ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 23 مرداد 1390     |     کد : 23882

تمرينات تيم واليبال شهرداري تبريز آغاز شد

مربي تيم واليبال شهرداري تبريز از آغاز تمرينات اين تيم براي حضور در ليگ برتر خبر داد.

مربي تيم واليبال شهرداري تبريز از آغاز تمرينات اين تيم براي حضور در ليگ برتر خبر داد.
'عادل بناكار' روز شنبه در گفت و گو با ايرنا، افزود: در جلسه اي كه با حضور كادرفني و مسئولين تيم برگزار شد مقرر گرديد تا تمرينات اين تيم از امروز آغاز شود و يك مرحله اردوي آماده سازي و تداركاتي نيز براي تيم در نظر گرفته شد.
وي در خصوص تركيب تيم براي حضور در رقابت هاي ليگ برتر اظهار داشت: نادر و عادل هوشيار، علي تقي نژاد و حسين ولايي بازيكنان فصل قبل با تيم تمديد قرارداد كردند اما بازيكنان خارجي فصل قبل را از ليست خارج كرده ايم.
وي اضافه كرد: دو بازيكن بلغاري نيز كه فصل قبل در تيم هاي ابومسلم و سايپا بازي مي كردند به همراه محمد غياثي ،مسعود افتخاريان ،صمد اكبري،داوود موكلي، ساسان بژآرا و داوود خان احمدي به تازگي به تيم ملحق شده اند و از امروز در تمرينات حضور يافته اند.
بناكار در مورد جايگاه و رتبه تيم واليبال شهرداري تبريز در رقابت هاي فصل آتي سوپر ليگ واليبال گفت: پيش بيني رتبه شهرداري تبريز كمي سخت است چون تيم هايي نظير پيكان، سايپا، داماش، كاله و گيتي پسند بازيكنان بزرگي را با قيمت هاي چشمگيري جذب كرده اند اما اميدواريم با بازيكنان جذب شده و تمرينات منظم بتوانيم درخشش خوبي داشته و حداقل جزء هشت تيم برتر سوپر ليگ قرار بگيريم.
وي در مورد كادرفني تيم اظهار داشت: قاسم تاجري اين فصل نيز به عنوان سرمربي در كنار تيم خواهد بود و من و يك مربي از كشور بلغارستان به عنوان تمرين دهنده و يك مربي هم به عنوان بدنساز وي را در امر مربيگري ياري خواهيم كرد.
بناكار در خصوص محل برگزاري ديدارهاي خانگي تيم واليبال شهرداري تبريز افزود: سالن شهيد اقدمي محل برگزاري مسابقات خانگي تيم خواهد بود اما اگر اين سالن جوابگوي استقبال تماشاگران علاقمند نباشد بازي ها در سالن پورشريفي تبريز انجام خواهد شد.
تيم واليبال شهرداري تبريز براي اولين بار و پس از 10 سال دوري تبريز از سطح اول واليبال كشور، در رقابت هاي سوپر ليگ كشوري حضور مي يابد.


نوشته شده در   يکشنبه 23 مرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode