ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 18 آبان 1390     |     کد : 27982

درگیری خونین منجر به قتل در تبریز

معاون اجتماعی پلیس آذربایجان شرقی گفت: طی یک درگیری خونین در تبریز یک نفر به قتل رسید که شش نفر در این رابطه دستگیر شدند.

معاون اجتماعی پلیس آذربایجان شرقی گفت: طی یک درگیری خونین در تبریز یک نفر به قتل رسید که شش نفر در این رابطه دستگیر شدند.
صمد فرامرزی امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: پس از وصول پرونده نزاع و درگیری منجر به قتل توسط کلانتری 20 تبریز به اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان اقدامات و تلاش های گسترده برای شناسایی افراد حاضر در درگیری و نقش هر کدام در آن ماجرا آغاز شد.
وی افزود: در این درگیری یک نفر کشته و دو نفر دیگر نیز مصدوم شده بودند که مقتول با هویت اکبر 25 ساله که در اثر جراحات متعدد توسط ضارب و به وسیله چاقو به قتل رسیده بود به پزشکی قانونی انتقال داده شد و دو نفر مجروح نیز با گماردن نگهبان در بیمارستان بستری شدند.
فرامرزی ادامه داد: با انجام بازجویی از دو مجروح 24 و 25 ساله، شش نفر متهمان متواری به هویت‌های معلوم 23 تا 25 ساله شناسایی هویت شده و آدرس و محل سکونت آنها در نقاط شهر مشخص شد.
وی افزود: با اخذ دستورات قضایی اطلاعات لازم جمع آوری شده و همه حرکات و ارتباطات متهمان تحت نظر قرار گرفت و تعامل بستگان متهمان و معتمدان محل موجب شد یک هفته بعد دو نفر متهمان متواری خود را تسلیم پلیس کنند که در تحقیقات به عمل آمده به شرب خمر و درگیری با چاقو و قمه معترف شدند.
فرامرزی ادامه داد: پلیس با ادامه تحقیقات مخفیگاه چهار نفر متهمان متواری را شناسایی کرد و چهار نفر متهم یکی بعد از دیگری دستگیر یا تسلیم شد و در تحقیقات مستند به مدارک و دلایل علمی وقتی ضاربان دو نفر مجروح و قاتل با صراحت به اتهامات خود معترف شدند پس از بازسازی صحنه با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس روانه زندان شدند.
معاون اجتماعی پلیس آذربایجان شرقی تصریح کرد: حمل سلاح سرد توسط اکثر متهمان و استفاده از آنها به صورت گستاخانه، عدم کنترل از جانب خانواده‌ها و عدم پایبندی به مسائل اجتماعی و اخلاق در این پرونده از نکته‌های قابل تامل و توجه است و خانواده‌ها باید در پیشگیری اجتماعی ایفای نقش کنند و از وقوع چنین جرائم غیر قابل جبران و تلخ جلوگیری کنند.


نوشته شده در   چهارشنبه 18 آبان 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode