ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 24 مرداد 1390     |     کد : 23949

جشنواره عكس رضوي توانايي انتقال مفاهيم متعالي را به مخاطب دارد

معاون سياسي و امنيتي استانداري آذربايجان شرقي گفت: جشنواره سراسري عكس رضوي مي تواند مفاهيم متعالي و رفيع فرهنگي را به مخاطبان و نسل آينده منتقل نمايد.

معاون سياسي و امنيتي استانداري آذربايجان شرقي گفت: جشنواره سراسري عكس رضوي مي تواند مفاهيم متعالي و رفيع فرهنگي را به مخاطبان و نسل آينده منتقل نمايد.

به گزارش ايرنا ، پرويز آژيده روز يكشنبه در ديدار با دست اندركاران اين جشنواره در آذربايجان شرقي با اشاره به لزوم نهادينه كردن سيره و سنت رضوي در جامعه افزودد: ارايه مفاهيم ديني و ارزشي با زبان هنر و گسترش اين آموزه ها در سطح جامعه از طريق آموزش و ترويج، مي تواند منتج به نهادينه و عملي شدن آن گردد.
آژيده افزود: فرهنگ رضوي و پيشينه تاريخي در اين موضوع نشان دهنده سرسپردگي، عشق و ارادت مردم ايران به ائمه اطهار (ع) و انديشه ولايي آنان بوده و جشنواره رضوي تجلي اين اراده و عشق دامنه دار است.
وي گفت: ارتقاء فرهنگي و معنوي در هر زمينه اي نيازمند تلاشي گسترده بوده و در اين ميان نقش نهادهاي فرهنگي و رسانه هاي گروهي در ترويج فرهنگ ناب رضوي تاثيرگذار و قابل توجه است.
معاون سياسي و امنيتي استاندار آذربايجان شرقي دامنه و تاثير برگزاري جشنواره عكس رضوي را گسترده عنوان كرد و افزود: براي تبليغ و ترويج حقايق و مفاهيم معنوي هيچ ابزار و زباني گوياتر از هنر نيست و عكس نيز همانند بسياري از جلوه هاي هنري از جايگاه و ماندگاري ويژه اي برخوردار است .
وي با اشاره به گستره بالاي برگزاري جشنواره رضوي گفت: برگزاري اين جشنواره در سي و دو استان و 22 كشور در جهان نشان دهنده موج تاثيرگذاري اين جشنواره در ترويج فرهنگ منور رضوي است.
نهمين جشنواره فرهنگي هنري امام رضا (ع) همزمان باميلاد امام رضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) با گستره ملي و بين‌المللي در سي و دو استان و 22 كشور برگزار مي‌شود.
بر اين اساس سومين جشنواره سراسري عكس رضوي از سي و يكم شهريور تا سيزدهم مهرماه و آيين اختتاميه و معرفي نفرات برتر نيز چهارم مهرماه امسال در تبريز برگزار مي‌شود.


نوشته شده در   دوشنبه 24 مرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode