ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 1 آبان 1390     |     کد : 27231

تماشاگران تبریزی بی‌همتا هستند

قائم مقام باشگاه شهرداری تبریز با بیان اینکه نخستین بازی شهرداری مقابل کاله از نظر فنی قابل قبول بود، گفت: تماشاگران تبریزی بی‌همتا هستند و برد تنها چیزی است که می‌توانیم به آنها هدیه بدهیم.

 قائم مقام باشگاه شهرداری تبریز با بیان اینکه نخستین بازی شهرداری مقابل کاله از نظر فنی قابل قبول بود، گفت: تماشاگران تبریزی بی‌همتا هستند و برد تنها چیزی است که می‌توانیم به آنها هدیه بدهیم.
یوسف قوام‌لاله امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: خیلی خوشحال هستم که باشگاه شهرداری توانسته است یک بار دیگر نام تبریز را در بین ابر قدرت‌های والیبال کشور زنده کند.
وی تصریح کرد: اگر بچه‌ها و داوری یک مقدار دقت می‌کردند می‌توانستیم در نخستین بازی خانگی در برابر تشویق پرشور هوادرارنمان پیروز از میدان خارج شویم.
قوام ادامه داد: بعد از باخت 3-2 برابر تیم کاله تماشاگران 10 دقیقه شهرداری را به صورت سر پا با شعارهای "عیبی یوخ" تشویق کردند این یعنی هم دارای درک بالای فنی هستند و همچنین شهرداری بازی تماشاگر پسندی را ارائه کرده است.
سرپرست والیبال شهرداری تبریز اضافه کرد: با انرژی مثبتی که هواداران به بازیکنانمان داده‌اند به مشهد رفتیم و امیدواریم در بازی روز یکشنبه برابر میزان مشهد با دست پر به تبریز باز گردیم.
وی تاکید کرد: هر چهارشنبه میهمان تماشاگران خونگرم تبریزی خواهیم بود و امیدوارم با پیروزی‌های روحیه بخش جواب زحماتشان را بدیم.
قوام اضافه کرد: در بازی چهارشنبه این هفته به مصاف تیم اهواز خواهیم رفت و چون هر دو تیم، دو تیم شهرداری و مناطق نفت خیز از لیگ یک به این مسابقات صعود کرده‌اند و بازی روز چهارشنبه نشان خواهد داد که کدام تیم از لحاظ یارگیری عملکرد قوی‌تری داشته است.
وی گفت: دست تک تک افرادی را که چه روز چهارشنبه گذشته به سالن اقدمی آمده‌اند و چه چهارشنبه هفته آینده به حمایت تیم خود در شهید اقدمی خواهند آمد می‌فشارم و از صمیم قلب تشکر و قدردانی می‌کنم.
گفتنی است، در گیم پنجم تیم شهرداری و تماشاگرانش به نحوه قضاوت و عملکرد داور معترض بودند و اعتقاد داشتند در این گیم،اشتباه داوری موجب ضایع شدن دو امتیاز از شهرداری شده است.


نوشته شده در   يکشنبه 1 آبان 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode