ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 13 آذر 1390     |     کد : 29283

شهرداری همچنان در تبریز امتیاز می‌دهد

از هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم شهرداری تبریز در خانه مغلوب صدرنشین شد تا همچنان رکود امتیازدهی را حفظ کند.

 
از هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم شهرداری تبریز در خانه مغلوب صدرنشین شد تا همچنان رکود امتیازدهی را حفظ کند.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم شهرداری تبریز میزبان استقلال تهران بود که این بازی در پایان 90 دقیقه دو بر یک به سود استقلال به اتمام رسید.
آبی پوشان صدرنشین بازی را خوب آغاز کرده و زودتر از انتظار نیز به گل دست یافتند، در دقیقه 18 آرش برهانی از پاس فرهاد مجیدی نهایت استفاده را کرده و نخستین گل بازی را به ثمر رساند.
در دقیقه 40 استقلال تهران از خطای محمد ایران پوریان صاحب یک ضربه پنالتی شد که که فرهاد مجیدی پشت این توپ قرار گرفته و تیم استقلال تهران را با دو گل پیش انداخت.
در این نیمه مدافعان تیم شهرداری متزلزل عمل کرده و فرهاد مجیدی یک بار نیز با دروازه‌بان شهرداری تک به تک شد که حاصلی برای تیم مهمان نداشت.
در نیمه نخست تیم شهرداری تبریز بازی ضعیفی را از خود ارائه کرد، اما نیمه دوم برتری به سود تیم شهرداری ورق خورد و این تیم میزبان بود که صاحب توپ و میدان شده و فرصتی‌های خوبی برای گلزنی به دست آوردند.
در دقیقه 59 مدافعان استقلال روی سعید دقیقی خطا کرده تا این بار داور مسابقه سوت خود را به نشانه خطای پنالتی برای شهرداری به صدا درآورده اما بهترین گلزن تیم شهرداری قدر این موقعیت را ندانسته و این ضربه برای شهرداری سودی در بر نداشت.
حملات تیم شهرداری در نیمه دوم و ضد حملات استقلال در این نیمه حاصلی نداشت تا بالاخره در دقیقه 86 سعید دقیقی با یک پاس خوب قنبری را صاحب موقعیت کرد تا بازیکن تازه وارد میزبان یکی از گل‌های خورده را پاسخ دهد.
در نهایت این بازی با برتری دو بر یک استقلال به اتمام رسید و این تیم با 33 امتیاز موقعیت خود را در صدر جدول حفظ کرد.
شهرداری نیز با همان 19 امتیاز قبلی خود در مکان یازدهم جدول قرار گرفت.
این بازی به قضاوت هدایت ممبینی و کمک‌های محسن فریمانی و صادق نوری در حضور 18 هزار تماشاگر تبریزی برگزار شد.
ممبینی در این بازی کمال کامیابی‌نیا، رسول پیرزاد و محمد ایران پوریان از تیم شهرداری و مهدی امیرآبادی از استقلال را با نشان دادن کارت زرد جریمه کرد.

اسامی تیم استقلال تهران:
مهدی رحمتی، پژمان منتظری، میثم حسینی، مهدی امیرآبادی، کیانوش رحمتی، حنیف عمران زاده، فریدون زندی(از دقیقه 73 محسن یوسفی)، آندرانیک تیموریان، فرهاد مجیدی، اسماعیل شریفات(از دقیقه 82 میلاد میداودی)، آرش برهانی(از دقیقه 90 جواد شیرزاد)
سرمربی: پرویز مظلومی

اسامی تیم شهرداری تبریز:
ابراهیم میرزاپور، نبی اله باقری‌ها، درگان زارکویچ، بهنام داداش‌وند، محمد ایران پوریان، رسول پیرزاده(از دقیقه 70 مهرداد قنبری)، کمال‌الدین کامیابی نیا، پوریا غفوری، میثم بائو، جعفر بذری(از دقیقه 46 شهرام گودرزی)، سعید دقیقی
سرمربی: میودراگ یسیج


نوشته شده در   يکشنبه 13 آذر 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode