ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 4 مهر 1390     |     کد : 25834

بازيگران مطرح براي بچه‌ها قصه مي‌خوانند

مديران گروه‌هاي كودك و نوجوان شبكه 2 و تهران از تغيير برنامه‌هاي خردسال، كودك و نوجوان اين شبكه‌ها همزمان با آغاز بازگشايي مدارس خبر دادند.

برنامه‌هاي تازه گروه كودك ونوجوان شبكه‌هاي دو و تهران اعلام شد
بازيگران مطرح براي بچه‌ها قصه مي‌خوانند
مديران گروه‌هاي كودك و نوجوان شبكه 2 و تهران از تغيير برنامه‌هاي خردسال، كودك و نوجوان اين شبكه‌ها همزمان با آغاز بازگشايي مدارس خبر دادند.

علي زارعان، مدير گروه كودك و خردسال شبكه 2 سيما در گفت‌وگو با «جام‌جم» برنامه‌هاي پيش‌بيني شده در اين گروه را تشريح كرد.
زارعان گفت: ما از ديروز برنامه‌اي را روي آنتن فرستاده‌ايم كه «سلام و صبح و مدرسه» نام دارد. اين برنامه هر روز از ساعت 6 تا 7 صبح پخش مي‌شود و هدفش اين است كه به بچه‌هايي كه خودشان را آماده رفتن به مدرسه مي‌كنند، هيجان و انرژي بدهد و آنها را براي يك روز خوب آماده كند. ما در اين برنامه بخش‌هاي مختلفي داريم. در اين برنامه دو عروسك به نام‌هاي بهادر و بهار حضور دارند كه مي‌كوشند اوقات خوبي براي بچه‌ها فراهم آورند. وي درباره برنامه‌هاي خردسالان هم گفت: علاوه بر اين، در روزهاي شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت 9 صبح برنامه مفرح «شادونه در سرزمين دونه‌ها» را پخش مي‌كنيم و يكشنبه، سه‌شنبه و پنجشنبه هم برنامه «هميشه‌بهار» را با حضور عمو مهربان و خاله رويا پخش خواهيم كرد.

زارعان درباره برنامه‌هاي عصرگاهي گروه كودك و خردسال شبكه 2 هم گفت: قرار است از 9 مهر يك جنگ عصرانه داشته باشيم كه در آن عروسك محبوب «سنجد» حضور خواهد داشت. دوربين‌هاي خانگي مخاطبان، مسابقه‌هاي مكاتبه‌اي و فيلم‌هاي جديد از جمله بخش‌هاي مختلف اين برنامه خواهد بود. مي‌شود گفت هدايت اين برنامه به نوعي در دست خود بچه‌هاست. نگار استخر تهيه‌كنندگي اين برنامه را به عهده خواهد داشت.

وي تصريح كرد: همچنين در نيمه دوم مهر ما قصه شب را پخش خواهيم كرد كه تهيه‌كنندگي اين برنامه برعهده وحيد نيكخواه‌آزاد خواهد بود. در اين برنامه هر شب از يك بازيگر مطرح دعوت مي‌شود تا به مدت 15 دقيقه براي بچه‌ها قصه‌اي را تعريف كند كه فكر مي‌كنيم اين برنامه جزو برنامه‌هاي پرمخاطب كودك باشد.

زارعان افزود: بجز اين برنامه‌ها، ما در نيمه دوم پاييز مجموعه‌اي با نام «گل گندم» و «سرچشمه» را خواهيم داشت كه در نوع خود برنامه‌هاي جذابي هستند.

همچنين مجموعه‌هاي مختلفي چون «دست‌ها»، «استاد همه‌چيز دون» و «دست و نقش» هم در حال تهيه است كه از اين شبكه به آنتن پخش سپرده خواهند شد.

پنگول جشنواره برگزار مي كند

محبوبه سميعي‌زفرقندي، مدير گروه كودك و نوجوان شبكه تهران هم به ايسنا، گفت: ‌به دليل بازگشايي مدارس در مهرماه، تقريبا همه حوزه‌هاي خردسال، كودك و نوجوان و حتي «بچه‌هاي ديروز» ويژه‌برنامه خواهند داشت و به بازگشايي مدارس مي‌پردازند.

وي افزود: برنامه‌هاي حوزه خردسال از جمله «تن تن كارتون» يك روز در ميان پخش مي‌شود؛ «بچه‌ها در سرزمين دوستي‌ها» نيز يك برنامه تاميني خارجي با موضوع مهارت‌هاي فردي و اجتماعي است كه دوبله آن نيز بتازگي تمام شده است.

سميعي‌زفرقندي تصريح كرد: در برنامه «رنگين‌كمان» تغييرات داريم؛ از جمله اين‌كه موضوعاتي را انتخاب خواهيم كرد كه بچه‌ها را آماده ورود به مدرسه كند، يك مسابقه تلفني نيز براي ارتباط بيشتر با مخاطب در نظر گرفته‌ايم.

مدير گروه كودك و نوجوان شبكه تهران همچنين از راه‌اندازي وب‌سايت «رنگين‌كمان» خبر داد و درباره جشنواره اين برنامه نيز عنوان كرد: جشنواره «رنگين‌كمان» كه حدود 2 هفته است توسط پنگول اعلام مي‌شود درباره شعرهايي است كه پنگول مي‌خواند. ما از خانواده‌ها خواسته‌ايم شعرهاي پنگول را كه بچه‌ها حفظ هستند در خانه‌ بخوانند و روي دي‌وي‌دي ضبط كنند و براي ما بفرستند، سپس پنگول نيز اين شعرها را دوباره بازخواني مي‌كند.

وي گفت: در برنامه «مثل تو» نيز از سرودهايي استفاده مي‌كنيم كه به بازگشايي مدارس مربوط مي‌شوند.

سميعي‌زفرقندي كه همچنان تهيه‌كنندگي برنامه «بچه‌هاي ديروز» را برعهده دارد، درباره تغييرات اين برنامه هم گفت: با توجه به اين‌كه مخاطبان با اين برنامه بخوبي ارتباط برقرار كردند، تصميم گرفتيم بخش گزارش اين برنامه را تقويت كنيم.

وي ادامه داد: هنگامي كه سايت «بچه‌هاي ديروز» نيز راه‌اندازي شود، مخاطبان مي‌توانند با مجريان برنامه ـ گيتي خامنه و الهه رضايي ـ ارتباط داشته باشند.


نوشته شده در   دوشنبه 4 مهر 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode