ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 1 آبان 1390     |     کد : 27239

استقلال به صدر جدول بازگشت

آبي‌هاي پايتخت موفق شدند در اصفهان تيم ذوب‌آهن را شكست دهند و بار ديگر صدر جدول را از آن خود كنند.

جام جم آنلاين: آبي‌هاي پايتخت موفق شدند در اصفهان تيم ذوب‌آهن را شكست دهند و بار ديگر صدر جدول را از آن خود كنند.
به گزارش جام‌جم آنلاين، در پايان هفته يازدهم ليگ برتر فوتبال روز شنبه از ساعت 16:45 دقيقه تيم‌هاي استقلال تهران و ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصادف هم رفتند كه اين ديدار با نتيجه دو بر صفر به سود آبي‌پوشان پايتخت به پايان رسيد.

تيم استقلال تهران كه از دو بازي قبلي خود مقابل ملوان و راه‌آهن تنها يك امتياز گرفته بود با روحيه‌اي تهاجمي به ميدان رفت.

مظلومي كه اين هفته مجتبي جباري را به علت سه اخطاره بودن در اختيار نداشت با آوردن فريدون زندي به تركيب استقلال تغييراتي را در اين تيم به وجود آورد.

در نيمه اول استقلال خيلي زود به گل رسيد در دقيقه 9 حنيف عمران زاده با ضربه سر گل اول اين تيم را به ثمر رساند.

دو تيم كه از خود بازي هجومي را به نمايش گذاشته بودند حملاتي را روي دروازه‌هاي خود طراحي كردند كه در دقيقه 33 ذوب‌آهن دروازه رحمتي را به شدت تهديد كرد كه كاسترو نتوانست اين موقعيت را به گل تبديل كند.

اما استقلال از فرصت‌هاي خود به خوبي استفاده كرد و در دقيقه 44 اين بار پاس زيباي مجيدي ميلاد ميداوودي را در موقعيت گلزني قرار داد و با ضربه سر دروازه شهاب گردان را باز كرد و گل دوم استقلال را به ثمر رساند.

ذوب‌آهن هم در دقايق پاياني نيمه اول چندين موقعيت گلزني را داشت كه از دست داد.

با آغاز نيمه دوم شاگردان منصور ابراهيم زاده كه نمي‌خواستند سه امتياز اين بازي را به آبي‌پوشان تقديم كنند بر حملات خود افزودند اما به نتيجه‌ نرسيد .

استقلال هم در اين نيمه در دقيقه 89 نتوانست از فرصت خوبي كه توسط مجيدي ايجاد شده بود استفاده كند و فرصت تك به تك گلزني را از دست داد.

اين بازي در نهايت با برتري دو بر صفر استقلال به پايان رسيد.

محسن تركي داور اين بازي به فرهاد مجيدي و فريدون زندي از استقلال و حسين ماهيني و قاسم حدادي‌فر از ذوب‌آهن كارت زرد نشان داد.

استقلال با اين پيروزي 23 امتيازي شد و به صدر جدول بازگشت. ذوب‌آهن هم با اين نتيجه 17 امتيازي شد و در رده ششم جدول باقي ماند.

پيش از اين ديدار هم صباي قم مقابل ميهمانش شهرداري تبريز به برتري سه بر يك رسيد. اين برد تيم صباي قم را با 22 امتياز به بالاي جدول فرستاد.

پيروزي قعرنشين

در ديگر بازي روز شنبه مس سرچشمه قعر جدولي موفق شد با نتيجه دو بر يك ميهمانش صنعت نفت آبادان را شكست دهد و به دومين پيروزي خودش در اين فصل دست پيدا كند.

اميرحسين محمدي و وحيد علي‌آبادي در دقايق 60 و 80 گل‌هاي مس سرچشمه را به ثمر رساندند و تك گل صنعت نفت آبادان را علي ممبيني در دقيقه 81 وارد دروازه مس كرد.


نوشته شده در   يکشنبه 1 آبان 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode