ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 8 آبان 1390     |     کد : 27569

قاتل نامریی جان خانواده 3 نفره تبریزی را گرفت

گازگرفتگی خانواده سه نفره تبریز را به کام مرگ کشاند.

با وجود هشدارهای پی ‌در ‌پی؛
قاتل نامریی جان خانواده 3 نفره تبریزی را گرفت 
گازگرفتگی خانواده سه نفره تبریز را به کام مرگ کشاند.
حبیب حسنقلی‌زاده، مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز با اعلام این خبر گفت: ساعت 15.41 امروز گاز گرفتگی در محله امیر خیزی تبریز، خانواده سه نفره را به کام مرگ فرستاد.
وی، درباره این حادثه اظهار کرد: اقوام این خانواده طی تماس تلفنی دیشب و صبح امروز با این خانواده و جواب ندادن به تلفن‌ها در نهایت توسط همسایه‌ها قربانیان به خانه مراجعه می‌کنند اما با در بسته مواجه شده و به مرکز فوریت‌های پزشکی اطلاع می‌دهند که آمبولانس این مرکز به محل اعزام شده و متوجه می شوند این خانواده سه نفره قبل از ‌رسیدن امدادگران فوت شده‌اند.
حسنقلی‌زاده، علت فوت این سه نفر را انتشار گاز مونوکسید کربن در فضای خانه عنوان کرد و افزود: قرائن نشان می‌دهد با توجه به بسته بودن در و پنجره‌ها همچنین استفاده یکی از اعضای خانواده از حمام و قرار گرفتن آبرمکن در داخل خانه اتفاق افتاده است.
وی گفت: در این حادثه آقای 35 ساله پدر، خانم 30 ساله مادر و کودک سه ساله آنها جان خود را از دست دادند.
حسنقلی‌زاده با اشاره به آغاز فصل سرما و استفاده برخی از هموطنان از بخاری‌‌ها و وسایل گرمایشی غیراستاندارد تصریح کرد: متاسفانه شاهد رشد آمارهای مربوط به مسمومیت با گاز منواکسید کربن در جامعه هستیم.
وی، برای پیشگیری از گازگرفتگی با مونوکسید کربن به مردم توصیه کرد از خوب کارکردن آبگرمکن، بخاری‌‌های گازی و نفتی مطمئن شوند.
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی همچنین با تاکید بر اینکه مردم باید ضمن استفاده از وسایل گرمایشی استاندارد، در مکان‌هایی که از سیستم‌‌های گرمایشی مانند شومینه و بخاری استفاده می‌شود، درز در و پنجره را به طور کامل نبندند، گفت: باید هر سه ساعت یک بار در این مکان‌‌ها یکی از پنجره‌‌ها را به مدت پنج دقیقه باز گذاشت تا هوای تازه وارد اتاق شود و از قرار دادن آبگرمکن در فضای بسته جلوگیری شود.


نوشته شده در   يکشنبه 8 آبان 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode