ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 7 آذر 1390     |     کد : 28968

وداع تلخ ماشین‌سازان با جام حذفی

از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایران عصر امروز یک بازی در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز برگزار شد که تیم ماشین‌سازی در وقت اضافی با نتیجه دو بر یک مغلوب مهمان خود داماش گیلان شد و از ادامه این رقابت‌ها بازماند.

 از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایران عصر امروز یک بازی در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز برگزار شد که تیم ماشین‌سازی در وقت اضافی با نتیجه دو بر یک مغلوب مهمان خود داماش گیلان شد و از ادامه این رقابت‌ها بازماند.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بازی با برتری تیم ماشین‌سازی آغاز شد و در دقیقه 25 محسن دلیر با یک شوت از راه دور به زیبایی هر چه تمام دروازه محمدی سنگربان تیم داماش را گشود، این موقعیت را فراز فاطمی با یک پاس عالی برای محسن دلیر فراهم کرده بود.
برتری تیم ماشین سازی در نیمه دوم نیز تداوم داشت و این تیم حتی می‌توانست اندوخته خود را دو برابر کند. داماش نیز در این نیمه یک بار تیر دروازه ماشین سازی را به لرزه درآورد.
در حالی که بازی به اواخر خود نزدیک می‌شد و همگان منتظر صعود ماشین سازی به مرحله بعد بودند، غفلت مدافع و دروازه‌بان ماشین سازی، سبب شد مهدوی توپ را با یک ضربه آرام وارد دروازه ماشین سازی کند.
ماشین‌سازان در وقت اضافی بر شدت حملات خود افزوده و در دقیقه 102 سامان نریمان جهان با دروازه‌بان تیم داماش تک به تک شده، اما محمد محمدی با خطا روی بازیکن ماشین سازی مانع از پیشروی شده و داور مسابقه ضمن اخراج محمدی یک ضربه پنالتی هم به سود ماشین سازی اعلام کرد.
تیم داماش که هر سه تعویض خود را کرده بود به ناچار یک بازیکن به نام آبشک را در درون دروازه قرار داد. رسول خطیبی نیز ضربه پنالتی را به خارج فرستاد تا آه از نهاد تماشاگران ماشین سازی برخیزد.
داماش در دقیقه 104 ناباورانه به گل دوم خود توسط حاجت دست یافت.
در نیمه دوم وقت‌های اضافی تیم ماشین سازی چند فرصت خوب دیگر را برای گل تساوی به دست آورد که یک بار تیر دروازه ناجی تیم داماش شد و یک بار نیز مدافعان این تیم توپ را از روی خط دروازه خارج نمودند تا در نهایت این بازی با برتری آبی پوشان گیلانی به اتمام رسد و تیم شایسته ماشین‌سازی از ادامه این مسابقات بازماند.


نوشته شده در   دوشنبه 7 آذر 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode