ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 15 تير 1403
جمعه 15 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 11 آبان 1390     |     کد : 27733

مقابله با تهديدات نرم از طريق جبهه فرهنگي مقدور است

مديركل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي گفت: مقابله با تهديدات نرم دشمنان اسلام، تنها از طريق ايجاد جبهه فرهنگي در برابر آنان مقدور است.

مديركل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي گفت: مقابله با تهديدات نرم دشمنان اسلام، تنها از طريق ايجاد جبهه فرهنگي در برابر آنان مقدور است.


به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي ، حجت الاسلام حميد عظيمي در جلسه انتخابات اتحاديه انجمن هاي اسلامي ادارات استان با بيان اين مطلب افزود:پيامبر اكرم (ص) در فرمايشات خود بارها از فقر فرهنگي امت اسلامي ابراز نگراني كرده و تلاش براي رفع اين نوع از فقر را خواسته است. وي افزود: ايشان فقر فرهنگي را در برابر فقر اقتصادي بسيار خطرناك دانسته اند و اينك دشمن نيز با آگاهي به همين اصل درصدد ضربه زدن به كيان جامعه اسلامي از طريق ايجاد فقر فرهنگي و به انحطاط كشيدن جوامع از نظر فرهنگي است. مديركل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي در ادامه گفت: راه مبارزه با دشمن در اينگونه تهديدات كه با نام تهديد نرم خوانده مي شوداز طريق ايجاد جبهه پايدار فرهنگي مقدور است و بايد دانست مقابله با جبهه فرهنگي سخت تر از ساير جبهه هاست. عظيمي اظهار داشت : ما انتظار داريم انجمن هاي اسلامي با كار فرهنگي در مقابل اين تهديدات صف آرايي و نسبت به رفع ابهامات و تشكيكات ايجاد شده از سوي دشمنان كه ريشه باورهاي ديني را نشانه رفته‌اند اقدام كنند. وي با اشاره به وسعت تبليغات سوء دشمنان عليه باورهاي ديني مسلمانان اضافه كرد: 150شبكه تلويزيوني ،به زبان هاي فارسي و هزاران سايت اينترنتي بخشي از حريفان ما در اين ميدان هستند. عظيمي همچنين گفت: انجمن هاي اسلامي بايد به نفع اسلام گام برداشته و انسان هاي نمونه و الگو را براي تصدي مسئوليت خود انتخاب نمايند تا به وظيفه اصلي خود كه همان اسلامي كردن محيط كار است اقدام نمايند و خود نيز در بين همكاران اسوه مناسبي از نظر تلاش و فعاليت كارگري و كارمندي باشند. 


نوشته شده در   چهارشنبه 11 آبان 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode