ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 28 آبان 1390     |     کد : 28491

تساوی شهرداری تبریز برابر نفت

غفلت بازیکنان تیم شهرداری تبریز در 10 ثانیه پایانی، سبب شد تا تیم میزبان از پیروزی بر تیم نفت تهران محروم شده و تنها به یک امتیاز قناعت کند.

10 ثانیه عوارض غفلت شهرداری تبریز / انفجار نفت در 10 ثانیه پایانی 
غفلت بازیکنان تیم شهرداری تبریز در 10 ثانیه پایانی، سبب شد تا تیم میزبان از پیروزی بر تیم نفت تهران محروم شده و تنها به یک امتیاز قناعت کند.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال کشور یک بازی در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز برگزار شد که دو تیم شهرداری تبریز و نفت تهران بعد از 90 دقیقه تلاش به تساوی دو بر دو رضایت دادند.
در این بازی حساس ابتدا تیم نفت تهران توسط یعقوب کریمی در دقیقه 10 بازی به گل دست یافت، تا نیمه اول را با برتری به رختکن رود، نیمه مربیان را تیم شهرداری بسیار خوب آغاز کرده و در همان دقایق نخست توسط جعفر بذری به گل تساوی دست یافت.
تیم شهرداری تبریز بعد از گل بر شدت حملات خود افزود، اما دفاع منطقی تیم مهمان کمتر فرصتی را برای شاگردان یسیچ مهیا کرد، در حالی که نتیجه بازی مساوی به نظر می‌رسید، شهرداری مزد حملات خود را گرفته و گل دوم را نیز وارد دروازه نفت کرد.
در دقیقه 87 فرار سعید دقیقی در محوطه جریمه و ارسال پاس مناسب به جعفر بذری و شوت یک ضرب وی در سه قدم دروازه، گل دوم شهرداری را رقم زد.
بازی تا 10 ثانیه به اتمام سه دقیقه وقت اضافی اعلام شده به سود تیم شهرداری در جریان بود که غفلت هافبک‌ها و مدافعان تیم میزبان، فرصتی مناسب را برای حسین امامیان فراهم کرد تا وی با یک ضربه آرام و دقیق گل تساوی را به ثمر رساند، با این تساوی تیم شهرداری مجموع امتیازات خود را به عدد 16 رسانده و با توجه به پیروزی نفت آبادان، داماش گیلان و فولاد خوزستان، در جدول رده بندی دو پله سقوط کرده و در رده دوازدهم جدول قرار گرفت.
نفت تهران نیز 26 امتیاز و تفاضل گل ضعیف‌تر نسبت به استقلال تهران در همان رده دوم جای گرفت.
بازی دو تیم در فصل گذشته در تهران با نتیجه سه بر یک به سود نفت تهران به اتمام رسیده بود، اما در بازی برگشت تیم شهرداری تبریز با یک گل نفت را مغلوب و سه امتیاز بازی را کسب کرده بود.
نفت تهران در سفر قبلی خود به تبریز نیز موفق شده بود تیم تراکتورسازی را دو بر یک شکست دهد تا ماحصل دو سفر شاگردان فرکی به تبریز کسب چهار امتیاز با ارزش باشد.
این در حالی بود که نفت سال گذشته در تبریز مغلوب تراکتورسازی و شهرداری شده و بدون امتیازی به تهران بازگشته بود.
حادثه ویژه: در دقیقه 92 تیم شهرداری تبریز یک فرصت عالی توسط سعید دقیقی به دست آورد که مهاجم تیم شهرداری تبریز بعد از جا گذاشتن سوشا مکانی دروازه‌بان نفت، توپ را با ضربه سر به سمت دروازه حریف زد، اما مدافع نفت توپ را آستانه ورود به دروازه تیمش بازگرداند و همان توپ ثانیه‌هایی بعد وارد دروازه ابراهیم میرزاپور شد تا بازی که می‌توانست با نتیجه سه بر یک به سود شهرداری به اتمام رسد، دو بر دو مساوی خاتمه یابد.
قضاوت این بازی که در حضور 4هزار تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام برگزار شد بر عهده سعید بخشی‌زاده به کمک میربهرام حسین نقوی و محمدرضا ایلدروم بود.
بخشی‌زاده در این بازی مهرداد قنبری و محمد ایران پوریان از تیم شهرداری و رضا معقولی و میثم خسروی را از تیم نفت تهران با کارت زرد جریمه کرد.
تیم شهرداری تبریز هفته چهاردهم مهمان تیم نفت آبادان است.


نوشته شده در   شنبه 28 آبان 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode