ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 29 مهر 1390     |     کد : 27164

استاندار آذربايجان شرقي: همه بايد زمينه توسعه ورزش همگاني را فراهم كنيم

استاندار آذربايجان شرقي گفت: همه بايد دست به دست هم داده زمينه توسعه ورزش همگاني را كه زمينه ساز سلامت و شادابي در جامعه است، فراهم نماييم.

 استاندار آذربايجان شرقي گفت: همه بايد دست به دست هم داده زمينه توسعه ورزش همگاني را كه زمينه ساز سلامت و شادابي در جامعه است، فراهم نماييم.


' احمد عليرضابيگي ' روز جمعه در همايش پياده روي و كوهروي همگاني به مناسبت هفته تربيت بدني و روز ملي ورزش همگاني در تبريز افزود: حمايت از ورزش همگاني تا جايي كه در بين عموم مردم ترويج يابد، ادامه خواهد داشت و سرمايه گذاري در بخش ورزش همگاني از هزينه هاي درمان جامعه مي كاهد.
وي گفت: براي ترويج و توسعه ورزش هاي همگاني در جامعه بايد تمام ارگان ها همكاري كنند و تربيت بدني به تنهايي از عهده اين مقوله مهم بر نمي آيد.
عليرضابيگي همچنين با اشاره به حضور تيم هاي تبريز در سطح اول ورزش كشور، افزود: حضور اين تيم ها به خصوص تراكتورسازي و كسب پيروزي مقابل حريفان در جامعه نشاط و شادابي خاصي را ايجاد مي كند و اين چيز كمي نيست.
وي گفت: اين تيم ها نماد غيرت و سلامتي در جامعه هستند و با پيروزي آنها مردم خوشحال و با باختشان مردم اندوهگين مي شوند، از اين رو بايد ضمن ترويج و توسعه ورزش همگاني، زمينه توسعه ورزش حرفه اي و قهرماني را نيز در جامعه فراهم آوريم.
مديركل تربيت بدني استان نيز در اين همايش اهميت ورزش هاي همگاني درجامعه را مهم توصيف كرد و گفت: با انجام روزانه ورزش شادابي خاصي در فرد و به دنبال آن در جامعه ايجاد مي شود.
سيدمحمد شروين اسبقيان بااشاره به سند چشم انداز 20 ساله ايران و جايگاه ورزش همگاني دراين سند، افزود: آذربايجان شرقي سهم بسزايي در توسعه ورزش همگاني كه در اين سند پيش بيني شده ايفا خواهد كرد.
به گزارش ايرنا، در همايش هاي پياده روي و كوهروي همگاني و خانوادگي كه در تمام شهرهاي استان و به طور همزمان برگزار شد، هزاران نفر از علاقه مندان به ورزش و سلامتي به پياده روي پرداختند.
در تبريز مركز استان نيز نزديك به 10 هزار نفر از شهروندان اين شهر در مسير هفت كيلومتري تفرجگاه عينالي تبريز پياده روي و كوهروي كردند و شعار سلامت و ورزش همگاني سردادند.
در پايان اين همايش به تعدادي از شركت كنندگان به قيد قرعه جوايزي اهدا شد.


نوشته شده در   جمعه 29 مهر 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode