ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 17 آذر 1390     |     کد : 29412

همایش فیلم کوتاه سیب دهم در تبریز برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری همایش فیلم کوتاه سیب دهم در تبریز خبر داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری همایش فیلم کوتاه "سیب دهم" در تبریز خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، علی داننده با اشاره به اینکه فیلم‌های کوتاه می‌توانند نقش مؤثری در پربارتر شدن سینما داشته باشند، اظهار کرد: این همایش با هدف ارتقای سطح کیفی فیلم‌های تولیدی استان و ارزیابی فیلم‌های ساخته شده در طول سال گذشته برگزار می‌شود.
وی افزود: تشویق فیلمسازان جوان و ایجاد انگیزه مضاعف برای فعالیت در عرصه فیلم از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.
داننده در ارتباط با موضوع‌های مختلف همایش سیب دهم گفت: فیلم‌های ارسالی باید در موضوع آزاد و در قالب‌های داستانی، مستند تجربی، پویانمایی و نماهنگ بوده و حداکثر مدت زمان آثار داستانی 30 دقیقه و آثار مستند 40 دقیقه باشد.
وی گفت: ارسال خلاصه فیلم به همراه دو قطعه عکس از پشت صحنه الزامی است و فیلم‌های ارسالی نباید در دوره‌های قبل همایش ارسال شده باشند.
داننده خاطرنشان کرد: این همایش در 18 محور شامل، فیلم مستند، داستانی، تجربی، پویانمایی، نماهنگ، کارگردانی‌، تدوین، فیلمنامه، تصویربرداری، صداگذاری، ‌موسیقی، بازیگری مرد، بازیگری زن، تحقیق و پژوهش، پوستر فیلم و گریم و صحنه آرایی، عکس و صدابرداری داوری می‌شود.
داننده آخرین مهلت ارسال آثار به این همایش را سی ام آذرماه 1390 و زمان برگزاری آن را هفتم تا دهم بهمن ماه امسال اعلام کرد.
همایش یاد شده توسط اداره امور سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با همکاری انجمن فیلم استان در مجتمع سینمایی 22 بهمن تبریز واقع در سریالایی ولیعصر برگزار می‌شود.


نوشته شده در   پنجشنبه 17 آذر 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode