ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 17 مهر 1390     |     کد : 26523

سري جديدسريال عكاسخانه 4

اينكه سريالي تا چند سري توليد شود، حكايت از آن دارد كه چنين سريالي علاوه بر جذابيت‌هاي محتوايي شايد از چهارچوب‌هايي برخوردار باشد كه حتي از شكل گيري قصه در بستر درام يا ملودرام نيز جذابتر و فراتر باشد.

جام جم آنلاين: اينكه سريالي تا چند سري توليد شود، حكايت از آن دارد كه چنين سريالي علاوه بر جذابيت‌هاي محتوايي شايد از چهارچوب‌هايي برخوردار باشد كه حتي از شكل گيري قصه در بستر درام يا ملودرام نيز جذابتر و فراتر باشد.
به گزارش جام جم آنلاين به نقل از روابط عومي شبكه دو سيما، برانگيختن حس نوستالژي و فاصله گرفتن از سوژه هاي تكراري و پيش پا افتاده از همان فاكتورهايي است كه عكاسخانه 4 از آن بهره مي برد به گونه اي كه پس از گذشت حدود پنج سال از پخش سري سوم اين مجموعه، هم اكنون سري چهارم آن به سفارش گروه فيلم و سريال شبكه دو در دست توليد قرار گرفته است.

- عكاسخانه 4 با مضمون تاريخي و برخورداري از فضاي سنتي علاوه بر روايت دوره اي از اين سرزمين گوياي فرهنگها و خرده فرهنگهاي مردماني از ايران زمين است.

- درحاليكه تصويربرداري اين مجموعه به كارگرداني فرزين مهدي پور و تهيه كنندگي سيد حسين مناجاتي در لوكيشني واقع در خيابان ري در حال انجام است، گروه دكور نيز در حال طراحي و اجراي لوكيشن هاي بعدي اين سريال در شهرك سينمايي غزالي هستند.

- مجموعه «عكاسخانه 4» علاوه بر تعدد لوكيشن از تجربه بازيگران بسياري نيز بهره گرفته و درحال حاضر بازيگران بسياري از عرصه تئاتر و تلويزيون با اين پروژه در حال همكاري هستند و در آينده نيز بدليل تعدد نقش ها بازيگران محبوب ديگري نيز به جمع گروه توليد عكاسخانه 4 خواهند پيوست.

- اين مجموعه همزمان با آغاز تصويربرداري در 19 مرداد سال جاري و ساخت دكور، تدوين خود را نيز پيش مي برد و كار توليد اين سريال تا اواخر سال جاري به طول خواهد انجاميد.

- فيلمنامه مجموعه «عكاسخانه4» كه احتمالا با تغيير نام روي آنتن خواهد رفت را فرهاد نقدعلي به نگارش درآورده و داستان آن كه بر اساس روايت هايي از زندگي مردم ايران در صدسال گذشته و در دوره رضاخان شكل گرفته لحظه به لحظه در كادر دوربين محمود مجيب كه مديريت تصويربرداري اين مجموعه را برعهده دارد ثبت مي شود.

- «عكاسخانه 4» سعي كرده داستان خود را بر پايه طنز موقعيت استوار كند و به طور لحظه اي مخاطب را در حين تماشاي برهه اي از تاريخ اين آب و خاك غرق در شادي و نشاط كند.

- قصه هاي اين مجموعه همان قصه اختلاف بر سردست يافتن به آن چيزي است كه افراد آن را حق خود مي دانند. در اين مجموعه حيران خان (با بازي مهدي سلطاني) صاحب قهوه خانه اي در بازارچه با جعفرخان (با نقش آفريني طوفان مهرداديان، هنرمندي از اهالي تئاتر) كه بتازگي از فرنگ بازگشته و در حوالي قهوه خانه وي كافه اي راه انداخته دچار اختلاف مي شود و از آنجا كه جعفرخان با انتخاب نام «كافه تهران» براي كافه خود قصد دارد آن را گسترش داده و به رونق آن بيافزايد با حيران خان بر سر كار، سنت ها و برخي باورها و ارزشها دچار تعارض مي شود و همين امر موجب شكل گيري ماجراهايي بين آنها و روايت قصه هاي شنيدني از اين دو شخصيت در قالب عكاسخانه 4 خواهيم شد.

- مهتاج نجومي در نقش خاتون، علي طالب لو در نقش پيران، مهدي ميامي در نقش ممخون، محمد فيلي در نقش منوچهري و انوشيروان فاطمي در نقش رئيس نظميه از بازيگران عكاسخانه 4 هستند كه هر كدام به نوبه خود در روند روايت داستان نقش بسزايي بر عهده دارند.

ساير عوامل اين پروژه عبارتند از:

مجري طرح: موسسه فرهنگي هنر انديشه/دستيار اول كارگردان و برنامه ريز: علي رضا صالحي/مدير صدابرداري: جعفر عليان/طراح چهره پردازي: اكبر محمد صالحي/مدير توليد: مهدي نكونام/طراح صحنه و لباس: كيوان ذوالفقاري/ ناظر كيفي: رحمت ا... اميني/دكوراتور: ابوالفضل ميرزاخاني/تدوين: وحيد جهان/مدير تداركات:‌ حميد رضا حاجي بابايي/عكاس:‌ تقي زنجاني.


نوشته شده در   يکشنبه 17 مهر 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode