ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 9 شهريور 1390     |     کد : 24753

امام جمعه مراغه: وحدت مردم انقلابي با اختلاف سليقه ها از بين نمي رود

نماينده مردم آذربايجا شرقي در مجلس خبرگان رهبري و امام جمعه مراغه گفت: وحدت مردم انقلابي با نظام مقدس جمهوري اسلامي با اختلاف سليقه از بين نمي رود.

 نماينده مردم آذربايجا شرقي در مجلس خبرگان رهبري و امام جمعه مراغه گفت: وحدت مردم انقلابي با نظام مقدس جمهوري اسلامي با اختلاف سليقه از بين نمي رود.


به گزارش ايرنا ،حجت الاسلام محمدتقي پورمحمدي روز چهارشنبه در خطبه هاي نماز عيد فطر اين شهرستان افزود: از جمله توطئه هاي دشمنان عليه انقلاب ايجاد اختلاف در بين مردم با سوء استفاده از برخي اختلافات بين مسوولان رده بالاي نظام است كه مردم بايد با شناخت اين توطئه ها آن ها را خنثي كنند.
وي گفت: مسوولان نيز در اين زمينه موظفند بر اختلاف سليقه هاي بين خود دامن نزنند تا وحدت در بين مردم انقلابي بيش از گذشته شود.
وي با اشاره به فضيلت عيد سعيد فطر گفت: اين عيد سعيد روزي است كه در آن نيكوكاران از سوي خداوند ، اجر عبادات و كارهاي نيك يك ماهه خود را مي گيرند.
وي اضافه كرد: در اين روز تمامي مسلمانان بصورت يكپارچه به امر خداوند قيام كرده و از درگاه ملكوتي وي طلب عف و بخشش مي كنند و خداوند نيز در اين روز بزرگ تمامي خواسته هاي آنان را مي پذيرد.
وي گفت: مومنان مخلص خداوند با اتمام اين ماه مبارك كارهاي نيك و عبادات خود را فراموش نكرده بلكه تمامي ماه هاي سال را ارزشمند شمرده و در انجام كارهاي خير تلاش مي كنند.
وي با اشاره به وحدت مسلمانان و مردم ايران در اين چنين روزهايي ، گفت: شايسته است كه مردم با هماهنگي ، همبستگي و وحدت خود مايه پيروزي اسلام و ولي امر مسلمين را بيش از بيش فراهم كنند.
نماز عيد سعيد فطر همزمان با ساير شهرهاي كشور با حضور جمع زيادي از مردم مومن و روزه دار مراغه در مساجد اين شهرستان برپا شد.
شهرستان مراغه با 250 هزار نفر جمعيت در 147 كيلومتري جنوب تبريز مركز آذربايجان شرقي واقع است.


نوشته شده در   چهارشنبه 9 شهريور 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode