ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 8 مهر 1390     |     کد : 26062

ايران ديوار چين را فرو ريخت

تیم ملی والیبال ايران در فینال شانزدهمين دوره رقابت‌های والیبال قهرماني آسيا موفق شد با يك بازي پرقدرت و با نتيجه 3 بر يك تيم چين را شكست دهد و براي نخستين بار قهرمان اين دوره از رقابت‌ها شود .

واليبال قهرماني آسيا
ايران ديوار چين را فرو ريخت
جام جم آنلاين: تیم ملی والیبال ايران در فینال شانزدهمين دوره رقابت‌های والیبال قهرماني آسيا موفق شد با يك بازي پرقدرت و با نتيجه 3 بر يك تيم چين را شكست دهد و براي نخستين بار قهرمان اين دوره از رقابت‌ها شود .
به گزارش جام‌جم آنلاين، تيم ملي واليبال ايران از ساعت 18:30 عصر امروز پنجشنبه و در حضور بيش از 20 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادي برابر تیم چین به میدان رفت و در يك بازي پرقدرت و تماشايي با نتيجه 3 بر يك چين را شكست داد و براي نخستين بار قهرمان قاره كهن شد.

در حالي كه ورزشگاه مملو از تماشاگران مشتاق ايراني بود، ست نخست را چینی‌ها با حساب 25-22 به نفع خود پایان دادند.

در آغاز ست دوم ملی پوشان ایران با قدرت کار را شروع کردند و در همان ابتدا سه امتیاز از حریف خود پیش افتادند و این اختلاف امتیاز را تا پایان این ست بیشتر هم کردند تا ست دوم را ایران با نتیجه 25 بر 18 از آن خود کند.

ولاسکو با تعویض‌های متفکرانه در ست سوم فقط از مهدی مهدوی در پست پاسور استفاده کرد و در حالی که امیر حسینی در این ست اصلاً بازی نکرد ایران باز هم با قدرت ست را از آن خود کرد. سفید پوشان ایران در این ست 25 بر 19 از سد چین گذشتند.

سرانجام در ست چهارم، ایران با حمایت بی‌نظیر هواداران و بازی زیبای ملی پوشان ضربه نهایی را به تیم ملی چین وارد کرد و با نتیجه 25 بر 16 علاوه بر به دست آوردن این ست و پیروز شدن در این بازی، عنوان قهرمانی این دوره از رقابتها را به دست آورد.

این اولين بار است که تیم ملی والیبال ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا به عنوان نخست و مدال طلا دست پیدا می‌کند.

عباسي، سعيدلو و كرش مهمانان ويژه

محمد عباسي وزير ورزش و جوانان، علي سعيدلو رييس سابق سازمان تربيت بدني و كارلوس كرش سرمربي تيم ملي فوتبال به عنوان مهمانان ويژه ديدار فينال رقابت‌هاي واليبال جام ملت‌هاي آسيا را از نزديك مشاهده مي‌كردند.


نوشته شده در   جمعه 8 مهر 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode