ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 15 تير 1403
جمعه 15 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 16 شهريور 1390     |     کد : 24992

جشنواره چندقلوها در تبریز برگزار می‌شود

به منظور ایجاد مجمع چند قلوها، جشنواره چندقلوها با حضور دوقلوها و سه قلوهای آذربایجان‌شرقی در نیمه دوم شهریور ماه امسال در تبریز برگزار می‌شود.

 به منظور ایجاد مجمع چند قلوها، جشنواره چندقلوها با حضور دوقلوها و سه قلوهای آذربایجان‌شرقی در نیمه دوم شهریور ماه امسال در تبریز برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از ستاد اجرایی جشنواره چندقلوها، این جشنواره به منظور تشکیل مجمع چند قلوهای استان و تشکیل یکی از بزرگ‌ترین تشکل‌های مردم‌نهاد ( NGO) برگزار می‌شود و هیچ‌گونه محدودیت سنی برای عضویت و حضور در جشنواره وجود ندارد.
از جمله اهداف تشکیل مجمع دوقول‌ها را می‌توان ایجاد جامعه پویا برای حرکت‌های آموزشی، علمی، دینی و اعتقادی، ورزش، مهارت و فرهنگ همچنین ایجاد تعاونی مسکن تعاونی اعتبار دانست.
وحید و سعید فرشباف مدیران اجرایی این جشنواره برنامه‌های آتی مجمع را برداشتن گام‌های موثر در زمینه ایجاد تعاونی مسکن، تعاونی اعتبار، تشکیل جامعه پویا برای حرکت‌های آموزشی، علمی، دینی و اعتقادی، ورزش، مهارت و فرهنگ عنوان داشتند و ابراز امیدواری کردند انسجام اجتماعی، گروهی یکپارچه با اهداف متعالی تشکیل شود و جامعه‌ای خلاق در دل مردم بنیان نهاده شود.
انتظار می‌رود به سبب فراگیر بودن و عدم محدودیت سنی اعضا این مجمع نهادهای متولی امور اجتماعی و فرهنگی شهر گام‌های موثری برای حمایت از تشکیل مجمع و برگزاری جشنواره چندقلوها بردارند.
جشنواره‌ای این چنین قبلاً توسط یکی از شرکت‌های خصوصی برگزار شده بود که با تشکیل این مجمع تمام مقدمات و برنامه‌ریزی جشنواره امسال توسط خود دوقلوها انجام یافته و قرار است در طول سال برنامه‌های منسجم دیگری از قبیل المپیادهای ورزشی، علمی، فرهنگی، مناسبتی و غیره برگزار شود.
جشنواره چندقلوها در نیمه دوم شهریور ماه برگزار می‌شود و آن دسته از چندقلوهایی که موفق به ثبت نام در این جشنواره نشده‌اند می‌توانند با شماره تلفن 4410145 و 4457802 تماس حاصل کنند.


نوشته شده در   چهارشنبه 16 شهريور 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode