ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 2 شهريور 1390     |     کد : 24371

دستگيري دندانپزشك قلابي تبعه سوریه در بناب

فرمانده انتظامي شهرستان بناب گفت: دندانپزشك قلابي تبعه كشور سوريه كه به صورت غيرقانوني در اين شهرستان فعاليت مي‌کرد، شناسايي و دستگير شد.

فرمانده انتظامي بناب خبر داد: دستگيري دندانپزشك قلابي تبعه سوریه در بناب 
فرمانده انتظامي شهرستان بناب گفت: دندانپزشك قلابي تبعه كشور سوريه كه به صورت غيرقانوني در اين شهرستان فعاليت مي‌کرد، شناسايي و دستگير شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس آذربایجان شرقی، عیسی هاتفي اظهار داشت: براساس گزارش پليس اطلاعات و امنيت عمومي شهرستان بناب يك نفر دندانپزشك قلابي تبعه سوريه توسط اين پليس دستگير شد.
وي افزود: اين فرد با ترفند ارائه خدمات با نازل‌ترين قيمت توانسته بود مشترياني را جذب کند كه توسط پليس شناسايي مي‌شود و اعتراف مي‌کند كه 20 نفر از كشور سوريه وارد ايران شده بدين طريق فعاليت مي‌کند.
هاتفی ادامه داد: پرونده متشكله به دادگاه ارسال و متهم با قرار قانوني سنگين روانه زندان شد.
فرمانده نیروی انتظامی بناب همچنین از دستگیری جاعلان بیمه‌نامه شخص ثالث خودرو در شهرستان بناب خبر داد و اظهار داشت: در پی اطلاع از منابع و مخبران مبنی بر اینکه اشخاصی با ارائه بیمه‌نامه جعلی شخص ثالث برای رانندگانی که دارای جریمه سنگین بیمه‌نامه خودرو هستند، بیمه‌نامه اصلی را از نمایندگی‌های بیمه در سطح شهرستان بناب اخذ می‌کنند، کار بررسی در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: پس از اینکه موضوع در دستور کار قرار گرفت، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با حضور در یکی از نمایندگی‌های بیمه در شهرستان و مراقبت پلیسی، موفق به شناسایی و دستگیری یکی از جاعلان شد.
به گفته وی متهم دستگیر شده دو نفر دیگر از هم‌دستان خود را در تحقیقات معرفی کرد که با شگردهای پلیسی دو نفر مذکور از شهرستان‌های «میاندوآب» و « سقز» به شهرستان بناب هدایت و دستگیر شدند.
هاتفی افزود: در بازرسی بدنی از آنان تعداد چهار بیمه‌نامه جعلی دیگر نیز به دست آمد و متهمان اعتراف کردند رانندگانی که فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث خودرو بوده و به همین سبب مشمول پرداخت جرایم سنگین بیمه‌ای می‌شدند، با جاعلان توافق کرده و در ازای پرداخت قسمتی از جریمه، آنان نیز اقدام به جعل بیمه‌نامه جعلی برای خودروهای متقاضیان می‌کرده‌اند و با ارائه آن به نمایندگی بیمه در شهرستان‌ها، بیمه‌نامه اصلی را اخذ و تحویل متقاضی می‌دادند.
فرمانده نیروی انتظامی بناب تصریح کرد: افراد دستگیر شده تاکنون با مراجعه به هشت نمایندگی از 21 بیمه‌نامه جعلی اقدام به اخذ بیمه‌نامه اصلی کرده‌اند و در این خصوص سه نفر متهم دستگیر و بعد از تشکیل پرونده توسط مقامات قضایی روانه زندان شدند.


نوشته شده در   چهارشنبه 2 شهريور 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode