ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 15 تير 1403
جمعه 15 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 10 مهر 1390     |     کد : 26144

تاسیس اتاق‌های مشترک ایران و چین در تبریز

رئیس اتاق بازرگانی تبریز گفت: به منظور تسهیل در توسعه روابط، اتاق های مشترک ایران و چین در تبریز تاسیس شود.

رئیس اتاق بازرگانی تبریز خواستار شد: تاسیس اتاق‌های مشترک ایران و چین در تبریز
رئیس اتاق بازرگانی تبریز گفت: به منظور تسهیل در توسعه روابط، اتاق های مشترک ایران و چین در تبریز تاسیس شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، رحیم صادقیان در همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان آذربایجان شرقی در شهر شنیانگ مرکز استان لیائونینگ چین همچنین برگزاری نشست‌های مشترک سالیانه را خواستار شد و بر افزایش همکاری‌های اقتصادی تاکید کرد.
عضو هیئت مدیره منطقه آزاد ارس همچنین در این گردهمایی نسبت به واگذاری زمین و سوله به سرمایه‌گذاران چینی در این منطقه اعلام آمادگی کرد.
صادق نجفی که مسئولیت دبیری روابط اقتصادی خارجی شمال‌غرب کشور را هم بر عهده دارد برای کمک به تسهیل ترانزیت و ارسال کالاهای چینی به کشورهای همسایه شمال‌غرب و غرب ایران قول مساعد داد.
وی با تشریح قابلیت‌ها و تسهیلات فراهم شده در منطقه آزاد ارس به سرمایه گذاران چینی اطمینان داد در صورت سرمایه گذاری در این منطقه ظرف سه سال شاهد برگشت اصل سرمایه خود خواهند بود.
رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان‌شرقی همچنین گفت: بر اساس سند چشم انداز توسعه و برنامه تکلیفی رئیس جمهور، آذربایجان‌شرقی باید امسال سهم 10 درصدی خود از صادرات غیرنفتی را به دو برابر افزایش دهد.
تجار، بازرگانان و سرمایه گذاران چینی در این همایش با قابلیت‌های تجاری و زمینه‌های سرمایه‌گذاری در آذربایجان‌شرقی آشنا شدند.
73 طرح قابل سرمایه‌گذاری در آذربایجان شرقی به ارزش 17.7 میلیارد دلار در نشست‌های رودرروی این همایش به سرمایه گذاران چینی معرفی شد.
این طرح‌ها در زمینه های گردشگری، زیربنایی، صنعت و معدن، منطقه آزاد، عمران و خدمات شهری و امور بازرگانی است.
استاندار آذربایجان شرقی و هیئت همراه همچنین در دیدارهای جداگانه با استاندار لیائولینگ و همچنین شهردار شنیانگ مرکز این استان، در خصوص همکاری‌های دو جانبه و گسترش روابط اقتصادی فی مابین گفتگو کرد.
هیئت اقتصادی استان همچنین از یک کارخانه خودروسازی و یک مجموعه صنعتی ساخت دیوارهای شیشه‌ای و کاذب در شهرک صنعتی اطراف شهر شنیانگ بازدید و با مسئولان کارخانه‌ها برای همکاری مشترک، گفتگو و رایزنی کردند.


نوشته شده در   يکشنبه 10 مهر 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode