ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 22 آذر 1390     |     کد : 29663

ضعیف‌کشی در مرام تبریزی‌ها نبود

در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور نمایندگان فوتبال تبریز مقابل فانوس به دستان جدول ناکام بودند.

/هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور/
ضعیف‌کشی در مرام تبریزی‌ها نبود
در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور نمایندگان فوتبال تبریز مقابل فانوس به دستان جدول ناکام بودند.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تیم تراکتورسازی تبریز در خانه از پس تیم قعرنشین مس سرچشمه به تساوی برنیامده و شهرداری تبریز نیز در شیراز مقابل فجر سپاسی، تیم هفدهم جدول تن به شکست دو بر یک داد.

* ترس حریفان از تماشاگران تراکتور ریخته است
تیم تراکتورسازی و تماشاگرانش پدیده لیگ برتر نهم در فصل فصل 89-88 بودند، تراکتورسازی در لیگ نهم و در حالیکه بعد از هفت سال دوری از لیگ برتر گام به این رقابت‌ها گذاشته بود، در طول 17 بازی خانگی خود تنها مقابل سایپا متحمل شکست خانگی شد.
ترس از تماشاگران پرطرفدار تراکتورسازی و جو ورزشگاه یادگار امام(ره) شاید مهم‌ترین دلیل موفقیت‌های این تیم در بازی‌های خانگی بود.
در لیگ برتر دهم (فصل 90-89) آمار نتایج بازی‌های تراکتورسازی نسبت به سال قبل افت کرد و در این سال سه تیم ذوب آهن، سپاهان اصفهان و صبای قم به خود جسارت داده و تراکتورسازی را در تبریز شکست دادند.
آمار نزولی تیم تراکتورسازی در بازی‌های خانگی در این فصل نیز تداوم یافته و تیم تراکتورسازی تا هفته شانزدهم مقابل صبای قم و نفت تهران در تبریز مغلوب شده است و تیم‌های ضعیفی نیز چون مس سرچشمه، راه آهن تهران، سایپای البرز نیز در تبریز از تراکتورسازی امتیاز کسب کرده‌اند.
آنچه که تراکتورسازی را بر خلاف دو فصل قبل تیم مدعی حفظ کرده، پیروزی‌های این تیم در خارج از خانه است.اگر تراکتورسازی در بازی‌های خانگی نیز نتایج خوبی کسب می‌کرد، شاید امروز بالاتر از استقلال تهران در صدر جدول تکیه زده بود.
آنچه مسلم است ابهت تراکتورسازی و تماشاگرانش در ورزشگاه یادگار امام فرو ریخته و مهمانان دیگر از بازی در تبریز ترسی به دل راه ندارند.

* آمار ضعیف تراکتورسازی در بازی‌های خانگی
تراکتورسازی در بازی‌های امسال در هشت بازی انجام داده تنها در سه بازی به پیروزی رسیده، سه بازی نیز مساوی کرده و در دو بازی شکست را متحمل شده است.
تراکتورسازی در تبریز مقابل شاهین بوشهر، شهرداری تبریز و مس کرمان به پیروزی رسیده، در مقابل تیم‌های سایپای البرز، راه آهن شهر ری و مس سرچشمه با تساوی به کار خود خاتمه بخشیده و در مصاف با صبای قم و نفت تهران نیز شکست خورده است.
نباید فراموش کرد که تراکتورسازی در بازی مقابل راه آهن تهران در آخرین دقیقه بازی از شکست فرار کرده و گل تساوی را به ثمر رسانده بود.
در مجموع تیم تراکتورسازی از 24 امتیاز ممکن بازی‌های خانگی، تنها 12 امتیاز کسب کرده و نیمی دیگر از امتیازات را به مهمانان خود بخشیده است.

* توقف قوی‌ترین خط حمله مقابل ضعیف‌ترین خط دفاع
بازی تراکتورسازی با مس سرچشمه تقابل قوی‌ترین خط حمله لیگ برتر با ضعیف‌ترین خط دفاع این رقابت‌ها بود که در نهایت تیم مس سرچشمه توانست در این بازی روند گلزنی‌های تراکتورسازی را متوقف کند، تراکتورسازی پیش از این بازی در تمام دیدارهای خود گلزنی کرده بود.
این در حالی بود که پیش از این بازی بیشتر طرفداران تراکتورسازی معتقد بودند که تیمشان در بازی مقابل مس سرچشمه با اختلاف گل بالا به پیروزی رسیده و تفاضل خود را در جدول بهبود خواهد بخشید.
با تساوی تراکتورسازی مقابل مس سرچشمه، این تیم با یک پله سقوط در رده سوم جدول قرار گرفت، نفت تهران با پیروزی بر داماش جای تراکتورسازی را گرفت و استقلال نیز در صورت پیروزی بر نفت آبادان در بازی باقی‌مانده هفته شانزدهم فاصله خود را با تراکتورسازی و سایر تعقیب‌کنندگانش خواهد افزود.
تراکتورسازی در آخرین بازی نیم فصل اول خود مهمان تیم ملوان بندرانزلی است.

* شهرداری تبریز بازی برده را باخت
تیم شهرداری تبریز در مصاف با تیم هفدهم جدول تن به شکست داد، این در حالی بود که شهرداری در نیمه اول با یک گل از حریف خود پیش افتاده بود اما در 20 دقیقه پایانی این تیم دو گل دریافت کرده و شیراز را بدون امتیاز ترک کرد.
این دومین شکست متوالی شهرداری تبریز است که برای دومین بار در این فصل رخ می‌دهد.
شهرداری تبریز در هفته‌های چهارم و پنجم لیگ برتر مقابل تیم‌های سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز سه امتیاز را واگذار کرده بود.
شهرداری تبریز نیز با این شکست یک رده در جدول سقوط کرده و در رده دوازدهم جای می‌گیرد.
این تیم در آخرین بازی نیم فصل خود میزبان داماش گیلان است.
نکته قابل توجه که در مورد شکست‌های شهرداری باید به آن اشاره کرد این است که این تیم از پنج بازی واگذار کرده خود، تنها دو بازی در خارج از تبریز داشته و سه بار نیز در تبریز مغلوب شده است.
شهرداری همانند تراکتورسازی در بازی‌های خارج از خانه نتایج بهتری را کسب کرده است.
انتهای پیام/ج10


نوشته شده در   سه شنبه 22 آذر 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode