ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 15 تير 1403
جمعه 15 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 6 شهريور 1390     |     کد : 24609

تبریز میزبان نمایشگاه بین‌المللی کتاب

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز از هفتم تا سیزدهم مهرماه سال‌جاری خبر داد.

7 تا 13 مهر امسال برگزار می‌شود،
تبریز میزبان نمایشگاه بین‌المللی کتاب 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز از هفتم تا سیزدهم مهرماه سال‌جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، علی داننده در نشست شورای فرهنگ عمومی استان اظهار کرد: کتابخوانی در تحکیم عقاید و کسب شیوه‌های فکری و دیدگاه‌های جدید موثر بوده و تحرک و پویایی جامعه را در پی دارد.
وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز از هفتم تا سیزدهم مهرماه سال‌جاری گفت: نمایشگاه کتاب کانون همایش صاحبنظران بوده و نقش مهمی در تولید اندیشه، دانش و رشد فرهنگ دارد.
داننده تصریح کرد: نمایشگاه کتاب یک رویداد فرهنگی در سطح استان بوده و پس از نمایشگاه کتاب تهران از لحاظ فضا و گستردگی کم‌نظیر است.
در این نشست حسن خدایی مدیرکل امور کتابخانه‌های استان نیز با اشاره به سند تصویب شده نهضت مطالعه مفید در شورایعالی انقلاب فرهنگی کشور اظهار کرد: تلاش‌های زیادی برای ترویج و گسترش فرهنگ کتابخوانی در جامعه انجام می‌گیرد که از آن جمله می‌توان به اجرای طرح «کتاب من» اشاره کرد.
وی افزود: در این طرح اعضای کتابخانه‌های عمومی می‌توانند کتاب مورد نیاز خود را از طریق سایت درخواست کنند و این کتاب پس از تهیه توسط اداره امور کتابخانه‌های در اختیار آنان قرار داده می‌شود.
خدایی همچنين نهادينه کردن مطالعه مفيد به عنوان يک ارزش و عادت در جامعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی و طراحی، مدیریت و هدایت و توسعه کتابخانه‌ها را از دیگر اهداف این طرح عنوان کرد.
وی، از ایجاد شبکه کتابخوانان حرفه‌ای در استان خبر داد.


نوشته شده در   يکشنبه 6 شهريور 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode