ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 16 تير 1403
شنبه 16 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 27 شهريور 1390     |     کد : 25452

پیکر آیت الله نجمی در قم تشییع و به خاک سپرده شد

پیکر مرحوم آیت الله محمد صادق نجمی با حضور علما، شخصیت‌های حوزوی و دیگر اقشار مردم در قم تشیع و در جوار گلزار شهدای علی بن جعفر به خاک سپرده شد.

 پیکر مرحوم آیت الله محمد صادق نجمی با حضور علما، شخصیت‌های حوزوی و دیگر اقشار مردم در قم تشیع و در جوار گلزار شهدای علی بن جعفر به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم تشیع پیکر مرحوم آیت الله محمد صادق نجمی عضو پیشین مجلس خبرگان رهبری عصر شنبه، 26 شهریور ماه با حضور علما، شخصیت های حوزوی و دیگر اقشار مردمی برگزار شد.

بر اساس این گزارش، مراسم تشییع پیکر آن عامل ربانی عصر امروز از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) تشییع شد.

این گزارش حاکی است، حضرت آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید در حرم مطهر بر پیکر آن مرحوم نماز اقامه کرد.

پیکر این عالم ربانی پس از اقامه نماز جهت خاکسپاری به گلزار شهدای علی بن جعفر قم منتقل و طبق وصیت آن مرحوم در جوار مزار شهدا آرام گرفت.

آیت الله نجمی در سال 1315 در روستای هریس، از توابع شبستر استان آذربایجان شرقی متولد شد. پدر ایشان حاج میرزا احمد شرفخانه ای و مادرش منسوب به خانواده حضرت آیت الله حجت می‌باشد. در سال 1332 برای تکمیل تحصیلات خود وارد حوزه علمیه قم شده و به مدت بیست و هشت سال علوم متداول در حوزه علمیه را نزد اساتید و مراجع بزرگی مانند حضرات آیات محقق داماد، حاج شیخ مرتضی حائری و سید محمد رضا گلپایگانی فرا گرفت. از دیگر اساتید وی حضرات آیات مشکینی، سلطانی طباطبائی بود.

آیت الله محمد صادق نجمی که به علت عارضه قلبی در بیمارستان پیامبران تهران بستری بود، شامگاه روز جمعه دارفانی را وداع گفت و به دیار معبود شتافت.

مراسم بزرگداشت این عالم ربانی امشب بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور علما، روحانیان و اقشار مختلف مردمی در حسینیه شهدا واقع در خیابان صفاییه قم برگزار می‌شود.


نوشته شده در   يکشنبه 27 شهريور 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode