ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 18 آذر 1390     |     کد : 29473

مظلومي و استيلي:مي‌بريم

یک روز پیش از هفتاد و سومین دربی پایتخت، پرویز مظلومی و حمید استیلی ، سرمربیان تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس ،در نشستی خبری حاضر شدند تا پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشند.

جام جم آنلاين: یک روز پیش از هفتاد و سومین دربی پایتخت، پرویز مظلومی و حمید استیلی ، سرمربیان تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس ،در نشستی خبری حاضر شدند تا پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشند.
سرمربی تیم استقلال گفت: شک نکنید برنده دربی 73 استقلال خواهد بود و چهارمین دربی متوالی را با پیروزی از زمین خارج خواهد شد.

به گزارش واحد مركزي خبر، پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس در چهارچوب رقابت های حذفی باشگاه های کشور افزود: شهرآورد استقلال و پرسپولیس همیشه حساسیت های خاص خودش را داشته و سابقه نشان می دهد وضع دو تیم هیچ تاثیری در این دیدار حساس نداشته است.

وی گفت: به شایعات درباره اینکه نتیجه این بازی خارج از زمین مشخص می شود اعتقادی ندارم اطمینان داشته باشید برنده و بازنده جایی جز زمین مسابقه مشخص نمی شود.

مظلومی افزود: هر چند جاسم کرار و خسرو حیدری را در این بازی همراه نداریم اطمینان دارم بازیکنان دیگر جانشینان خوبی برای این دو بازیکن خواهند بود.

وی درباره ممبینی داور این مسابقه هم گفت: این نخستین دربی هدایت ممبینی است بنابر این باید تلاش کنیم به این داور برای درست و صحیح سوت زدن کمک شود.

مظلومی خطاب به هواداران هم گفت: تیم خودتان را تشویق کنید و با توجه به ماه محرم احترام این ماه را نگه دارید.

استیلی: پرسپولیس برنده بازی میانبر به باشگاه های آسیاست

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: جام حذفی میانبری به رقابت های فوتبال باشگاه‌های آسیاست و تلاش می‌کنیم برنده دربی 73 باشیم.

حمید استیلی در نشست خبری پیش از دربی 73 در چارچوب رقابتهای فوتبال جام حذفی افزود: بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس همیشه حساس و همراه با شگفتی بوده است این بازی هم با توجه به حضور دو تیم در رقابتهای حذفی یک برنده خواهد داشت که امیدوارم تیم ما برنده باشد.

وی گفت: قرعه سختی برای پرسپولیس در جام حذفی رقم خورد ما برای رسیدن به این مرحله ذوب آهن را شکست دادیم.

استیلی گفت: محرومان و مصدومان زیادی داریم اما به بازیکنانم ایمان دارم و امیدوارم فردا بازی خوبی را به نمایش بگذارند.

سرمربی تیم پرسپولیس افزود: از هواداران که سرمایه های اصلی باشگاه هستند درخواست دارم صبور باشند و بازیکنان را تشویق کنند.


نوشته شده در   جمعه 18 آذر 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode