ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 19 مرداد 1390     |     کد : 23702

جذب گردشگر با ساخت مجتمع بين‌راهي خاروانا

دبير كارگروه ميراث فرهنگي و گردشگري آذربايجان‌شرقي گفت: ساخت مجتمع رفاهي و خدماتي بين‌راهي خاروانا به جذب گردشگر كمك شاياني خواهد كرد.

 دبير كارگروه ميراث فرهنگي و گردشگري آذربايجان‌شرقي گفت: ساخت مجتمع رفاهي و خدماتي بين‌راهي خاروانا به جذب گردشگر كمك شاياني خواهد كرد.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان‌شرقي، تراب محمدي در حاشيه گروه كاري ميراث فرهنگي و گردشگري شهرستان ورزقان اظهار كرد: ساخت مجتمع رفاهي و خدماتي بين‌راهي خارواناي شهرستان ورزقان با امكانات رفاهي مناسب، زمينه‌اي براي جذب هرچه بيشتر گردشگران است.
وي افزود: اين مجتمع به مساحت 110 متر مربع با امكانات اقامت و خدماتي مناسب در شهر خاروانا احداث شده است.
دبير كارگروه ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان‌شرقي در خصوص مشخصات مجتمع رفاهي و خدماتي خاروانا گفت: اين مجتمع با امكانات خدماتي سرويس بهداشتي، بوفه و نمازخانه به صورت مجزا براي خانم‌ها و آقايان در خدمت مسافران و گردشگران آن منطقه است.
محمدي خاطرنشان كرد: اين مجتمع با اعتبار 700 ميليون ريال ساخته شده و تحت مالكيت و نگهداري شهرداري خاروانا است.
وي در ادامه به لزوم توسعه امكانات رفاهي در استان اشاره و تاكيد كرد: با توجه به تعداد زياد گردشگراني كه در طول سال و به خصوص در ايام تابستان به آذربايجان‌شرقي سفر مي‌كنند، وجود تاسيسات و امكانات رفاهي و خدماتي در ورودي شهرها و بين‌راه‌ها يكي از زيرساخت‌هاي اساسي به شمار مي‌آيد.
دبير كارگروه ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان‌شرقي با بيان اينكه ساخت اين مجتمع به عنوان اقدام اساسي در تامين نياز گردشگران مي‌تواند گامي مهم براي فراهم آوردن امكانات خدماني در اين شهر و ديگر شهرهاي استان باشد، گفت: تامين زيرساخت‌هاي اساسي و اقامتي در مناطق پرگردشگر از مهم‌ترين اقدامات سازمان‌هاي مسئول به شمار مي‌رود.
وي يادآور شد: وجود چشم‌اندازهاي بي‌بديل طبيعي، آب و هواي مناسب و زمينه ورزش‌هاي كوهستاني و زمستاني، شهرستان ورزقان و شهرهاي آن را داراي ظرفيت‌هاي بالايي براي توسعه طبيعت‌گردي و جذب گردشگر كرده است.


نوشته شده در   چهارشنبه 19 مرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode