ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 29 آبان 1390     |     کد : 28571

سريال‌هاي شبكه دو

سریال «عکاسخانه» به كارگرداني فرزين مهدي پور از یکشنبه ۲۹ آبان ماه روی آنتن شبکه دو می‌رود.

جام جم آنلاين: سریال «عکاسخانه» به كارگرداني فرزين مهدي پور از یکشنبه ۲۹ آبان ماه روی آنتن شبکه دو می‌رود.
اولین قسمت سریال عکاسخانه یکشنبه ۲۹ آبان ساعت 21:30 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

سری چهارم مجموعه عکاسخانه به تهیه‌کنندگی سیدحسین مناجاتی و جعفر موحد و کارگردانی فرزین مهدی‌پور به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما در حال ساخت است.

به گزارش تی وی تولید، این سریال یک ماجرای تاریخی متعلق به حدود صد سال پیش را روایت می‌کند و هم اکنون در شهرک سینمایی غزالی در حال تصویربرداری است.

بازیگران بسیاری برای آخرین نقش این مجموعه (سامری) کاندید شده بودند که پس از مذاکرات بسیاری، محمد الهی برای ایفای این نقش انتخاب شد.

تدوین و مونتاژ این سریال بصورت هم‌زمان توسط سعید یاسی‌پور و صداگذاری توسط علی نوری در حال انجام است.

سریال عکاسخانه در 36 قسمت 40 دقیقه‌ای ساخته می‌شود و تاکنون 65 درصد تولید این پروژه به اتمام رسیده است.

این مجموعه یکشنبه و سه‌شنبه‌ها ساعت 21:30 دقیقه از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

داستان اين سريال درباره حيران‌خان با نقش‌آفريني مهدي سلطاني است كه صاحب قهوه‌خانه‌اي در بازارچه است. او با جعفرخان (با بازي طوفان مهرداديان) كه بتازگي از فرنگ برگشته و در حوالي قهوه‌خانه وي كافه‌اي راه انداخته دچار اختلاف مي‌شود و از آنجا كه جعفرخان با انتخاب نام «كافه تهران» براي مغازه خود قصد دارد آن را گسترش داده و به رونق آن بيفزايد، باعث مي‌شود اين دو يعني حيران‌خان و جعفرخان بر سر كار، سنت‌ها و برخي باورها و ارزش‌ها دچار تعارض شوند كه اين اختلاف ماجراهاي مختلفي را پديد مي‌آورد.

به جز اين دو بازيگر هنرمندان ديگري چون مهتاج نجومي در نقش خاتون، علي طالب‌لو در نقش پيران، مهدي ميامي در نقش ممخون، محمد فيلي در نقش منوچهري و انوشيروان فاطمي در نقش رئيس نظميه نيز ديده خواهند شد.

همچنين بهزاد فراهاني، بازيگر نام‌آشناي سينما و تلويزيون هم در اين اثر در نقش عكاسباشي هنرنمايي كرده و سياوش طهمورث هم در هيات مامور تامينات در اين اثر نقش‌آفريني كرده است.

علاوه براين، بازيگران ديگري چون عليرضا صالحي، وحيد نفر، پرويز بزرگي، مهران امام‌بخش، سيدهادي آقاي‌بزرگي، مژگان خالقي، فرحناز اصغري‌سرابي، هادي اسكندري، محمد الهي، معصومه مرادي، امير محمدي، اصغر رضايي، محمدرضا رهبري، مهرداد جوكار، سيامك اشعريون، محمدرضا غياث‌آبادي، بهمن مرتضوي، امين خسروي، پروين ميكده و جمشيد عسگري نيز در نقش‌هاي مختلف اين سريال ظاهر شده‌اند.

در ساخت اين سريال سيدحسين مناجاتي (تهيه‌كننده)،‌ رحمت‌الله اميني (ناظر كيفي)،‌ مهدي نكونام (مدير توليد)،‌ عليرضا صالحي (دستيار كارگردان و برنامه‌ريز)،‌ محمود مجيب (مدير تصويربرداري)،‌ اكبر محمدصالحي (طراح چهره‌پردازي) و‌ جعفر عليان (مدير صدابرداري)‌ همكاري كرده‌اند.

نگارش داستان‌های سریال «باغ سردار» به پایان رسید

نگارش داستان‌های سریال «باغ سردار» توسط «سپهر محمدی» به پایان رسید.

سپهر محمدی در گفت‌وگو با فارس گفت: نگارش مجموعه 26 قسمتی «باغ سردار» را برای گروه فیلم و سریال شبکه دو به پایان بردم.

وی افزود: این مجموعه در سه فاز نوشته می‌شود، فعلا مراحل برآورد بودجه را سپری می‌کند و پس از این مرحله کار تولید به سرعت آغاز خواهد شد.

محمدی درباره کارگردان مجموعه تلویزیونی «باغ سردار» نیز توضیح داد: هنوز کارگردان این سریال مشخص نشده است، ابتدا بنا بود خودم این سریال را کارگردانی کنم، اما به دلیل مشغله کاری این کار به فرد دیگری خواهم سپرد.

وی در ادامه به داستان مجموعه اشاره کرد و گفت: این داستان در دو زمان به صورت رفت و برگشت روایت می‌شود و درباره سه باجناق پسر عمو است و وقایع و اتفاقات زندگی آن‌ها از زمان سربازی تا تشکیل خانواده و دوران پیری در داستان روایت می‌شود.

تدوين «سهمي براي دوست» آغاز شد

«سهمي براي دوست» عنوان مجموعه‌اي از گروه فيلم و سريال شبكه دو سيماست كه به كارگرداني سيد مسعود اطيابي و تهيه‌كنندگي بهروز مفيد همزمان با تصويربرداري مرحله تدوين و صداگذاري خود را نيز آغاز كرد.

اين سريال با مضمون طنز اجتماعي داستان دو برادر خوانده را به تصوير مي كشد كه وضعيت مالي مناسبي ندارند اين دو تصميم مي گيرند وارد مقوله بورس شوند و ورود اين دو به عرصه بورس ماجراهايي را رقم مي زند كه آغاز داستان سريال «سهمي براي دوست» است.

هم اكنون 40 درصد از تصويربرداري اين مجموعه در تهران به پايان رسيده و بهزاد مصلح همزمان با تصويربرداري، تدوين پروژه و ميلاد موحدي نيز ساخت موسيقي اين سريال را آغاز كرده‌اند.

فيلمنامه سريال 13 قسمتي «سهمي براي دوست» به قلم طلا معتضدي به نگارش در آمده و اشكان خطيبي، علي سرابي، مهشاد مخبري، مهتاج نجومي، رضا فيض نوروزي و مسعود شاه محمدي از بازيگراني هستند كه در اين سريال به ايفاي نقش مي پردازند.

ساير عوامل اين پروژه عبارتند از:

تصويربردار: حسين ملكي،صدابردار: وحيد سلطاني،مدير توليد: علي خليلي،طراح گريم: ايمان اميدواري،دستيار اول كارگردان و برنامه ريز: حميد علي پور،طراح صحنه: سعيد اسدي.(ايسنا)

«فرات» مازيار ميري از نيمه گذشت

سريال تلويزيوني «فرات» به كارگرداني مازيار ميري و تهيه‌كنندگي محمد علي اسلامي 60 درصد از مرحله‌ تصويربرداري را پشت سر گذاشت.

اين سريال كاري از گروه فيلم و سريال شبكه دو سيماست كه فيلمنامه آن به قلم علي‌اكبر محلوجيان به نگارش درآمده و داستان آن در ارتباط با دو دوست قديمي است كه وقوع ماجرايي سبب مي‌شود اين رفاقت ديرينه جاي خود را به دشمني و كينه داده و آن ها رو در روي يكديگر قرار گيرند.

60 درصد از تصويربرداري اين سريال به اتمام رسيده و همزمان تدوين نيز از سوي محمدرضا مؤيني در حال انجام است.

همه‌ لوكيشن‌هاي اين سريال كه ماه محرم از شبكه دو پخش خواهد شد در تهران است؛ در حال حاضر گروه در كارخانه رنگ سازي مشغول ثبت سكانس‌ها و پلان‌هاي «فرات» هستند.

اكبر زنجانپور، حسن پورشيرازي، گوهر خيرانديش، فريبا جديكار، حميد ابراهيمي، رامين راستاد، نفيسه روشن، شيوا ابراهيمي، روح الله كماني، نازآفرين كاظمي، سارا بهرامي و علي مرادي از بازيگران اين سريال هستند.

ساير عوامل «فرات» عبارتند از:

مجري طرح: محسن نبييان،مدير تصويربرداري: افشين احمدي،دستيار كارگردان: پريسا گرگين،برنامه ريز: مريم هژيروند،صدابردار: ساسان نخعي، طراح صحنه و لباس: مرجان گلزار،طراح گريم: مهرداد ميركياني،منشي صحنه: مهسا سرمدي،مدير توليد: سيد ابوالقاسم حسيني،عكاس: حسن شجاعي،آهنگساز: عشقي،تدوين: محمدرضا موئيني. (ايسنا)

«يك لحظه ديرتر» و پايان «ميانبر»

مجموعه «يك لحظه ديرتر» كاري از گروه فيلم و سريال شبكه دو سيماست كه به زودي با پايان يافتن اپيزود «ميانبر»، توليد چهارمين اپيزود خود با عنوان «به يك دليل بزرگتر» را آغاز خواهد كرد.

اين مجموعه‌ي اپيزوديك به كارگرداني راما قويدل و اميرعباس كني در حال تهيه است و به زودي «ميانبر» با بازي نقش‌آفريناني چون محمد الهي، عاطفه رضوي، اشكان خشايي و مهدي كيا به پايان مي رسد.

«ميانبر» كه فيلمنامه آن را سيد انورالهيان به نگارش در آورده، داستان زندگي پسرجواني را به تصوير مي كشد كه در خانواده مرفهي به دنيا آمده و بزرگ شده، او حاضر به تلاش در هيچ زمينه اي نيست و حتي حاضر نيست به سربازي برود و همين امر او را وارد ماجراهايي مي كند.

اپيزود «ميانبر» تا چند روز آينده به پايان مي رسد و چهارمين اپيزود «يك لحظه ديرتر» با عنوان «به يك دليل بزرگتر» در تهران مقابل دوربين مي رود.

هادي ديباجي يكي از بازيگران «به يك دليل بزرگتر» است و ساير بازيگران اين اپيزود به زودي مشخص خواهند شد. (ايسنا)


نوشته شده در   يکشنبه 29 آبان 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode