ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 24 مرداد 1390     |     کد : 23944

گذر سپاهان دوباره به تبريز افتاد

چهارشنبه اين هفته ساعت 22 روز حساسي براي فوتبال تبريز و اصفهان خواهد بود،چرا كه گذر سپاهان باز به تبريز افتاد.

 چهارشنبه اين هفته ساعت 22 روز حساسي براي فوتبال تبريز و اصفهان خواهد بود،چرا كه گذر سپاهان باز به تبريز افتاد.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، تماشاگران تبريز و سكوهاي ورزشگاه يادگار امام يكي از دغدغه‌هاي مهم تيم‌هاي مهمان و يك امتياز بزرگ براي تيم‌هاي تبريز است.
تماشاگراني كه از آغاز فصل نهم با آمدن خود تنور ليگ را گرم‌تر كردند و ليگ پس از حضور ايشان از رخوت و كسالت بيرون آمد.
نمونه آن رويارويي اين همواداران با هوادران پرسپوليس و استقلال در استاديوم آزادي تهران بود كه به عنوان دربي ايران از آن ياد مي‌شد.
بايد اذعان داشت با حضور اين تماشاگران پرشور در استاديوم يادگار امام تبريز تمام تيم‌ها زيرفشار رواني بالاي تماشاگران قرار مي‌گرفتند و حداقل 20 تا 30 دقيقه ( بستگي به تجربه تيم مقابل) اسير تيم ميزبان مي‌شدند اما اين مورد در فصل گذشته براي يك تيم اتفاق نيفتاد.
فصل دهم و در هفته بيست و ششم تيم فوتبال سپاهان اصفهان يك بازي حساس در تبريز و مقابل تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز داشت، ديداري كه سپاهاني‌ها مي‌دانستند بيش از 100 هزار هوادار پرشور در انتظارشان است.
همانطور كه انتظار مي‌رفت اين بازي با استقبال خوبي همراه بود اما خبري از اضطراب و فشار رواني در بين بازيكان نبود آنها از دقيقه اول تراكتور را زير فشار حملات خود قرار دادند و بعد از 90 دقيقه به هدف خود يعني پيروزي در ميدان نيز رسيدند.
ترفند سپاهان براي خروج از بار رواني تماشاگران استاديوم يادگار امام چه بود؟ سپاهاني‌ها سه روز مانده به اين مسابقه مهم ( تلاش تراكتور براي كسب سهميه آسيا و سپاهان قهرماني ليگ) با اعلام خواهرخواندگي دو تيم سعي در پايين آوردن فشار روحي تيم خود كردند حتي برخي از هواداران تراكتور براي خوش آمدگويي به هتل اقامت سپاهان رفتند و وقتي بازي آغاز شد بازيكنان سپاهان خود را داخل استاديوم خودي احساس مي‌كردند تا حدي كه اين تيم در طول بازي مورد تشويق شديد هواداران تبريزي قرار گرفت و اين مسئله به سپاهان كمك كرد تا به هدف خود نزديك‌تر شود و تراكتور را از آسيا دور كند.
تراكتور بازي سرنوشت را باخت تا هوادارانش به تاوان اين شكست يك سال ديگر به انتظار آسيايي شدن بنشيند.
نقطه قابل ذكر در اين مورد مصاحبه‌هاي بازيكنان و كادر فني تيم سپاهان بعد از بازي برابر تراكتور بود، به طور مثال محسن بنگر مدافع اين تيم بعد از كسب برد سه بر يك برابر تراكتور گفت: تماشاگران تراكتور بلد نيستند تيمشان را تشويق كنند. حال آنكه هواداران شهر تبريز به پرشوري و تشويق بي‌امان تيمشان تا دقايق آخر معروفند.
حال كه فصل دهم به پايان رسيده است و دو تيم تراكتورسازي و شهرداري تبريز فصل يازدهم را به خوبي و با قدرت آغاز كرده‌اند، يك بار ديگر گذر اصفهاني‌ها به تبريز افتاده است.
تبريزي‌ها كه در حسرت برد فصل پيش ماندند اين بار مي‌خواهند به استقبال سپاهاني‌ها بروند. خدا را چه ديديد شايد در اين مدتي كه گذشت، تماشاگران تبريزي بلد شدند كه تيمشان را چگونه تشويق كنند!!!
بايد منتظر ماند تا حضور قدرتمند هواداران را روز چهارشنبه و در بازي شهرداري تبريز و سپاهان اصفهان ببينيم، تيمي كه توانست در تهران تيم پر طرفدار پايتخت را در برابر چشمان 65 هزار تماشاگر شكست دهد، به نظر مي‌رسد توان آن را دارد تا هواداران خود را اميدوار به بازي‌هاي خوب و در خور شان نام تبريز كند.
بايد منتظر ماند و ديد اينبار سپاهاني‌ها براي خنثي كردن شور و حال تماشاگران تبريزي دست به كدام ترفند خواهند زد.
در هر حال هواداران ورزش آذربايجان چند ماه است كه به انتظار نشسته‌اند تا تشويق مدرن خود را براي بازيكنان سپاهان به نمايش بگذارند و شايد ديگر بعد از اتمام بازي كسي نگويد تبريزي‌ها بلد نيستند تيمشان را تشويق كنند!!!
چهارشنبه اين هفته ساعت 22 شب روز حساسي براي فوتبال تبريز و اصفهان خواهد بود، روزي كه شهرداري تبريز به مصاف سپاهان اصفهان خواهد رفت.


نوشته شده در   دوشنبه 24 مرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode