ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 23 آبان 1390     |     کد : 28274

عيد غدير از تلويزيون ببينيد

«وقت طلايي»،«سه روز بعد»،«همه چي رو براهه»،«قباله»،«مهريه بي‌بي»،«پيدا و پنهان» و ده فيلم سينمايي و تلويزيوني ديگر مصادف با عيد سعيد غديرخم از شبكه‌هاي يك، دو، سه، چهار، تهران و شما پخش مي‌شود.

جام جم آنلاين: «وقت طلايي»،«سه روز بعد»،«همه چي رو براهه»،«قباله»،«مهريه بي‌بي»،«پيدا و پنهان» و ده فيلم سينمايي و تلويزيوني ديگر مصادف با عيد سعيد غديرخم از شبكه‌هاي يك، دو، سه، چهار، تهران و شما پخش مي‌شود.
شبكه يك

وقت طلايي ـ امشب ساعت 22

سه روز بعد ـ 30/1 بامداد فردا

همه چي رو براهه ـ فردا ساعت 40/15

قباله ـ فردا ساعت 22

مهريه بي‌بي ـ فردا ساعت 24

فيلم تلويزيوني «وقت طلايي» به كارگرداني صادق كرميار و تهيه‌كنندگي محمدرضا خجسته‌ريگي امشب مصادف با شب عيد سعيد غديرخم، ساعت 22 از شبكه يك سيما پخش مي‌شود.

آرش و سحر زوجي هستند كه با هم اختلاف داشته و اكنون قصد جدايي دارند. در اين بين يكي از موكلين آرش به نام سيروس به دليل اين‌كه آرش وكيل همسر او شده و باعث مي‌شود همسرش طلاق بگيرد، در پي انتقامجويي از آرش است.

سروش صحت، بهاره رهنما و شهرزاد صفوي در فيلم تلويزيوني «وقت طلايي» بازي كرده‌اند.

فيلم سينمايي «سه روز بعد» هم ساعت يك و 30 دقيقه بامداد فردا از شبكه يك سيما پخش مي‌شود.

جان به همراه همسرش لارا و پسر كوچكشان، زندگي آرامي دارند. يك شب كه لارا با اتومبيلش به خانه بازمي‌گردد، بي‌آن‌كه متوجه شود با قاتل يكي از همكارانش برخورد مي‌كند. در اين بين دست خوني قاتل، لباس او را آغشته مي‌كند. صبح روز بعد پليس به گمان اين‌كه لارا قاتل بوده، او را دستگير مي‌كند.

فيلم تلويزيوني «همه چي رو براهه» به كارگرداني حجت ذيجودي و تهيه‌كنندگي عباس رافعي هم فردا ساعت40/15 از شبكه يك سيما پخش مي‌شود.

داستان فيلم درباره بابك و سارا زن و شوهري است كه هر دو در رشته هتلداري تحصيل كرده و در يك هتل مشغول به كارند. آنها با وجود داشتن فرزندي 10 ساله در آستانه طلاق قرار دارند. پس از آن‌كه سارا مدير تشريفات مي‌شود، رابطه آنها بغرنج‌تر مي‌شود. در اين اوضاع بابك تحت تاثير يك اتفاق، قابليت اين را پيدا مي‌كند كه ذهن زنها را بخواند و اين ماجرا به او كمك مي‌كند تا از زواياي پنهان ذهن سارا و دختر و خواهرانش كه در اين مدت از آنها دور بوده، آگاه شود و رابطه آنها اصلاح شود .

رامتين خداپناهي، نگين صدق‌گويا، ساعد هدايتي، فرهاد بشارتي، غزال جزايري و رابعه اسكويي در فيلم تلويزيوني «همه چي رو براهه» محصول سال 88 گروه فيلم‌هاي تلويزيوني شبكه يك بازي كرده‌اند.

فيلم تلويزيوني «قباله» هم فردا ساعت 22 از شبكه يك سيما پخش مي‌شود.

رضا منوچهري دفتردار است. او سال‌ها پيش يكي از جعل‌كننده‌هاي معروف به نام نازي را لو داده و او طي اتفاقاتي فوت كرده است، اكنون بعد از سال‌ها، صابري كه دوست نازي است در پي گرفتن انتقام از منوچهري است.سعيد نيكپور، علي دهكردي، سعيد داخ، الهام كردا و افسانه ناصري در فيلم تلويزيوني «قباله» به كارگرداني سيدمحسن يوسفي و تهيه‌كنندگي سيدعليرضا طباطبايي بازي كرده‌اند.

فردا همچنين ساعت 24 فيلم سينمايي «مهريه بي‌بي» از شبكه يك سيما پخش خواهد شد.بي‌بي براي نجات كوكب از يك ازدواج اجباري سند قطعي زميني را كه مهريه‌اش است براي فروش به بنگاه معاملات ملكي اسدي مي‌برد. دلال ديگري به نام شكوري كه از مدت‌ها پيش در پي خريد اين زمين است، پي مي‌برد كه بي‌بي از قيمت واقعي زمينش بي‌اطلاع است.

زنده‌ياد اسماعيل داورفر، عليرضا خمسه، جهانبخش سلطانيان، پروين‌دخت يزدانيان، سعيد اميرسليماني و كمند اميرسليماني در فيلم سينمايي «مهريه بي‌بي» به كارگرداني اصغر هاشمي و تهيه‌كنندگي محمد برسوزيان و اصغر هاشمي هنرنمايي كرده‌اند.

شبكه دو

جنگجوي آواره ـ فردا ساعت 30/17

مسير آسمان ـ فردا ساعت 23

انيميشن «جنگجوي آواره» هم فردا ساعت 30/17 از شبكه دو سيما پخش خواهد شد.

خانواده‌اي از موش‌ها در خانه سروانتس كه نويسنده دن‌كيشوت است، زندگي مي‌كنند. پدر اين خانواده داستان‌هايي را كه سروانتس از دن‌كيشوت مي‌نويسد بسيار دوست مي‌دارد و آنها را مي‌خواند و هر بار به خانه بازمي‌گردد و بچه‌هايش را بي‌حوصله مي‌بيند، آنها را دور هم جمع كرده و برايشان از ماجراجويي‌هاي دن‌كيشوت تعريف مي‌كند.

انيميشن «جنگجوي آواره» به كارگرداني آنتونيو زوررا و تهيه‌كنندگي آنتونيو زوررا و كامرون پرز محصول سال2010 كشور اسپانياست.

فيلم تلويزيوني «مسير آسمان» نيز به كارگرداني علي عطشاني و تهيه‌كنندگي سيدمحسن طباطبايي‌پور فردا ساعت 23 روي آنتن شبكه دو سيما مي‌رود.

داستان اين فيلم درباره مرتضي كارگر خدمات ترمينال حجاج است كه در رؤياهاي خود مي‌بيند كه به حج مشرف مي‌شود، روزي در فرودگاه، كيسه‌اي از سوغات مسافران جا مي‌ماند و مرتضي درصدد برمي‌آيد آن را به صاحبش برساند، در ادامه ماجرا مرتضي تصادف مي‌كند و در عالم بي‌هوشي به حج مي‌رود.

اميرحسين مدرس، خاطره حاتمي، مهران رجبي و شهرام عبدلي در فيلم تلويزيوني «مسير آسمان» هنرنمايي كرده‌اند.

شبكه سه

قبر مشترك ـ امشب ساعت 15/19

دزدان غير دريايي ـ فردا ساعت 30/10

گلبهار ـ فردا ساعت 15/19

فيلم «قبر مشترك» هم به كارگرداني رضا درگزي امشب ساعت 15/19 روي آنتن شبكه سه سيما مي‌رود.

زوج سالخورده‌اي مصمم شده‌اند از هم جدا شوند. خانم تقاضا داده نصف مايملك شوهرش به نام او شود. همين موضوع باعث اختلاف آن دو شده تا آنجا كه كار بالا مي‌گيرد.

حميد لولايي و مريم اميرجلالي در فيلم «قبر مشترك» بازي كرده‌اند.

فيلم «دزدان غيردريايي» نيز به كارگرداني بيژن شيرمرز و تهيه‌كنندگي آمنه بصيري فردا ساعت 30/10 از شبكه 3 سيما پخش مي‌شود.آقاي رفعت در آستانه مسافرت مطلع مي‌شود كه نادر دزد سابقه‌دار محله از زندان آزاد شده است. نادر از طرف رفعت مامور مراقبت از خانه وي در نبودشان مي‌شود، اما دزدان غيردريايي نقشه ديگري دارند.

عليرضا خمسه، ناصر هاشمي و محسن افشاني بازيگران اين فيلم هستند.

فيلم تلويزيوني «گلبهار» هم به كارگرداني محمدابراهيم معيري و تهيه‌كنندگي پوران درخشنده فردا ساعت 15/19 از شبكه 3 سيما روي آنتن مي‌رود.

دختر هنرمندي به‌نام گلبهار متوجه مي‌شود به بيماري ام‌اس مبتلا شده است؛ به همين دليل مراسم ازدواج او به هم مي‌خورد و دچار مشكلات روحي مي‌شود.

ارژنگ اميرفضلي، مهران رجبي، محبوبه بيات و اسماعيل سلطانيان بازيگران فيلم هستند.

شبكه چهار

پيدا و پنهان ـ فردا ساعت 30/20

فيلم تلويزيوني «پيدا و پنهان» به كارگرداني حجت قاسم‌زاده‌اصل و تهيه‌كنندگي محمدرضاشفيعي فردا ساعت 30‌/‌20 از شبكه چهار سيما پخش خواهد شد.

پريوش نظريه و مهرداد ضيايي به عنوان بازيگر اصلي در اين فيلم ايفاي نقش كرده‌اند.

داستان اين فيلم درباره يك روز از دغدغه‌ها و دلواپسي‌هاي يك زن ميانسال است.

شبكه تهران

نبرد سرنوشت‌ساز ـ امشب ساعت 45‌/‌20

خوش‌قدم ـ فردا ساعت 9

ماجراجويي بزرگ پي‌وي ـ فردا ساعت 30‌/‌13

جامانده ـ فردا ساعت 45‌/‌20

فيلم سينمايي «نبرد سرنوشت‌ساز» هم به كارگرداني وو پينگ‌يوئن امشب ساعت 45‌/‌20 از شبكه تهران پخش خواهد شد.

طي يك نبرد در دوران سلسله كينگ چين جنگجويي به نام سوچان موفق مي‌شود كه جان پسر حاكم را نجات دهد. پسر حاكم به او وعده حكومت بر يك منطقه چين را مي‌دهد؛ اما سوچان ترجيح مي‌دهد كه اين مقام را به دوست بسيار نزديكش يوان واگذار كند و سپس با يينگ خواهر يوان ازدواج كند و در انزوا از دنياي سياست به تمرينات رزمي ووشو بپردازد.

مان چئوك چيو، ژون شو، اندي اون و ميشله يوه به عنوان بازيگران اصلي در اين فيلم محصول 2010 چين ايفاي نقش كرده‌اند.

انيميشن «خوش‌قدم» هم فردا ساعت 9 صبح در قالب برنامه «تماشاخانه» از شبكه تهران پخش مي‌شود.

داستان اين انيميشن درباره امپراتوري پنگوئن‌ها در قطب جنوب است. در دنياي پنگوئن‌ها اگر كسي نتواند خوب آواز بخواند از گروه طرد مي‌شود. «مومبل» پنگوئني است كه خود را بدترين آوازخوان دنيا مي‌داند، اين ضعف پنگوئن منجر به ترك كردن خانه و رويارويي با ماجراهاي مختلفي مي‌شود.

انيميشن «خوش‌قدم» به كارگرداني جورج ميلرپ محصول 2006 استرالياست.

فيلم سينمايي «ماجراجويي بزرگ پي‌وي» به كارگرداني تيم برتون فردا ساعت 30‌/‌13 از شبكه تهران پخش مي‌شود.

پي وي مردي است با روحيات بچگانه كه زندگي فانتزي دارد. او دوچرخه خارق‌العاده‌اي دارد كه تنها مونس او بوده و به آن عشق مي‌ورزد.

فرانسيس كه جوان پولداري است و او نيز روحيات بچگانه‌اي دارد، به شدت به دنبال اين دوچرخه است. در نهايت فرانسيس دوچرخه را از طريق دادن پول به فردي مي‌دزدد. پي‌وي براي يافتن دوچرخه به هر دري مي‌زند.

فيلم سينمايي «ماجراجويي بزرگ پي وي» محصول 1985 آمريكاست.

فيلم سينمايي «جا مانده» هم به كارگرداني بهروز شفيعي و تهيه‌كنندگي امير واجدسميعي فردا ساعت 45‌/‌20 از شبكه تهران روي آنتن مي‌رود.

داستان اين فيلم درباره خانواده پرجمعيت آقاحجت، سرايدار يك شركت است. او براي اولين بار همراه خانواده به يك عروسي اعياني مربوط به مهندس كامران، رئيس شركتي كه در آن كار مي‌كند، دعوت مي‌شود. براي آنها در مسير رفت و برگشت و حضور در مهماني، حوادث بامزه‌اي رقم مي‌خورد كه پايه و اساس فيلم را تشكيل مي‌دهد.

شبكه شما

نيمكتي براي دو نفر ـ فردا ساعت 15‌/‌12

فيلم تلويزيوني «نيمكتي براي دو نفر» نيز به كارگرداني محمد باقري‌نيكو و تهيه‌كنندگي عباس عادلي فردا ساعت 15‌/‌12 از شبكه شما پخش مي‌شود.

دخترعمو و پسرعموي پيري كه از كودكي به هم علاقه‌مند بوده‌اند، ولي به هم نرسيده‌اند در روستايي زندگي مي‌كنند كه زميني از پدربزرگشان به آنها ارث مي‌رسد كه در صورت ازدواج به آنها تعلق پيدا مي‌كند، اما يكي از آنها در اوج پيري در رشته پزشكي قبول مي‌شود و تصميم دارد زمين را به درمانگاه تبديل كند.

بهزاد فراهاني، ثريا قاسمي، محمدرضا غياث‌آبادي، عاطفه كرم‌بخش، حسام‌الدين باتماني و سهيلا كليايي بازيگران اين فيلم هستند.


نوشته شده در   دوشنبه 23 آبان 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode