ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 7 شهريور 1390     |     کد : 24639

سرپرست حوزه هنري آذربايجان‌شرقي خبر داد: راهيابي 10 اثر به جشنواره استاني تئاتر ماه در تبريز

سرپرست حوزه هنري آذربايجان‌شرقي از برگزاري جشنواره استاني تئاتر ماه با حضور 10 اثر راه يافته به جشنواره خبر داد.

سرپرست حوزه هنري آذربايجان‌شرقي از برگزاري جشنواره استاني تئاتر ماه با حضور 10 اثر راه يافته به جشنواره خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان شرقی، شهرام خدائي گفت: جشنواره استاني تئاتر ماه با هدف ترويج تئاتر معنوي در سه حوزه معنويت، انديشه و هنر در تبريز برگزار خواهد شد.
وي موضوعات اين جشنواره را در عرصه‌هاي ديني، اجتماعي، بيداري اسلامي، دفاع مقدس عنوان كرد و گفت: سطح كيفي و محتوايي آثار راه يافته در حد بالايي ارزيابي شده است.
خدائي با اشاره به اجراي جشنواره‌اي آثار راه يافته در محل خانه تئاتر تبريز و مجتمع فرهنگي تبريز حد فاصل روز­هاي 22تا 25 شهريورگفت: علاقه‌مندان، هنر دوستان و داوران جشنواره به تماشاي نمايش‌هاي اجرايي خواهند نشست.
دبير جشنواره استاني تئاتر ماه خاطر نشان كرد: مراسم اختتاميه اين جشنواره روز جمعه بیست و پنجم شهریور ماه بر گزار خواهد شد و برترين­هاي جشنواره در شاخه­هاي مختلف شناخته خواهند شد.
وی ادامه داد: «شبيه شيدا» به كارگرداني علي پوريان از تبريز، «تبار خون» به كارگرداني زيبا فرج‌الهي از تبريز، «آرمان» به كارگرداني جواد قامتي از مرند، «رؤياي نگهبان آب­هاي گمشده» به كارگرداني مهدي مددي از تبريز، «ليلا در آينه» به كارگرداني شهرام احمدي از تبريز، «كنار شير آتش­نشاني» به كارگرداني بهرام حسن بابايي از بناب، «مي­خواستم اسب باشم» به كارگرداني سيامك افسايي از تبريز، «در يك خانواده ايراني» به كارگرداني مرضيه محمد­زاده از تبريز، «زنده تا ابد» به كارگرداني يوسف سليماني از اهر و «شير و خط» به كارگرداني مهدي نورزاد از تبريز نمايش­هاي راه يافته به جشنواره استاني تئاتر ماه در آذربايجان شرقي هستند.
خدائی افزود: هيئت بازبيني اين جشنواره را شهرام خدائي، كارگردان تئاتر و سرپرست حوزه هنري آذربايجان شرقي، ­حسنعلي شوندي، مدير هماهنگي تئاتر استان­هاي حوزه هنري كشور و فرزين ريحاني، كارگردان تئاتر و مسئول واحد هنرهاي نمايشي حوزه هنري آذربايجان شرقي تشكيل داده بودند.


نوشته شده در   دوشنبه 7 شهريور 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode