ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 8 مهر 1390     |     کد : 26058

حوادث در تبریز بیش از 200 فوتی و مصدوم گرفت

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز با بیان اینکه یک‌هزار و 400 عملیات در شش ماهه امسال صورت گرفت، گفت: این حوادث 18 فوتی و 200 مصدوم داشته است.

 
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز با بیان اینکه یک‌هزار و 400 عملیات در شش ماهه امسال صورت گرفت، گفت: این حوادث 18 فوتی و 200 مصدوم داشته است.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، انوشیروان کرمانی‌نژاد، ظهر امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگاران با اعلام اینکه عمده حوادث شهر تبریز به جز آتش‌سوزی در مناطق مسکونی، تجاری و صنعتی شامل تصادفات رانندگی و گرفتار شدن در آسانسورها است بر استفاده از سیستم‌های بالابر مناسب با تعداد واحدهای مجتمع‌های مسکونی و رسیدگی مداوم بر وضعیت فنی این سیستم‌ها تاکید دارد.
وی، ارتقای فرهنگ عمومی زندگی را مهم‌ترین اصل در پیشگیری از حوادث دانست و اظهار داشت: سازمان آتش‌نشانی تبریز در حد امکانات و اعتبارات نسبت به ارائه آموزش‌های عمومی در خصوص رفتارهای پیشگیرانه و مقابله‌ای با حوادث احتمالی از طریق رسانه‌ها و نشریات، برگزاری نمایشگاه‌ها و اجرای مانورهای امداد و نجات اقدام می‌کند.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تبریز همچنین به آموزش‌های درون سازمانی به منظور حفظ آمادگی و ارتقای توان امداد رسانی نیروهای آتش نشانی اشاره کرد و گفت: در راستای ارتقای سطح علمی نیروها، دانشکده جامع علمی کاربردی آتش‌نشانی راه‌اندازی شده و در حال حاضر 100 دانشجو در سه رشته ایمنی حریق، امداد و نجات و ایمنی ساختمان در مقطع کاردانی در این مرکز آموزش می‌بینند.
کرمانی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود از تصمیم برای راه‌اندازی رشته مهندسی ایمنی در این مرکز خبر داد و افزود: آمادگی لازم برای آموزش‌های برون سازمانی به مهدهای کودک‌ و ادارات و دستگاه‌های متقاضی وجود دارد.
کرمانی‌نژاد از راه‌اندازی نوزدهمین ایستگاه آتش نشانی شهر تبریز همزمان با روز آتش نشانی و ایمنی امسال خبر داد و گفت: تا پایان سال ‌جاری بیستمین ایستگاه نیز راه‌اندازی می‌شود.
وی به اجرای یک‌هزار و 400 عملیات توسط نیروهای 18 ایستگاه فعال شهر تبریز در شش ماهه امسال اشاره کرد و بیان کرد: این حوادث 18 فوتی و 200 مصدوم داشته است.
کرمانی‌نژاد اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن شهر تبریز روی گسل‌های زلزله و خطرپذیری بالای آن، سه واحد ایستگاه سیار آتش نشانی نیز راه‌اندازی شده تا در مواقع بحرانی از امکانات این ایستگاه‌ها استفاده شود.
وی با اشاره به اینکه پنج سال قبل این شهر دارای هفت ایستگاه آتش نشانی بود از همراهی و مساعدت شهرداری و شورای شهر تبریز در ارتقای توان تجهیزاتی آتش نشانی قدردانی کرد و گفت: امسال 200 نیروی جدید هم از طریق آزمون شهرداری‌ها به توان پرسنلی سازمان اضافه می‌شود.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز با اشاره به اینکه برج آتش‌نشانی تبریز اولین برج آتش نشانی کشور است، گفت: ارتقای ایمنی شهر در دستور کار این سازمان قرار دارد.


نوشته شده در   جمعه 8 مهر 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode