"کاری از گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما از 27 آذر پس از 15 سال دوباره از این شبکه روی آنتن می‌رود.
در پناه تو

فیلمنامه این سریال به قلم علیرضا طالب‌زاده به نگارش در آمده و با بازی بازیگرانی چون سعید پورصمیمی، ایرج راد، ثریا قاسمی، ‌آزیتا لاچینی، حسن جوهرچی، پارسا پیروز فر و لعیا زنگنه داستان دختری به نام مریم افشار را به تصویر می‌کشد.

وی دانشجوی رشته هنر و تنها فرزند خانواده است و همکلاسی های او محمد منصوری و رامین یوسفی هر دو قصد ازدواج با مریم را دارند اما مریم علی رغم مخالفتهای مادر رامین با او ازدواج می کند اما این ازدواج مشکلات زیادی را پیش رو دارد

مجموعه "در پناه تو" به کارگردانی حمید لبخنده و تهیه کنندگی منوچهر شاهسواری در سال 75-72 ساخته شد و به دلیل درخواست های مکرر مخاطبان از پخش این سریال "در پناه تو" از یکشنبه 27 آذر هر روز از شبکه دو بازپخش خواهد شد.

راه افتادن "قافله ارغوان"

" قافله ارغوان" عنوان برنامه‌ای از گروه فرهنگ، ادب و هنر شبکه دو سیماست که به تهیه‌کنندگی سید یوسف مناجاتی و کارگردانی اسدالله ایمن به بررسی ادبیات عاشورایی می‌پردازد.

این مجموعه برنامه در قالب 25 قسمت به بررسی ابعاد مختلف ادبیات آئینی و عاشورایی می پردازد.

نو در بوم

"نو در بوم" عنوان مستندی از گروه اجتماعی شبکه دو سیماست که به معرفی نوآوری‌ها مردم ایران زمین در نقاط مختلف کشور می‌پردازد.

سیدجلیل فرزین‌فر، تهیه‌کننده و کارگردان "نو در بوم" با بیان این مطلب گفت: این برنامه به بررسی نوآوری هایی می پردازد که در لایه های مختلف اجتماعی رخ داده است.

فرزین فر در یکی از قسمت‌های "نو در بوم" به بررسی زندگی کشاورزی در استان لرستان می‌پردازد که زمین پدری را از بایر به دایر تبدیل کرده و یا معلمی در یکی از روستاهای قزوین که توانسته است دانش آموزان را به مسیر اختراع سوق دهد.

"نو در بوم" در قالب 26 قسمت 20 دقیقه‌ای تولید شده و از پنجشنبه 24 آذر هر روز ساعت 30/12 از شبکه دو روی آنتن می رود.

34 سال تنهایی

مستند "34 سال تنهایی" با نگاهی به یکی از به یادماندنی‌ترین آثار سهراب شهید ثالث روز چهارشنبه 23 آذر ماه از شبکه مستند سیما پخش می شود.

این مستند با بررسی نحوه ساخت فیلم "طبیعت بی جان" سهراب شهید ثالث ، سعی دارد بار دیگر این فیلم را با نگاهی جدید و نو روایت کند.

پخش قدرت هنر از شبكه مستند

مجموعه مستند «قدرت هنر» در 8 قسمت و با نگاهي به زندگي هنرمندان مهم و تاثيرگذار تاريخ جهان مانند ونگوگ و پيكاسو، هر شب از شبكه مستند سيما پخش مي‌شود.

اين مجموعه در هر قسمت با بررسي زندگي يك هنرمند و شرايط زندگي او و آثاري كه در دوره‌اي خاص آنها را خلق كرده است، به تاثيري كه هر هنرمند با نوع هنر و تفكرش برزندگي و نگاه بصري مخاطبانش مي‌گذارد، مي‌پردازد.

اين مجموعه هر شب ساعت 45/23 روي آنتن شبكه مستند سيما مي‌رود.

راه طولاني خانه در آستانه پايان

سريال «راه طولاني خانه» آخرين روزهاي تصويربرداري را پشت سر مي‌گذارد.
«راه طولاني خانه» را رضا كريمي براي پخش از شبكه يک سيما كارگرداني مي‌كند و تهيه‌كنندگي آن برعهده محمدرضا تخت‌كشيان است.

مهدي جودي نيز آن را همزمان با تصويربرداري، تدوين مي‌كند.

اين سريال با بازي رضا كيانيان، افسانه بايگان، شهرزاد كمال‌زاده، پرويز پورحسيني، پيام دهكردي، مريم كاوياني، مهرداد ضيايي، اميد روحاني، خسرو اميرصادقي و بيژن بنفشه‌خواه درباره پدري است كه به خاطر فرزندانش حاضر مي‌شود در ازاي دريافت مبلغي پول، يك تصادف را گردن بگيرد.

فيلمنامه «راه طولاني خانه» را عليرضا مسعودي و مصطفي زندي نوشته‌اند.

مستند در جستجوی پلنگ ایرانی به فجر می رود

مستند "در جستجوی پلنگ ایرانی" به کارگردانی فتح‌الله امیری پس از شش سال کار برای حضور در سی‌امین جشنواره بین‌المللی فجر آماده شد.
"در جستجوی پلنگ ایرانی" اولین قسمت از مجموعه 80 دقیقه‌ای مستند "حیات وحش البرز مرکزی" است که با همکاری انجمن یوزپلنگ ایرانی و اداره حفاظت محیط زیست چالوس و نوشهر از سوی صدا و سیمای مرکز مازندران تولید شده است.

در این مستند که تحقیق آن از سوی باقر نظامی، محمد صادق فرهادی نیا، مرتضی اسلامی با همراهی یزدان سینکایی و رحمان اسحاقی از محیط بانان منطقه حفاظت شده البرز مرکزی انجام شده است، گوشه‌هایی از زندگی پلنگ ایرانی از جمله رفتار پلنگ نر در تعیین قلمرو ، جستجوی محل مناسب برای زایمان توسط پلنگ ماده و تعقیب مارال ها به تصویر کشیده شده است.

یکی از جذاب ترین صحنه‌های مستند "در جستجوی پلنگ ایرانی" حمله یک خرس ماده به گروه تصویربرداری است که برغم خطرات ویژه این حادثه به طور کامل تصویربرداری شده است.

تصاویر حیات وحش این مستند را فتح الله امیری، باقر نظامی، مرتضی اسلامی، مسعود حاضری، نیما عسگری و احسان جنتی انجام دادند و تصاویر پشت صحنه را مهدی نور محمدی و علی هاشم پور تصویربرداری کردند.

موسیقی متن این مستند ساخته بابک میرزاخانی، تدوین آن بر عهده مجید محمد دوست و پشتیبانی فنی آن را جواد رضانژاد و پوریا محمدی انجام دادند.

تغيير پخش «با ما اينجا»

برنامه زنده «با ما اينجا» با اضافه شدن بخش تلنگر، به جاي روزهاي جمعه، پنجشنبه شب‌ها ساعت22 پخش مي‌شود.
برنامه «باما اينجا» با هدف اطلاع‌رساني درباره برنامه‌هاي شبكه تهران روي آنتن مي‌رود.

اين برنامه شامل گفت‌وگو با عوامل برنامه‌هاي شبكه و حضور در پشت صحنه برنامه و تهيه‌گزارش از روند توليد آنهاست.

همچنين براي جذاب‌تر شدن برنامه بتازگي بخشي با نام «تلنگر» و با اجراي محمد مقدم اضافه شده است كه در اين بخش با حضور در لوكيشن‌ برنامه به صورت مستقيم انتقادات بينندگان را به عوامل منتقل و از آنها نيز پاسخ مناسب دريافت مي‌شود.


نوشته شده در   چهارشنبه 23 آذر 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode