ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 29 مهر 1390     |     کد : 27168

تراکتورسازی اسیر گربه سیاه خود شد

تیم تراکتورسازی در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال کشور مقابل سایپای البرز به تساوی دو بر دو دست یافت تا برای سومین بار مقابل گربه سیاه خود در تبریز متوقف شود.

 تیم تراکتورسازی در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال کشور مقابل سایپای البرز به تساوی دو بر دو دست یافت تا برای سومین بار مقابل گربه سیاه خود در تبریز متوقف شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عصر امروز تیم تراکتورسازی تبریز در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه یادگار امام(ره) در حضور 40 هزار تماشاگر میزبان تیم سایپای البرز بود.
تراکتورسازی در این بازی با چند تغییر مهم وارد میدان شده بود که مهم‌ترین آن استفاده از دروازه‌بان سوم این تیم در ترکیب بود. محسن فروزان که از گسترش فولاد تبریز به تراکتورسازی پیوسته بود جانشین محمدی و ثابتی شده بود تا عملا نارضایتی قلعه‌نویی از سنگربانان اول و دوم این تیم را نمایانگر باشد.
تراکتورسازی برای بازپس‌گیری صدر جدول‌ که به واسطه شکست مقابل سپاهان آن را از دست داده بود به سه امتیاز این بازی احتیاج مبرم داشت، به همین علت بازی را هجومی آغاز کرده و خیلی زود هم به گل دست یافت.
در دقیقه 15 سانتر بلند داود دانش دوست و اشتباه دروازه‌بان سایپا فرصت عالی برای سیاوش اکبرپور فراهم کرد تا با یک ضربه سر گل نخست این بازی را به ثمر رساند. این سومین گل اکبرپور در این فصل از رقابت ها بود.
در دقیقه 33 تیم سایپا از یک حمله نه چندان جدی خود صاحب گل تساوی شد. ارسال توپ ابراهیم صادقی بازیکن پرتجربه سایپا با اشتباه محسن فروزان همراه شد تا توپ به سادگی هر چه تمام‌تر وارد دروازه تیم تراکتور شود.
شاگردان قلعه‌نویی که به خوبی می‌دانستند تساوی در بازی خانگی برای آنها حکم شکست را دارد بر حملات خود روی‌ دروازه سفیدپوشان سایپا افزودند و در آخرین دقیقه بازی در نیمه اول به گل دوم خود دست یافتند. پاس رو به‌ جلو احسان حاج صفی و ضربه دقیق علی علیزاده گل دوم تراکتورسازی را به همراه داشت.‌ از قضا این‌ دومین گل علیزاده برای تراکتورسازی‌ در فصل جدید بود.
تراکتورسازی در نیمه دوم به دنبال زدن سومین گل خود بود اما سایپا در یک حمله دیگر برای دومین بار بازی را به تساوی کشاند.
در متن این گل باز هم ابراهیم صادقی قرار داشت که با توپ ربایی از مدافع تراکتورسازی و ارسال آن به محوطه جریمه و دفع ناقص مرتضی اسدی، توپ به عباس محمد رضایی رسید تا وی با یک ضربه محکم گل دوم سایپا را به ثمر رساند.
تراکتورسازی از دقیقه 70 فشار حملات خود را روی دروازه سایپا افزود و در دقیقه 73 لوپز در حالت تک به تک با مهدی خانی توپ را به بالای دروازه سایپا زد.
دقیقه 75 شوت محکم آشوبی به تیر دروازه تیم ساپیا برخورد کرد تا این حمله نیز برای میزبان ثمری نداشته باشد.
در دقیقه 80 ضربه سر احمد آل نعمه پیش تاخته را دروازه‌بان سایپا با عکس‌العمل تماشایی دفع کرد.
در دقیقه 85 زینالی بازیکن تازه وارد سایپا با شوت خود نفس تماشاگران میزبان را درسینه حبس کرد.
در دقیقه 86 اکبر پور یک فرصت خوب دیگر را برای میزبان از دست داد‌ تا‌ فرصت‌ها برای تراکتور‌سازی‌ یکی پس از دیگری از دست رود.
قضاوت این بازی بر عهده ‌سعید مظفری‌زاده بود که رضا سخندان و رسول فروغی وی را در امر قضاوت یاری می‌رساندند.
مظفری‌زاده در یک صحنه ‌خطا، دو بازیکن گلزن سایپا‌ ابراهیم صادقی و و عباس محمدرضایی‌ را با کارت زرد جریمه کرد.
تراکتورسازی با این تساوی همچنان در حسرت پیروزی بر تیم سایپا ماند. تراکتورسازی در پنج بازی‌ خود مقابل سایپا به سه تساوی و دو شکست دست یافته است. در بازی‌های این دو تیم در تبریز نیز دو تساوی و یک شکست برای تراکتور‌سازان ثبت شده است.
با این تساوی‌ تراکتورسازی 20 امتیاز شد و نتوانست به صدر جدول‌ رقابت‌های لیگ برتر صعود کند.


اسامی تیم سایپای البرز:
وحید مهدی‌خانی، عباس محمدی رضایی (از دقیقه 77علی زینالی)، حامد شیری، امین منوچهری (از دقیقه 80 مرتضی ابراهیمی)، پیروز قربانی، اسحاق سلیمانی، علی لطیفی، جابر انصاری‌، کریم انصاری‌فرد، ابراهیم صادقی، مجید ایوبی
سرمربی: مجید صالح

اسامی تیم تراکتور‌سازی تبریز:
محسن فروزان، داود دانش دوست(از دقیقه 76 احمید آل نعمه)، مرتضی اسدی، سید‌محسن حسینی، احسان حاج‌صفی، فرزاد آشوبی، توزی انتینیو رودریگو، فلاویو لوپز، مسعود ابراهیم‌زاده(از دقیقه 56 مصطفی اکرامی)، سیاوش اکبرپور، علی علیزاده(از دقیقه 56 محمد ابراهیمی)


نوشته شده در   جمعه 29 مهر 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode