ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 23 مرداد 1390     |     کد : 23879

طرح هماي رحمت در آذربايجان شرقي برگزار مي شود

معاون امور داطلبان جمعيت هلال احمر آذربايجان ‌شرقي، از برگزاري طرح هماي رحمت همزمان با ليالي قدر در سطح استان خبر داد.

 معاون امور داطلبان جمعيت هلال احمر آذربايجان ‌شرقي، از برگزاري طرح 'هماي رحمت' همزمان با ليالي قدر در سطح استان خبر داد.

به گزارش ايرنا، 'صمد شريفي' روز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: با تاسي از كردار نيك اميرالمومنين حضرت علي(ع) در دستگيري از نيازمندان، اين طرح با مشاركت خيرين، داوطلبان، مدير عامل، نماينده ولي فقيه و مسئولين جمعيت به منظور حفظ كرامت انساني در سراسر استان برگزار مي شود.
وي افزود: در اين طرح سبدهاي غذايي شامل اقلام ضروري براي حمايت از خانواده‌هاي بي ‌بضاعت و زنان بي سرپرست به صورت شبانه و با حفظ كرامت انساني به درب منازل آنها برده مي‌شود.
شريفي بيان داشت: اين طرح همه ساله در ايام ماه مبارك رمضان در تمام شعب تابعه جمعيت در سراسر استان برگزار مي‌شود كه استان آذربايجان ‌شرقي هر ساله جز سه استان برتر را در اجراي اين طرح به خود اختصاص مي‌دهد.
وي با درخواست از شهروندان و تمام خيرين استان براي مشاركت در اين طرح عنوان داشت: همه شهروندان، خيرين و كساني كه مايل به مشاركت در اين طرح هستند كمك‌هاي نقدي خود را به شماره حساب جام 21/2219066 بانك ملت به نام داوطلبان استان واريز و هر گونه كمك هاي غير نقدي خود را به خانه داوطلبان اين معاونت واقع در خيابان حافظ، رو به ‌روي سپاه ناحيه تبريز، ساختمان امور داوطلبان استان تحويل و رسيد دريافت كنند.
معاون داوطلبان جمعيت هلال احمر آذربايجان ‌شرقي، مشاركت شهروندان و خيرين را عاملي مهم در اجراي مطلوب اين طرح دانست و خواستار تداوم و تعامل آنها با جمعيت شد.
طرح هماي رحمت نخستين‌ بار به پيشنهاد جمعيت هلال احمر استان آذربايجان شرقي به صورت آزمايشي در سراسر كشور اجرا شد، كه به دنبال موفقيت آن همه ساله در ماه مبارك رمضان برگزار مي‌شود.



نوشته شده در   يکشنبه 23 مرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode