ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 30 مرداد 1390     |     کد : 24244

تیم شهرداری تبریز باید از شکست‌ها درس بگیرد

مدیرعامل باشگاه شهرداری تبریز گفت: شکست مقدمه پیروزی است، شهرداری تبریز باشگاهی حرفه‌ای است و باید از شکست‌ها درس گرفت.

 مدیرعامل باشگاه شهرداری تبریز گفت: شکست مقدمه پیروزی است، شهرداری تبریز باشگاهی حرفه‌ای است و باید از شکست‌ها درس گرفت.
میرمعصوم سهرابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: بازیکنان ما یک بازی سراسر هجومی را در میدان به نمایش گذاشتند و در برابر سپاهان مستحق باخت نبودیم و می‌توانستیم این بازی را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم.
وی تصریح کرد: بازیکنان شهرداری باید یاد بگیرند همانطور که خوب بازی می‌کنند و با حرکات تاکتیکی خود حریف را در میدان سر در گم می‌کنند نباید تا دقیقه 90 نبض بازی را از دست بدهند چرا که در این بازی و بعد از اعلام پنالتی به سود سپاهان، نبض بازی از دست تیم خارج شد و شکست را پذیرفتیم.
سهرابی اظهار داشت: بزرگ‌ترین تیم‌های دنیا هم شکست می‌خورند و با درس گرفتن از آن شکست و پوشش نقاط ضعف پلی برای پیروزی می‌سازند.
وی بازی خوب تیم شهرداری را برابر سپاهان ستود و گفت: گاهی بدشانسی، گاهی اتفاقات و گاهی پیش آمدهای غیر قابل پیش‌بینی موجب می‌شود نتیجه دلخواه حاصل نشود، ولی تیم ما از تجربه این شکست‌ها برای پیروزی در بازی‌های آینده استفاده خواهد کرد.
مدیر عامل شهرداری تبریز حمایت تماشاگران از دیدارهای شهرداری تبریز را نشان از عشق و علاقه مردم تبریز به شهرشان دانست و اضافه کرد: همیشه و در همه حال این هواداران حامی تیم شهرشان بودند و به همین دلیل مدیون این مردم بافرهنگ و متمدن هستیم و از صمیم قلب از تک‌تک‌شان تشکر و قدردانی می‌کنیم.
سهرابی در خصوص دربی شهر تبریز گفت: شهرداری تبریز آماده ارائه یک بازی خوب و جوانمردانه است و با احترام به تیم دیگر شهرمان تبریز باید اذعان داشت این بازی یکی از زیباترین دربی‌ها در کشور خواهد بود.
وی تاکید کرد: فوتبال تبریز پیشرفت کرده است به همین دلیل هواداران ورزش آذربایجان منتظر یک بازی سراسر هجومی و زیبا از دو طرف هستند که امیدوارم بتوانیم انتظارات هواداران را در این خصوص برآورده سازیم.


نوشته شده در   يکشنبه 30 مرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode