ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 21 مهر 1390     |     کد : 26742

راه بزرگ آبي ،هفت نفر، خبرچين...

پنجشنبه و جمعه بيش از 15 فيلم از جمله راه بزرگ آبي ،هفت نفر و خبرچين از شبكه هاي مختلف سيما روي آنتن مي‌روند.

آخر هفته از تلويزيون ببينيد،
راه بزرگ آبي ،هفت نفر، خبرچين...
جام جم آنلاين: پنجشنبه و جمعه بيش از 15 فيلم از جمله راه بزرگ آبي ،هفت نفر و خبرچين از شبكه هاي مختلف سيما روي آنتن مي‌روند.
شبكه يك

خبرچين ـ امشب ساعت 10/23

راه بزرگ آبي ـ ساعت يك بامداد فردا

راه بي‌پايان ـ فردا ساعت 10/16

به گزارش جام جم آنلاين به نقل از روابط عمومي سيما، فيلم سينمايي «خبرچين» امشب ساعت 10/23 روي آنتن شبكه يك سيما مي‌رود.

مارك ويتاكر، در يك شركت مواد غذايي كار مي‌كند كه توليد ليسين از مهم‌ترين آنهاست و در صنايع غذايي جهاني مورد توجه است.

يك بامداد فردا هم فيلم سينمايي «راه بزرگ آبي» به كارگرداني جيلو پونته‌كوروو روي آنتن شبكه يك سيما مي‌رود.داستان فيلم سينمايي «راه بزرگ آبي» در مورد زندگي مردمان بندري كوچك در جنوب ايتالياست، كه با ماهيگيري امورات زندگي خود را بسختي مي‌گذرانند. ايومونتان و آليدا والي در فيلم سينمايي «راه بزرگ آبي» بازي كرده‌اند. فيلم تلويزيوني «راه بي‌پايان» به كارگرداني جواد ارشاد و تهيه‌كنندگي فريبا بانك‌توكلي هم فردا ساعت 10/16 از شبكه يك سيما پخش مي‌شود.دوچرخه‌سواري به نام شاهچراغي، در راه سفر ادواري به مشهد مقدس به قهوه‌خانه‌اي دورافتاده در جاده قديم مشهد كه توسط زني بيوه و دخترش اداره مي‌شود، مي‌رسد.

شبكه 2

پاتوروسيتو ـ فردا ساعت 30/17

صداي زندگي ـ فردا ساعت 23

انيميشن «پاتو رو سيتو» به كارگرداني خوزه لوئيس ماسا و تهيه‌كنندگي پابلو بوسي محصول 2004 آرژانتين فردا ساعت 30/17 از شبكه 2 سيما روي آنتن مي‌رود.

در روز تولد پاتوروسيتو، قبيله از او مي‌خواهد تا سه امتحان را پشت سر بگذارد و با اثبات شجاعت خود رئيس قبيله شود.

فيلم تلويزيوني «صداي زندگي» به كارگرداني و تهيه‌كنندگي عبدالله باكيده هم فردا ساعت 23 از شبكه 2 سيما روي آنتن مي‌رود. نادر شكوري مالك يك كارخانه تشتك‌سازي است. او در حال سفر به اروپا براي عقد قرارداد با يك شركت خارجي براي خريدِ دستگاه‌هاي جديد است. منصور رستمي شريك نادر علاقه‌اي به ادامه كار كارخانه ندارد و سعي در تعطيل كردن كارخانه و فروش آن دارد.

شبكه 3

مادر ـ امروز ساعت 30/10

بازرس مورس ـ امروز ساعت 30/16

اين هفت نفر ـ امشب ساعت 30/20

سقوط امپراطوري روم ـ امشب ساعت 30/23

جوجيتسو ـ فردا ساعت 30/10

قهرمان را بكش ـ فردا ساعت 30/14

فيلم سينمايي «مادر» به كارگرداني ديروو موقام هم امروز ساعت 30/10 از شبكه 3 سيما پخش خواهد شد.

ويجي، شكارچي‌اي است كه حيوانات را زنده مي‌گيرد و به باغ‌وحش و سيرك مي‌فروشد. مادر ويجي از كار پسرش ناراضي است. ويجي با دختر كوپال نات نامزد مي‌شود. مادر از عروسش تقاضا مي‌كند كه با كار ويجي مخالفت كند. در اين فيلم قديمي سينماي هند، درمندرا و هما ماليني به ايفاي نقش پرداخته‌اند.

فيلم سينمايي «بازرس مورس (مرگ به موقع)» به‌كارگرداني جان مدن امروز ساعت 30/16 از شبكه 3 سيما روي آنتن مي‌رود.پيرمردي كشته مي‌شود. به ظاهر همه چيز نشان‌دهنده اين است كه او خودكشي كرده است. مورس به مرد جواني كه داماد خانواده است شك كرده و او را به زندان مي‌اندازد.

فيلم تلويزيوني «اين هفت نفر» به كارگرداني سيامك صرافت و تهيه‌كنندگي محمدرضا شفيعي هم امشب ساعت 30/20 روي آنتن شبكه 3 سيما خواهد رفت. رامين جوان 30ساله‌اي است كه به همراه همدستش تصميم مي‌گيرد در عرض 2 ساعت از طلافروشي دست به سرقت بزند، علت اين سرقت براي رامين، انتقام و براي همدستانش تهيه پول است.

فيلم سينمايي «سقوط امپراطوري روم» به كارگرداني آنتوني مان نيز امشب ساعت 30/23 روي آنتن شبكه 3 سيما مي‌رود.ماركوس اورليوس آنتونيوس، سزار روم در اواخر عمر خود فرمانداران روم را جهت اتحاد با يكديگر فرا مي‌خواند.با اين وجود، با مرگ امپراطور دو وارث تاج و تخت ظهور مي‌كنند.

فيلم سينمايي «جوجيتسو» به كارگرداني هيروكي آساساي و با بازي ريهي ساكاي و جيكامي مي‌ياموتو، فردا ساعت 30/10 از شبكه 3 سيما بازپخش مي‌شود.

فيلم سينمايي «قهرمان را بكش» به كارگرداني كريستين سيسما هم فردا ساعت 30/14 از شبكه 3 سيما پخش خواهد شد.نيت و كيت كه به پيشنهاد نيت براي خريد حلقه ازدواج به يك جواهرفروشي رفته‌اند و با گروه سارقاني روبه‌رو مي‌شوند كه خود دچار دودستگي شده‌اند.

شبكه 4

زير تپه شصت ـ امروز ساعت 30/15

وكيل لينكلن‌سوار ـ فردا ساعت 30/20

فيلم سينمايي «زير تپه شصت» به كارگرداني جومي هاذلي سيمز و تهيه‌كنندگي بيل ليم باخ، امروز ساعت 30/15 با بازي برندال كاول، استيولي ماركوآند، گايتون گوانتلي و آنتوني هايس از شبكه 4 سيما بازپخش مي‌شود.

فيلم سينمايي «وكيل لينكلن‌سوار» به كارگرداني براد فادمن نيز فردا ساعت 30/20 در قالب برنامه «سينما4» از شبكه 4 سيما روي آنتن مي‌رود.

داستان اين فيلم سينمايي درباره پسر پولداري است كه همراه با مادر خود صاحب يك آژانس املاك است. يكي از مشتريان اين آژانس، دختر جواني است كه به واسطه عدم‌توانايي پرداخت كرايه خانه‌اش قصد تعويض خانه خود و نقل‌مكان به يك آپارتمان كوچك‌تر و ارزان‌تر را دارد.

شبكه تهران

ماموريت در استراليا ـ امروز ساعت 30/13

در ميان گرگ‌ها ـ 40 دقيقه بامداد فردا

خانواده پيدا و پنهان ـ فردا ساعت 30/13

امروز ساعت 30/13، فيلم سينمايي «ماموريت در استراليا» به كارگرداني هندل بيوتوي و مايك گابريل، از شبكه تهران پخش مي‌شود.داستان فيلم سينمايي «ماموريت در استراليا» درباره پسربچه‌اي به نام «كودي» است كه با يك عقاب طلايي دوست است. گروهي شكارچي به واسطه دوستي پسر با عقاب، او را مي‌دزدند تا از اين طريق، عقاب را به دام بيندازند.

40 دقيقه بامداد فردا هم فيلم سينمايي «در ميان گرگ‌ها» به كارگرداني ژرارد اوليورز، از شبكه تهران پخش مي‌شود.ماركوس به همراه خانواده‌اش براي اربابي گله‌داري مي‌كند. از قضا گرگ به گله زده و ماركوس براي جبران خسارات مجبور است براي كار به كوهستان برود. پيرمردي در كوهستان از او مراقبت مي‌كند، اما پس از مدتي او بيمار شده و مي‌ميرد.

فيلم سينمايي «خانواده پيدا و پنهان»، فردا ساعت 30/13 از شبكه تهران پخش مي‌شود.در خلاصه داستان فيلم آمده: «استر» با مرگ همسرش كه يك ورشكسته است، مجبور مي‌شود خانه‌اش را ترك كند و به خانه قديمي‌اي برود كه تنها دارايي اوست. « استر» با كمك وكيلش قصد فروش خانه‌اي را دارد كه در اجاره كودكان بي‌سرپرست است.

شبكه شما

معماي آرتا ـ امشب ساعت 45/23

يارش ـ فردا ساعت 30/13

فيلم تلويزيوني «معماي آرتا» به كارگرداني حسن كاربخش هم امشب ساعت 45/23 در ژانر خانوادگي و اجتماعي از شبكه شما روي آنتن مي‌­رود.

پروفسور فرخي به ايران مي‌آيد تا درباره دوران تاريخي آرتا تحقيق كند. در ايران او درگير قاچاقچيان مي‌شود كه در پي تطميع و تهديد او هستند، برخي مشكلات خانوادگي نيز او را درگير كرده است. در پايان او با هماهنگي‌هاي پليس، قاچاقچيان را تحويل قانون مي‌دهد.

شبكه شما براي فردا ساعت 30/13 فيلم سينمايي «يارش» را پخش مي‌كند.

اَرَز، پيرمردي اميدوار و پرتلاش است كه به لحاظ مالي درتنگناست. وي كره اسبي به نام مَلَ قوش را تربيت و بزرگ كرده و او را براي شركت در مسابقه آماده مي‌كند.


نوشته شده در   پنجشنبه 21 مهر 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode