ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 1 آذر 1390     |     کد : 28663

تعقیب و گریز ماشین سازی و نیروی زمینی

هفته هشتم لیگ دسته یک ایران روز چهارشنبه و پنج‌شنبه این هفته پیگیری می‌شود و در یکی از بازی‌های حساس هفته، تیم صدرنشین ماشین‌سازی تبریز مهمان تعقیب کننده‌اش تیم نیروی زمینی خواهد بود.

نبرد فولادین در تبریز/ تعقیب و گریز ماشین سازی و نیروی زمینی 
هفته هشتم لیگ دسته یک ایران روز چهارشنبه و پنج‌شنبه این هفته پیگیری می‌شود و در یکی از بازی‌های حساس هفته، تیم صدرنشین ماشین‌سازی تبریز مهمان تعقیب کننده‌اش تیم نیروی زمینی خواهد بود.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز تیم گسترش فولاد تبریز روز چهارشنبه ساعت 14 در ورزشگاه یادگار امام میزبان تیم فولاد یزد است.
گسترش فولاد تبریز با مربیگری ضیایی در سه بازی چهار امتیاز کسب کرده است و امیدوار است با این مربی به دومین پیروزی خود دست یابد.
گسترش فولاد تبریز هفته گذشته در تهران با نتیجه دو بر یک مغلوب داماش شد، تنها پیروزی این تیم در هفته ششم مقابل صنعت ساری در تبریز شکل گرفته است.
در حال حاضر فولاد یزد با 12 امتیاز تیم چهارم جدول و گسترش فولاد تبریز با شش امتیاز تیم دهم گروه "الف" است

ماشین‌سازی به دنبال نتیجه مطلوب از تهران
روز پنج‌شنبه نیز تیم ماشین‌سازی صدرنشین گروه "ب" دسته یک ایران مهمان تیم نیروی زمینی است. نیروی زمینی تهران با 13 امتیاز نزدیک‌ترین تعقیب کننده تیم ماشین‌سازی با 15 امتیاز است.
حتی یک امتیاز نیز ماشین‌سازی را در بالاترین نقطه جدول حفظ می‌کند، اما شاگردان رسول خطیبی نشان داده‌اند که حتی در بازی‌های خارج از خانه نیز به دنبال پیروزی هستند.
ماشین‌سازی در هفته ششم در همدان، پاس این شهر را شکست داد تا سه امتیاز شیرین را از یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر کسب کرده باشد.
ماشین‌سازی اگر بتواند نیروی زمینی را مغلوب کند، چهارمین پیروزی متوالی خود را جشن خواهد گرفت.
تیم‌های پاس همدان، گل گهر سیرجان و برق شیراز نیز با 12 امتیاز از دیگر تیم‌های مطرح این گروه بوده که نتیجه بازی ماشین‌سازی و نیروی زمینی برای آنها نیز حائز اهمیت است.
ماشین‌سازی تا هفته هفتم، فاتح تمام بازی‌های خانگی بوده و در نیمی از بازی‌های خارج از خانه نیز با پیروزی میدان را ترک گفته است.
ماشین‌سازی هفته گذشته تیم کاوه تهران را سه بر دو مغلوب کرده بود.


نوشته شده در   سه شنبه 1 آذر 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode